nO0_o Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde i oppgave til Mat & Helsen i dag og lage en produktutvikling av en bolle. Ble Oreo og marshmallows inni, det var faktisk godt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde i oppgave til Mat & Helsen i dag og lage en produktutvikling av en bolle. Ble Oreo og marshmallows inni, det var faktisk godt. Det må prøves Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde i oppgave til Mat & Helsen i dag og lage en produktutvikling av en bolle. Ble Oreo og marshmallows inni, det var faktisk godt. Hmm, hva er det som er skjedd med heimkunnskapen nå til dags?!? Før i tider, når jeg var ung! Da var det fiskeboller, fiskegrateng og kjøttkaker i Heimkunnskapen. Nå har de byttet navn og blitt til en eller annen hipster-fasilitet hvor man skal lage sine egne retter? Fysj og fy. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ingen som likte oreo cookie'n? Jo, men du takket ikke for oppskriften. :nei2: Værsågod. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 bare jeg som ler når jeg ser det er fra sunnmøre ? Hvor ellers skulle det vært fra? Hadde det vært onkel på niese eller slekt på slekt kunne det vært trønderlag Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva slags type masse er det du har hatt rundt selve oreo-kjeksene? Mandelfyll av noe slag? http://www.beckybakes.net/2011/01/20/oreo-stuffed-chocolate-chip-cookies/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hmm, hva er det som er skjedd med heimkunnskapen nå til dags?!? Før i tider, når jeg var ung! Da var det fiskeboller, fiskegrateng og kjøttkaker i Heimkunnskapen. Nå har de byttet navn og blitt til en eller annen hipster-fasilitet hvor man skal lage sine egne retter? Fysj og fy. I vår tid hadde også læreren SS-frakk og marsjstøvler. Tidene har forandret seg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Heimkunnskap lærererinna mi var fra Sortland. Hu kunne slenge ett bord etter deg om du ikke oppførte deg. Det var nesten som i filmen Matilda når vi hadde heimkunnskap Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi hadde en musikklærer som var sånn. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi hadde en musikklærer som var sånn. Bombesikker på at vår musikklærer røyket hasj, han er også pensjonert hippie noe som forsterket det inntrykket 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 R.I.P Nate Dogg Eh, beklager men hvem er det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kjøpte en awesome stokk når jeg var i Israel. Synd jeg ikke fikk den med tilbake til Norge. Hmmz du har vært i Israel nylig? Suger at du ikke kan komme inn i et arabisk land da. Ikke egentlig da jeg ikke har noen planer overhodet om det. Og hvis jeg får lyst er det ikke værre enn å skaffe seg et nytt pass. Litt seint svar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Forresten, regnes Tyrkia som et av de landene som man ikke kan reise til etter å ha vært i Israel? Har noen kamerater som skal dit og de var også i Israel rett etter nyåret. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Forresten, regnes Tyrkia som et av de landene som man ikke kan reise til etter å ha vært i Israel? Har noen kamerater som skal dit og de var også i Israel rett etter nyåret. Tyrkia er jeg litt usikker med. De vil nok få spørsmål på flyplassen og det kan nok føles ubehagelig for mange (det de ofte gjør er å splitte gruppen og intervjue samtlige en og en, for deretter å sjekke om historiene stemmer overens med hverandre. Dersom de avviker veldig...da har du et problem). Om det er automatisk nekt som i Syria og Libanon vites ikke. Jeg kan prøve å sjekke litt rundt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Forresten, regnes Tyrkia som et av de landene som man ikke kan reise til etter å ha vært i Israel? Har noen kamerater som skal dit og de var også i Israel rett etter nyåret. Tyrkia er jeg litt usikker med. De vil nok få spørsmål på flyplassen og det kan nok føles ubehagelig for mange (det de ofte gjør er å splitte gruppen og intervjue samtlige en og en, for deretter å sjekke om historiene stemmer overens med hverandre. Dersom de avviker veldig...da har du et problem). Om det er automatisk nekt som i Syria og Libanon vites ikke. Jeg kan prøve å sjekke litt rundt. Det hadde vært supert om du hadde funnet noe. De er veldig interesserte i svar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg trenger hjelp.... skal til Canada i sommerferien. På veien dit var det like billig (eller muligens billigre) å mellomlande i USA og ta fly derfra og opp til det bittelille stedet jeg skulle. Hvordan er NY å være i alene? Boston er også et alternativ, der har jeg vært før og føler ikke helt at det er så mye jeg har å se der, men har familie der som jeg muligens kan besøke. What do? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg trenger hjelp.... skal til Canada i sommerferien. På veien dit var det like billig (eller muligens billigre) å mellomlande i USA og ta fly derfra og opp til det bittelille stedet jeg skulle. Hvordan er NY å være i alene? Boston er også et alternativ, der har jeg vært før og føler ikke helt at det er så mye jeg har å se der, men har familie der som jeg muligens kan besøke. What do? Det er stopover og ikke mellomlanding du tenker på? Stopover er når du tar et par dager ved mellomlandingsstedet og ikke drar direkte videre. Forøvrig hadde jeg tatt NY over Boston anyday, selv om man har vært i NY et par ganger. Nå som du har sett alle turistfellene kan du vel utforske andre deler av byen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Joda, siden det er like billig eller billigre å mellomlande vurderer jeg derfor stopover på noen dager ja Okei, og det er helt okei å reise alene dit? Og kan tenke meg at hotellprisene er noe stive? Endret 16. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg