Cl1ck Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) R.I.P Nate Dogg Eh, beklager men hvem er det? En rapper. Link Endret 16. mars 2011 av HeadhunterZ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 . Hvordan var Israel forresten? Jeg digger landet så jævlig. In order: 1) Hva fløy dere ned (hvis jeg skulle gjette her og nå så gjetter jeg enten Austrian, Lufthansa eller Air Baltic). 2) Var dere i Tel Aviv? Oppfølgingsspm: Hvis dere var i Tel Aviv, var du ute å festet på de syke nattklubbene? Hvis nei, så er dette et godt tidspunkt å hoppe ut av vinduet på. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nå har jeg sett shutter island Den anbefales Da kan du fortelle meg om han faktisk var gal eller om de klarte å gjøre han gal Ble utrolig forvirret av slutten Ble ganske så forvirret jeg også! Se den en gang til du, da falt i alle fall alt på plass for meg... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 . Hvordan var Israel forresten? Jeg digger landet så jævlig. In order: 1) Hva fløy dere ned (hvis jeg skulle gjette her og nå så gjetter jeg enten Austrian, Lufthansa eller Air Baltic). 2) Var dere i Tel Aviv? Oppfølgingsspm: Hvis dere var i Tel Aviv, var du ute å festet på de syke nattklubbene? Hvis nei, så er dette et godt tidspunkt å hoppe ut av vinduet på. Husker ikke helt hva vi reiste med, men fant en fly billett i fra Vien til Tel Aviv og der står det SAS. Hehe, vi reiste med skolen som er kristen, så nei, ble ikke så mye festing. Men ja vi var i Tel Aviv i 2 dager eller noe sånt. Fikk ikke sett så mye av byen, for det meste veldig "slumme" gater fulle av prostituerte osv. Fin strand mot havet var det da. Ellers var vi mange av standard plassene, klagemuren og markedet rundt og Dødehavet for eksempel. Vi fikk også besøke en type måte å bo på som jeg ikke husker navnet på i farten. Var et lite sosialistisk samfunn som gikk ut på at alle arbeidet og fikk penger etter hvor mye de trengte det. Guiden vår som var svensk bodde i en sånn. Han var med i den Israelske hæren, derfor fikk vi et ganske ensidig synspunkt av diverse konflikter. Men det var interessant å høre på det og. Spesielt når vi var helt nord i Israel og han fortalte veldig sterke historier i fra når han og hans sønn var i krigen. De lever helt tydelig et annet liv der nede enn vi gjør her oppe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Husker ikke helt hva vi reiste med, men fant en fly billett i fra Vien til Tel Aviv og der står det SAS. Da fløy dere med Austrian på SAS dokument. Ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ok Skulle gjerne besøkt noen av de nattklubbene, problemet var bare at jeg allerede har blitt tatt for alkohol på skolen, så hadde jeg blitt tatt igjen så hadde jeg mistet internatplassen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ok Skulle gjerne besøkt noen av de nattklubbene, problemet var bare at jeg allerede har blitt tatt for alkohol på skolen, så hadde jeg blitt tatt igjen så hadde jeg mistet internatplassen. Tel Aviv kom på tiendeplass i Lonely Planets kåring over verdens beste partysteder i fjor, så det var synd. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Finne en film eller lese på Haikerens Guide til Galaksen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ok Skulle gjerne besøkt noen av de nattklubbene, problemet var bare at jeg allerede har blitt tatt for alkohol på skolen, så hadde jeg blitt tatt igjen så hadde jeg mistet internatplassen. Tel Aviv kom på tiendeplass i Lonely Planets kåring over verdens beste partysteder i fjor, så det var synd. Tja, for min del var det ikke så farlig. Turen var fantastisk uansett. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Selv så ser jeg virkelig ikke morroa i denne partyturismen. Det er greit å ta en tur på byen når man er ute og reiser. Men reise et sted kun for å drikke seg syndens? Jeg ser virkelig ikke poenget Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Selv så ser jeg virkelig ikke morroa i denne partyturismen. Det er greit å ta en tur på byen når man er ute og reiser. Men reise et sted kun for å drikke seg syndens? Jeg ser virkelig ikke poenget Enig, mye mer spennende å oppleve et annet kulturliv. Eventuelt et annet naturliv. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ble ganske så forvirret jeg også! Se den en gang til du, da falt i alle fall alt på plass for meg... Tjaa, jeg forstod egentlig det meste. Det var bare det faktum om de faktisk lurte han eller om han faktisk var gal jeg ikke forstod, alt annet forstod jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enig, mye mer spennende å oppleve et annet kulturliv. Eventuelt et annet naturliv. Yep, heller ut å se på gamle bystrøk, ruiner og naturen enn å se toppløse damer på 60 liggende stranda som nipper til en paraplydrink til frokost Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enig, mye mer spennende å oppleve et annet kulturliv. Eventuelt et annet naturliv. Yep, heller ut å se på gamle bystrøk, ruiner og naturen enn å se toppløse damer på 60 liggende stranda som nipper til en paraplydrink til frokost Er så enig. Dra på ferie for å ligge på stranda har jeg aldri forstått. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg trenger filmtips, vil se noe som minner litt om black swan og shutter island men kan godt være skumlere, men ikke sånn at noen plutselig hopper frem i filmen og jeg hopper i taket Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg trenger filmtips, vil se noe som minner litt om black swan og shutter island men kan godt være skumlere, men ikke sånn at noen plutselig hopper frem i filmen og jeg hopper i taket Om du ikke har sett Fight Club er den et must. Ellers så er The Machinist med Christian Bale også tøff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) ATTENION SPAMMERS! ATTENTION SPAMMERS! THIS IS AN EMERGENCY FORUM BROADCAST! THIS IS NOT A DRILL! I REPEAT: THIS IS NOT A DRILL! Alle postere bes være oppmerksom på at det kun er 53 minutter til deres alles elskede moderator og forbilde, L4r5, fyller år. Gaver mottas. Smisk er obligatorisk. Endret 16. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg trenger filmtips, vil se noe som minner litt om black swan og shutter island men kan godt være skumlere, men ikke sånn at noen plutselig hopper frem i filmen og jeg hopper i taket Hmm, er ikke sikker. Sweeny Todd? Du kan spørre her og forresten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1069692&st=4480 ATTENION SPAMMERS! ATTENTION SPAMMERS! THIS IS AN EMERGENCY FORUM BROADCAST! THIS IS NOT A DRILL! I REPEAT: THIS IS NOT A DRILL! Alle postere bes være oppmerksom på at det kun er 53 minutter til deres alles elskede moderator og forbilde, L4r5, fyller år. Gaver mottas. Smisk er obligatorisk. Hva ønsker du deg O'store L4r5? Endret 16. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 jeg kan tegne en tegning til deg ( maks 5 minutter ) i morra og du kan velge tema så lenge det ikke blir for drøyt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enig, mye mer spennende å oppleve et annet kulturliv. Eventuelt et annet naturliv. Yep, heller ut å se på gamle bystrøk, ruiner og naturen enn å se toppløse damer på 60 liggende stranda som nipper til en paraplydrink til frokost Er så enig. Dra på ferie for å ligge på stranda har jeg aldri forstått. Av og til hater jeg dette forumet, fordi jeg hadde skrevet et langt, vittig, reflektert og ikke minst fantastisk innlegg som minst hadde fått femti pluss og havnet i gullkornkategorien samt fått pris for årets innlegg. Da bestemte forumet for å ringe til fagforeninga og begynne å streike som en statlig ansatt. Uansett: kort oppsummert så hater jeg mennesker som drar til syden for å feste. Jeg hater steder som Ayia Napa og Magaluf inderlig, men om man f.eks drar til Tel Aviv så foregår jo de fleste kulturelle aktiviteter (som f.eks museer, ruiner osv) på dagtid og da kan man ta en drink eller to på kvelden. Man legger seff ikke opp ferien etter hvor det er best festliv, men om man skulle være så heldig å dra til en by med godt uteliv, hvorfor ikke gripe sjansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg