SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Wohoo! Jeg nøs og bet meg i tunga. Blodkaffe om nom nom nom Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Wohoo! Jeg nøs og bet meg i tunga. Blodkaffe om nom nom nom Blodkaffe er MIGHTY POWER DRINK FOR VIKINGS AND CANNIBALS. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enn bever da? BEVER? De er da ikke no spesielle. mus <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enn bever da? BEVER? De er da ikke no spesielle. mus <3 mus?!??! VEDLAGT BILDE?!??!? !Aaåååååååå I am dissapoint Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jobb klokka 4 til 10. Jobb fra 4 til 12. Hurra for Paracett, Ibux, Noskapin og Kleenex Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Knut-Datasmurf får låne dyna mi, og jeg henger ut vinduet i håp om å ikke dø av varme.. Jeg hater feber Har sykt lyst på falafel fra ikea også Rotte! Endret 16. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Enn bever da? BEVER? De er da ikke no spesielle. mus <3 mus?!??! VEDLAGT BILDE?!??!? !Aaåååååååå I am dissapoint HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. som trist nok døde i fjord sommer Den var søtest i verden! NEMMELIG! Skuffa du liksom. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde? Oh lord, jeg lo dessverre. :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så musa di døde i fjor sommer, Hanna? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. som trist nok døde i fjord sommer Den var søtest i verden! NEMMELIG! Skuffa du liksom. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde? Jeg beklager å måtte skuffe deg, men jeg prøvde meg på litt humor her, og satte meg da inn i rollen som overkåt forumbruker som aldri har sett """"mus"""" før. Hele saken er nødvendigvis tragisk, og jeg kondolerer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har fått pinkoden til det nye visakortet mitt, men ikke kortet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har fått pinkoden til det nye visakortet mitt, men ikke kortet Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så musa di døde i fjor sommer, Hanna? haha ja den gjorde det Du var jo så heldig å fikk møte den å greier. Heldigris! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. som trist nok døde i fjord sommer Den var søtest i verden! NEMMELIG! Skuffa du liksom. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde? Jeg beklager å måtte skuffe deg, men jeg prøvde meg på litt humor her, og satte meg da inn i rollen som overkåt forumbruker som aldri har sett """"mus"""" før. Hele saken er nødvendigvis tragisk, og jeg kondolerer Jeg vet det å jeg later som jeg ikke skjønner det fordi jeg prøver å slutte å være koffert og grisete haha jo takk. Var overaskende nok litt trist Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Du var jo så heldig å fikk møte den å greier. Heldigris! Wat wat wat? My brain was fried in shit. Come again, Hanna? Jeg personlig bor i kofferter og har gjort det mesteparten av mitt semi-voksne liv Endret 16. mars 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) jeg tenker koffert på alt folk sier. Men prøver å slutte med det. Det er vanskelig ...det var alt jeg hadde å komme med for i dag! Diskusjon.no begynner å bli kjedelig Endret 16. mars 2011 av Flabba Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor slutte med kofferttenking? Det er jo helt suverent Hvis et parti noengang ønsker å fremme nasjonal vekst ved å innføre kofferttenking som en viktig del av hverdagen, da vet jeg at jeg skal stemme Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor slutte med kofferttenking? Det er jo helt suverent Hvis et parti noengang ønsker å fremme nasjonal vekst ved å innføre kofferttenking som en viktig del av hverdagen, da vet jeg at jeg skal stemme Fordi jeg aldri blir tatt seriøst av folk fordi jeg muligens er litt FOR koffert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du hnger bare i feil miljøer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg