Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ATTENION SPAMMERS! ATTENTION SPAMMERS!

THIS IS AN EMERGENCY FORUM BROADCAST!

THIS IS NOT A DRILL! I REPEAT: THIS IS NOT A DRILL!

Alle postere bes være oppmerksom på at det kun er 53 minutter til deres alles elskede moderator og forbilde, L4r5, fyller år. Gaver mottas. Smisk er obligatorisk.

Gratulerer. Du er snart et år nærmere døden.

Lenke til kommentar

Av og til hater jeg dette forumet, fordi jeg hadde skrevet et langt, vittig, reflektert og ikke minst fantastisk innlegg som minst hadde fått femti pluss og havnet i gullkornkategorien samt fått pris for årets innlegg. Da bestemte forumet for å ringe til fagforeninga og begynne å streike som en statlig ansatt.

Uansett: kort oppsummert så hater jeg mennesker som drar til syden for å feste. Jeg hater steder som Ayia Napa og Magaluf inderlig, men om man f.eks drar til Tel Aviv så foregår jo de fleste kulturelle aktiviteter (som f.eks museer, ruiner osv) på dagtid og da kan man ta en drink eller to på kvelden. Man legger seff ikke opp ferien etter hvor det er best festliv, men om man skulle være så heldig å dra til en by med godt uteliv, hvorfor ikke gripe sjansen?

I heard that brutha.

Et vanskelig valg står framfor mine føtter o'store Mchansermann.

Dra til syden ala. fylletur med kompiser, eller dra alene på InterRail. Jeg personlig hadde lett valgt InterRail, men må da dra alene..

Lenke til kommentar

Å dra på "festferie" kan være gøy om du drar de rette stedene. Har opplevd noen av de sykeste kveldene mine i Berlin og Amster, kulere uteliv skal man lete lenge etter. Også spaserer man klein ned på museer osv på dagtid

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Hmmz, jeg hadde da laget et interrail rute til en annen forumist her for et par uker siden.

Jaja, får finne den igjen i morgen.

Fredagsplanen er klar og den ser sinnsykt awesome ut.

Slutte på jobb -> Dra på butikken -> kjøpe middag og 6pack øl. -> spise deilig middag -> legge meg i badekaret med en iskald 6pack øl og en god film.

Får prøve å ikke dø i badet.

Lenke til kommentar

Å dra på "festferie" kan være gøy om du drar de rette stedene. Har opplevd noen av de sykeste kveldene mine i Berlin og Amster, kulere uteliv skal man lete lenge etter. Også spaserer man klein ned på museer osv på dagtid

Igrunn dette jeg er ute etter. Oppleve og utforske byene på dagtid, feste på natten. Dra videre til neste by, Oppleve en annen kultur og andre omgivelser, teste ut nattelivet der også. :)

Lenke til kommentar

Dra til syden ala. fylletur med kompiser, eller dra alene på InterRail. Jeg personlig hadde lett valgt InterRail, men må da dra alene..

Alene på InterRail? Kan enten bli en bomtur eller den beste turen ever. Tror her så er det enten eller

Excactly..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...