Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt blir bare tjukkere og tjukkere. Eneste minusen er at det deler av skjegget peker til venstre. Så ser ut som jeg har mer på venstresiden enn høyresiden. Litt plagsomt. :p

Før hadde jeg det slik på haka at de var skjeggete som faen på høyre og venstresiden men ikke noe på midten ... Har endra seg nå :love:. Jevn vekst overalt. Ser ut som barten har litt av det samme syndromet men får se åssen det går. Blir det ikke bra så blir jeg babyface igjen :p

Lenke til kommentar

2-3-4-5-dagers skjegg kan være hot, men der går på en måte grensa. Litt fornøyd med at kjæresten ikke får lov til å ha skjegg av arbeidsgiver, så slipper jeg å være kjip. :fun:

Ja slikt er veldig greit og kan være meget hot. Men denne... sparingen enkelte her driver med... SKEPTISK!

Lenke til kommentar

Hadde du hatt det hadde du også likt det, Hanna. Utsagnene dine blir drevet av misunnelse.

Jeg ønsker med bare bart! skjegg kan jeg klare meg uten. Jeg er så myk i tryne så ville ikke ønsket å ødelegge det med skjegg. Så desverre er det null misunnelse her! Jeg får lyst til å LUGGE dere med skjegg :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...