Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg også få prinsesseplaster? *peke på rygg* har utrolig vondt i ryggen i dag... Selvsagt! =D Dette kan bli gøy... *tapetsere ryggen til Pac-Man med prinsesseplaster* Kan jeg få plaster på tommelen, jeg har faktisk sakdet meg, imotsettming til alle andre som snylter på plaster her. *smøre magisk krem på tommelen til og klæsje ett prinsesseplaster på toppen* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Panna! *drysse litt magisk glitter i panna til og klæsje på TO prinsesseplaster* HAH! Så du det, Aces? Jeg fikk TO! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Panna! *drysse litt magisk glitter i panna til og klæsje på TO prinsesseplaster* HAH! Så du det, Aces? Jeg fikk TO! hah, jeg fikk ryggen tapetsert! I WIN! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Panna! *drysse litt magisk glitter i panna til og klæsje på TO prinsesseplaster* HAH! Så du det, Aces? Jeg fikk TO! WHAZ??! Hvorfor gjør du forskjell på heltene dine? (jeg har litt vondt i den andre fingeren også) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Greit, jeg hadde bare skada deg. o_ONøye det da.. Nei... det har du ikke samvittighet til. Kjenner deg såpass Hvem slo deg i nippelen mens piercingen var ny, sa du? Disser du prinsesseplaster? O_O < Krokodillen din er litt forvirra. o_O Den er litt sånn, feil. x) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ha spidermanplaster, jeg... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg få plaster på tommelen, jeg har faktisk sakdet meg, imotsettming til alle andre som snylter på plaster her. *smøre magisk krem på tommelen til og klæsje ett prinsesseplaster på toppen* Nei! Ikke krem, det er så guffent og svir bare unødvendig mye. Så har jeg skadet meg på tuppen av tommelen, ikke på toppen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 WHAZ??! Hvorfor gjør du forskjell på heltene dine? (jeg har litt vondt i den andre fingeren også) *putte på glitter og prinsesseplaster på alle fingrene til* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem slo deg i nippelen mens piercingen var ny, sa du? Bare vent til jeg kommer meg til bergen neste gang. Da skal jeg blåse ild mot deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei da forsvant jeg for og skaffe meg noe mat.... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jeg få plaster på tommelen, jeg har faktisk sakdet meg, imotsettming til alle andre som snylter på plaster her. *smøre magisk krem på tommelen til og klæsje ett prinsesseplaster på toppen* Nei! Ikke krem, det er så guffent og svir bare unødvendig mye. Så har jeg skadet meg på tuppen av tommelen, ikke på toppen. MAGISK krem. Den gjør at tommelen din smaker sukker, og at det kiler sånn gøyt i den. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei Nie, vi lærte på skolen at krokodillen spiser, ikke peker på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, du kan få Ole Brumm eller Disney-plaster? :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herregud, for en tråd... Verre enn SO6 til og med. Nei, denne varer ikke lenge sånn som dere holder på. =/ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 WHAZ??! Hvorfor gjør du forskjell på heltene dine? (jeg har litt vondt i den andre fingeren også) *putte på glitter og prinsesseplaster på alle fingrene til* Haha så du det eller Kibs? Jeg fikk TI plastere og glitter Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvem slo deg i nippelen mens piercingen var ny, sa du? Bare vent til jeg kommer meg til bergen neste gang. Da skal jeg blåse ild mot deg Hah, jeg skal dynke deg i isvann eller noe. o_O Nei Nie, vi lærte på skolen at krokodillen spiser, ikke peker på Ja. Akkurat. Krokodillen hennes har dårlig smak, da. o_O Enten det, ellerså er den så kuet at den bare gjør sånn som hun sier... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skremmende utvikling! You crazy people! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Herregud, for en tråd... Verre enn SO6 til og med. Nei, denne varer ikke lenge sånn som dere holder på. =/ Whatever happened to you? Plaster er for pyser, btw. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, du kan få Ole Brumm eller Disney-plaster? :O Du bare lover og lover og lover ... Ikke har du fått ovnen varm nok til at jeg har fått brownies heller Er dette måten å behandle Der Diettfürer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg