Slimda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Må ikke glemme at regler er til for å brytes Jeg skal huske å fortelle det til politiet om jeg en gang blir stoppet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Bergen Skal du feire dagen på finnegans i kveld? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hvor i forum-reglene står det at du kan skrive på tysk? Under paragrafen "Überkönig". 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Deutsch über alles, das is wor! Takk folks Clvn, gidder ikke ha det midt i offentligheten, men du kan få en pm Facts: ~174 m2 BrA ~675 m2 tomt -5 soverom -3 bad -2 stuer ++ Det må jeg si, virker jo som en veldig åkei bolig, det! Gratulerer med ny bolig. Når overtar du og begynner innflytting? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Extra extra! News hot and fresh! Politiet har sperret av deler av Karl Johan av uvisse grunner. Gikk nedover i stad og en god del av Karl Johan ved domkirken er sperret av og det er MYYYYE politi der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Extra extra! News hot and fresh! Politiet har sperret av deler av Karl Johan av uvisse grunner. Gikk nedover i stad og en god del av Karl Johan ved domkirken er sperret av og det er MYYYYE politi der. Spennende! Regner med du sitter der nede for å holde oss oppdaterte? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Extra extra! News hot and fresh! Politiet har sperret av deler av Karl Johan av uvisse grunner. Gikk nedover i stad og en god del av Karl Johan ved domkirken er sperret av og det er MYYYYE politi der. Spennende! Regner med du sitter der nede for å holde oss oppdaterte? Nah, er på kontoret. Uansett, jeg sjekket rundt Israel - Tyrkia problematikken din og det bør ikke skape noen problemer. Du får ønske vennene dine god tur. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Extra extra! News hot and fresh! Politiet har sperret av deler av Karl Johan av uvisse grunner. Gikk nedover i stad og en god del av Karl Johan ved domkirken er sperret av og det er MYYYYE politi der. Spennende! Regner med du sitter der nede for å holde oss oppdaterte? Nah, er på kontoret. Uansett, jeg sjekket rundt Israel - Tyrkia problematikken din og det bør ikke skape noen problemer. Du får ønske vennene dine god tur. Strålende, hadde vært kjipt om det ble problemer i og med at de allerede har bestilt billetter. Takker! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Deutsch über alles, das is wor! Takk folks Clvn, gidder ikke ha det midt i offentligheten, men du kan få en pm Facts: ~174 m2 BrA ~675 m2 tomt -5 soverom -3 bad -2 stuer ++ Hvor mye må du ut med for herligheten? Skal du feire dagen på finnegans i kveld? Nei. Blir ikke så mye feiring. Skal på en liten privat greie i kveld, men det er egentlig ikke feiring i utgangspunktet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Extra extra! News hot and fresh! Politiet har sperret av deler av Karl Johan av uvisse grunner. Gikk nedover i stad og en god del av Karl Johan ved domkirken er sperret av og det er MYYYYE politi der. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083028 relatert? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Skal du feire dagen på finnegans i kveld? Nei. Blir ikke så mye feiring. Skal på en liten privat greie i kveld, men det er egentlig ikke feiring i utgangspunktet. Blæ. Jeg skal i alle fall på Finnegans. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Rane en butikk rett ved Stortinget? Gjennomtenkt. Sikkert aldri politi i nærheten av Stortinget. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ah, hvorfor kan ikke steam bare unlocke homefront nå - istedenfor at jeg må vente i ti-timer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ah, hvorfor kan ikke steam bare unlocke homefront nå - istedenfor at jeg må vente i ti-timer. For at du ikke skal få noe søvn i natt Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Nå trenger jeg å se en film som gjør at jeg ikke får sove Fortsatt ikke en sånn film som man hopper i taket av Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Shush you! Stilskriving er awesome! Joda, men så kan jeg stilskriving. Og vi hadde ikke stilskriving, vi hadde OMstilskriving Da blir det straks noe annet. Men folk må uansett lære seg å skrive stil snart. Alt for mange voksne som ikke kan det heller. Skjønt, det burde vel vært et eget fag for det, for å hjelpe folk med å utvikle fantasien sin / finne den igjen fra barndommen av. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva slags øl bør jeg kjøpe til badekaret i morgen? Snurrebart-øl er også greit, kom med deres forslag. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Frydenlund e: I morgen skal jeg drikke vin, gøy å bli fnisete. Og det er billig ! Endret 17. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Frydenlund e: I morgen skal jeg drikke vin, gøy å bli fnisete. Og det er billig ! Jeg skal gjøre noe jeg burde gjort for lenge siden. Legge meg i badekaret med en sekser øl og en god film på PCn. Så jeg får ta frydenlund i betraktning. Endret 17. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg