Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett shutter island :) Den anbefales

Da kan du fortelle meg om han faktisk var gal eller om de klarte å gjøre han gal :) Ble utrolig forvirret av slutten :dontgetit:

Piratkopiere vesentlig mindre musikk, spill og android apps.

Hvordan kan du det med et visakort?

Endret av handerrre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crappeticrapp. Noen som har en Win7 Pro x64-isofil de har lyst til å dele? Jeg har jo key, men .iso-fila mi er visst blitt tilbakestående, og eneste plata jeg har brent ut er en time unna. :(

edit: Eller kanskje ikke det er lov å spørre om engang?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Crappeticrapp. Noen som har en Win7 Pro x64-isofil de har lyst til å dele? Jeg har jo key, men .iso-fila mi er visst blitt tilbakestående, og eneste plata jeg har brent ut er en time unna. :(

edit: Eller kanskje ikke det er lov å spørre om engang?

Jeg har. Og så lenge du har lisensen så skal det være lovlig.

Lenke til kommentar

Fyfaen jeg elsker når folk spør om hjelp om ting og tang på PM og jeg kan hjelpe.

Det har skjedd overraskende ofte i det siste.

jeg får som regel bare "hvordan kan jeg bli bedre til å tegne?" :p

Angående det... Hvordan blir man god til å tegne?

:tease:

Lenke til kommentar

Fyfaen jeg elsker når folk spør om hjelp om ting og tang på PM og jeg kan hjelpe.

Hva spør de om?

Min kunnskap er meget stor når det kommer til fly, flyselskaper, andre kulturer, booking og reservasjoner av hotell og fly samt destinasjoner og feriesteder så det har dumpet inn hele 3 stk som jeg har hjulpet denne uken.

Jeg får vel lønn i himmelen.

Lenke til kommentar

Hva spør de om?

Min kunnskap er meget stor når det kommer til fly, flyselskaper, andre kulturer, booking og reservasjoner av hotell og fly samt destinasjoner og feriesteder så det har dumpet inn hele 3 stk som jeg har hjulpet denne uken.

Jeg får vel lønn i himmelen.

Evt. starte ditt eget byrå som tar imot penger for slike råd. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...