Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn bever da?

BEVER? De er da ikke no spesielle.

mus <3

mus?!??! VEDLAGT BILDE?!??!? !Aaåååååååå :( I am dissapoint

HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. som trist nok døde i fjord sommer :(

Den var søtest i verden! NEMMELIG!

Skuffa du liksom. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde?

Lenke til kommentar

HALLO! ikke noe skuff her! det er musa mi.. som trist nok døde i fjord sommer :(

Skuffa du liksom. Hvem kan bli skuffet når man ser et slikt søtt tryne som det musa mi hadde?

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men jeg prøvde meg på litt humor her, og satte meg da inn i rollen som overkåt forumbruker som aldri har sett """"mus"""" før.

Hele saken er nødvendigvis tragisk, og jeg kondolerer :(

Lenke til kommentar

Jeg beklager å måtte skuffe deg, men jeg prøvde meg på litt humor her, og satte meg da inn i rollen som overkåt forumbruker som aldri har sett """"mus"""" før.

Hele saken er nødvendigvis tragisk, og jeg kondolerer :(

Jeg vet det :p

å jeg later som jeg ikke skjønner det fordi jeg prøver å slutte å være koffert og grisete :p

haha jo takk. Var overaskende nok litt trist :p

Lenke til kommentar

Hvorfor slutte med kofferttenking? Det er jo helt suverent :)

Hvis et parti noengang ønsker å fremme nasjonal vekst ved å innføre kofferttenking som en viktig del av hverdagen, da vet jeg at jeg skal stemme :)

Fordi jeg aldri blir tatt seriøst av folk fordi jeg muligens er litt FOR koffert :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...