Sirslask Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hva slags øl bør jeg kjøpe til badekaret i morgen? Lundetangen, om du får kjøpt det er du bor http://www.klikk.no/mat/drikke/article627736.ece Tro på ekspertene Endret 17. mars 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det må jeg si, virker jo som en veldig åkei bolig, det! Gratulerer med ny bolig. Når overtar du og begynner innflytting? Ikke overtagelse før ultimo juni, men da har jeg god tid på å selge leiligheten Hvor mye må du ut med for herligheten? Sånn i overkant av 2,4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det er nesten sånn at jeg vurderer skikkelig tysk snurrebart-øl. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ny lege suger. Lykke til. Og han var raaaar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Var han sånn at du kom inn og sa "doktor æ har så ondt i armen" og han bare sa "Flækk av dæ trusa så ska vi ta en titt"? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nei, men han poka meg i ansiktet. To ganger. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Lame Pun thursday: Poker face Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kanskje han har ansikt-fetisj? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Ble ringt opp av en rimelig ustabil fyr fra Finnmark og sa at jeg måtte slutte med telefonterroren til Gro og Willy og legge ned bloggen min hvor jeg skrev sårende ord mot disse nevnte personene, om ikke skulle han komme på dør og gi meg ris på stumpen, jeg er tydeligvis en som bor i Karasjok. Ikke skjønte han at jeg var fra Bergen når jeg anla den groveste skarre r'en i manns minne heller. edit: Nå ringte han meg igjen å ba meg sende en Roger opp for å snakke med ham. HVA FAEN ER DETTE FOR NOE DRITT, jeg er ikke noen finnmarking som bor i Karasjok edit2: og jeg kjenner ingen Roger *etternavnet han sa* Endret 17. mars 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ble ringt opp av en rimelig ustabil fyr fra Finnmark og sa at jeg måtte slutte med telefonterroren til Gro og Willy og legge ned bloggen min hvor jeg skrev sårende ord mot disse nevnte personene, om ikke skulle han komme på dør og gi meg ris på stumpen, jeg er tydeligvis en som bor i Karasjok. Ikke skjønte han at jeg var fra Bergen når jeg anla den groveste skarre r'en i manns minne heller. edit: Nå ringte han meg igjen å ba meg sende en Roger opp for å snakke med ham. HVA FAEN ER DETTE FOR NOE DRITT, jeg er ikke noen finnmarking som bor i Karasjok edit2: og jeg kjenner ingen Roger *etternavnet han sa* Spill med og se hvordan det ender. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får se om han ringer meg opp igjen. Han ringer meg vel når han finner ut at "jeg" ikke har sendt min fiktive venn Roger på besøk til han. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hoho, historieprøven om nazismen og fascismen jeg skal ha i morra har lekket ut. Dette bør bli en grei sekser Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hoho, historieprøven om nazismen og fascismen jeg skal ha i morra har lekket ut. Dette bør bli en grei sekser Eller skolen finner ut av dette og kjapper seg med å lage en ny prøve/tar en annen prøve siden 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvordan lekker en prøve ut? Læreren som legger den ut på internett? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen har tatt prøven tidligere av en eller annen grunn, f.eks. at de skal på sesjon den aktuelle dagen. Deretter sender de prøven til andre. De fleste lærere pleier da å lage noen forandringer, men historielæreren vår er så naiv at han ikke gjør dette Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror du. Det er du ikke den første som har trodd, om en "naiv" lærer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ble ringt opp av en rimelig ustabil fyr fra Finnmark og sa at jeg måtte slutte med telefonterroren til Gro og Willy og legge ned bloggen min hvor jeg skrev sårende ord mot disse nevnte personene, om ikke skulle han komme på dør og gi meg ris på stumpen, jeg er tydeligvis en som bor i Karasjok. Ikke skjønte han at jeg var fra Bergen når jeg anla den groveste skarre r'en i manns minne heller. edit: Nå ringte han meg igjen å ba meg sende en Roger opp for å snakke med ham. HVA FAEN ER DETTE FOR NOE DRITT, jeg er ikke noen finnmarking som bor i Karasjok edit2: og jeg kjenner ingen Roger *etternavnet han sa* Sendte meg melding og spurte om jeg var hjemme, jeg svarte ja. Så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hjemme fra jobb. Hvordan skjems det med karane her i forumkafeen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tror du. Det er du ikke den første som har trodd, om en "naiv" lærer. Akkurat det samme har skjedd en gang før. Læreren skjønte ingen verdens ting, men var veldig stolt av at det var hele 9 seksere i klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg