Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du hnger bare i feil miljøer. Er meg og kompisene mine som har koffert humor sammen. Og vennindene mine som irriterer seg grønne over at jeg er så.. grisete og lite seriøs Så prøver å sjerpe meg litt... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor arbeide for å bli kjedelig og anstendig? Har man det gøy er det bedre. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor arbeide for å bli kjedelig og anstendig? Har man det gøy er det bedre. Sant, sant! Å kan sikkert ha det gøy når man er... kjedelig også? kanskje? Er bittelitt kjedelig å være hun eneste som ler sånn "høhøhøhøh" (du vet hvordan) hver gang jeg tenker noe koffert... å når det skjer heletiden blir det visst irriterende for andre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har fått pinkoden til det nye visakortet mitt, men ikke kortet Det er jo helt normalt. De blir sendt seperat. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nå har jeg sett shutter island Den anbefales Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Yes, legge seg når man kommer hjem fra skolen er digg. Men å bli vekket etter å ha sovet 3 timer er ikke så greit. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ny Burn. Taste of Apple, Kiwi & Blue Agave. Det er absolutt noe av det snåleste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har fått pinkoden til det nye visakortet mitt, men ikke kortet Det er jo helt normalt. De blir sendt seperat. Det vet jeg, men det er samme kode på det intro kortet jeg har nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva skal du med visakort anyways? Du er jo bare barnet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ny Burn. Taste of Apple, Kiwi & Blue Agave. Det er absolutt noe av det snåleste jeg har smakt. Med veldig smart åpningsmekanisme Syns den var ganske digg, men en helt 0,5l ble litt mye Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til Starbucks kommer til Oslo. Da skal hipsteren i meg komme til syne og jeg skal kjøpe. Kjøper av og til i utlandet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 ViSa ElEkTrOn FoRdI DeT eR kEwLt Noen som har et filmforslag? Åpent for alt, med enkelte untak ofc Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til Starbucks kommer til Oslo. Da skal hipsteren i meg komme til syne og jeg skal kjøpe. Kjøper av og til i utlandet. Kommer det Starbucks til Oslo? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva skal du med visakort anyways? Du er jo bare barnet! Piratkopiere vesentlig mindre musikk, spill og android apps. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Med veldig smart åpningsmekanisme Dette kan jeg si meg enig i, selv om det er veldig rart for meg å lukke igjen en boks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til Starbucks kommer til Oslo. Da skal hipsteren i meg komme til syne og jeg skal kjøpe. Kjøper av og til i utlandet. Kommer det Starbucks til Oslo? Det er planen ja. Det er ikke fastsatt når riktignok. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til Starbucks kommer til Oslo. Da skal hipsteren i meg komme til syne og jeg skal kjøpe. Starbucks smaker rett og slett ille, det blir sikkert overpriset til de grader også. Som med all kaffe som ikke selges på Prix eller Rema egentlig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gleder meg til Starbucks kommer til Oslo. Da skal hipsteren i meg komme til syne og jeg skal kjøpe. Kjøper av og til i utlandet. Starbucks Java Chip er episk digg. Ikke mye kaffe though. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Piratkopiere vesentlig mindre musikk, spill og android apps. Man trenger ikke visakort for å gå i butikker, vet du?Jeg var da ung en gang jeg også. Det finnes faktisk nettbutikker som kan sende faktura. I tillegg har vel foreldra dine kredittkort? Latterlig at så unge mennesker skal ha visakort. Starbucks Java Chip er episk digg. er generelt Ikke mye kaffe though. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og der fullførte jeg den siste saken . 16 saker sammenlagt løst idag. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg