j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg er definitivt "IT-folk", og jeg drikker ikke vanlig kaffe. Kjøpte kaffe til presskanna mi i dag, da vennligst definér vanlig. Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 og jeg fikk grusomt lyst på cola. Helst på glassflaske Eventuelt på oppskryttflaske/bortkastapengerflaske/sløseflaske som jeg kaller det. Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg. Da er jeg mer med. I og med at du i settingen tilsynelatende definerte presskannekaffe som noe annet enn vanlig, så måtte jeg bare spørre. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg er definitivt "IT-folk", og jeg drikker ikke vanlig kaffe. Kjøpte kaffe til presskanna mi i dag, da vennligst definér vanlig. Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg. 5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Eventuelt på oppskryttflaske/bortkastapengerflaske/sløseflaske som jeg kaller det. Kall det hva du vil. Men jeg smaker stor forskjell og den smaken er verdt prisen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg er definitivt "IT-folk", og jeg drikker ikke vanlig kaffe. Kjøpte kaffe til presskanna mi i dag, da vennligst definér vanlig. Jeg drikker iskaffe og en sjelden gang cappuchino. Håper det definerte nok for deg. Jasså? Petter = Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 You're wrong, Mister! And you're late, miss. Bli heller med på den nåværende diskusjonen Pft. Nekter. Kaffe er faen meg godt uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det raskest (og trygt) ¨å laste ned catalyst software suite. Sidene til amd gir meg bare typ 60-70kBs Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det raskest (og trygt) ¨å laste ned catalyst software suite. Sidene til amd gir meg bare typ 60-70kBs Sidene til AMD Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 tror du kan laste de ned via Steam også, der er det ihvertfall en driver update ting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det raskest (og trygt) ¨å laste ned catalyst software suite. Sidene til amd gir meg bare typ 60-70kBs 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor er det raskest (og trygt) ¨å laste ned catalyst software suite. Sidene til amd gir meg bare typ 60-70kBs Sidene til AMD Typisk. tror du kan laste de ned via Steam også, der er det ihvertfall en driver update ting. Trodde det bare var driveroppdateringer, men jeg kan ta feil. Nå er det førstegangsinnstalasjon. (Vel, FØRSTEGANG er å verdrive litt. Første gang på denne windowsinstalasjonen hvertfall.) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg vurderer å dedikere hele rommet mitt til sex. Kan ha dildoer på veggen og falske pupper i taket. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Neh. Legg heller slike ting i en bedroller og ha under senga. Da er det raskt tilgjengelig og folk slipper å glo på lekene dine. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Neh. Legg heller slike ting i en bedroller og ha under senga. Da er det raskt tilgjengelig og folk slipper å glo på lekene dine. Tanken bak var bisarr dekor. Hm, Red Bull er ikke så verst. Pleide egentlig å hate det. Vet ikke helt hva som skjedde. Endret 16. mars 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Red Bull har jeg aldri smakt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg drikker den som er "sugar free" og lyseblå, riktignok. Foretrekker egentlig Burn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Red Bull er kun godkjent om man befinner seg oppå bordet på en afterski i Alpene (fortrinnsvis Krazy Kanguruh, Mooserwirt, Silver Bullet Bar eller andre kjente steder i Østerrike) og det skal være akkopagnert med generøse doser Jägermeister eller vodka. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg vurderer å dedikere hele rommet mitt til sex. Kan ha dildoer på veggen og falske pupper i taket. Awesome! http://open.spotify.com/track/4fJxO1KrSWmqK0LQAiEn5T Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Doctor Hansern is resuscitating the cafe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg