Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er definitivt "IT-folk", og jeg drikker ikke vanlig kaffe. Kjøpte kaffe til presskanna mi i dag, da :wee:

vennligst definér vanlig.

Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og jeg fikk grusomt lyst på cola. Helst på glassflaske :hm:

Eventuelt på oppskryttflaske/bortkastapengerflaske/sløseflaske som jeg kaller det.

Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg.

Da er jeg mer med. I og med at du i settingen tilsynelatende definerte presskannekaffe som noe annet enn vanlig, så måtte jeg bare spørre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er definitivt "IT-folk", og jeg drikker ikke vanlig kaffe. Kjøpte kaffe til presskanna mi i dag, da :wee:

vennligst definér vanlig.

post-125643-0-28958700-1300284629_thumb.jpg

Jasså?

Petter = 196564_1934192437260_1315773473_2335851_1211562_n.jpg

:love:

Lenke til kommentar

Hvor er det raskest (og trygt) ¨å laste ned catalyst software suite. Sidene til amd gir meg bare typ 60-70kBs

Sidene til AMD

Typisk.

tror du kan laste de ned via Steam også, der er det ihvertfall en driver update ting.

Trodde det bare var driveroppdateringer, men jeg kan ta feil. Nå er det førstegangsinnstalasjon. (Vel, FØRSTEGANG er å verdrive litt. Første gang på denne windowsinstalasjonen hvertfall.)
Lenke til kommentar

Neh. Legg heller slike ting i en bedroller og ha under senga. Da er det raskt tilgjengelig og folk slipper å glo på lekene dine.

Tanken bak var bisarr dekor.

Hm, Red Bull er ikke så verst. Pleide egentlig å hate det. Vet ikke helt hva som skjedde.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Red Bull er kun godkjent om man befinner seg oppå bordet på en afterski i Alpene (fortrinnsvis Krazy Kanguruh, Mooserwirt, Silver Bullet Bar eller andre kjente steder i Østerrike) og det skal være akkopagnert med generøse doser Jägermeister eller vodka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...