Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nettopp ute for å hjelpe noen med å fange noen kaniner på rømmen, rett ved en vei.... Kaniner er ikke søte mer når man kan se tarmene og det ligger kaninbiter på veien... :no:

*fap*

Du har merkelige fetisj..

Var mer det at jeg glemte å låse laptopen før jeg stakk på dass i går kveld tror jeg.

Bundy, ikke glem flyet i dag.

Nå stikker jeg fra jobben, hjemme om en 30min!

And im sure as hell didnt!

Amsterdam er saa fettt! WOOOOHWIII! :D

Hva skjer a gutta

Der var du! Snakket om deg i går kveld (ikke på forumet, men msn) og lurte på hvorfor vi ikke hadde hørt noe fra deg. Alternativene var: Du kom deg ikke på nettet, du satt i nederlandsk fengsel, du trippa så vilt at du ikke landa igjen og så var det et til som jeg ikke husker. Godt å se deg i live hvertfall.

Visste dere at en appelsin krever mer kalorier å forbrenne enn den inneholder? Fruktkjøtt is hard shizzle

Løgn

Vil noen komme hit og gi meg frokost? Hadde bare dritt i kjøleskapet :hm:

Jeg laga akkurat frokost på senga (vel for en time siden da) til dama så jeg gidder ikke lage til flere.
Lenke til kommentar

Ok da så er de litt søte ... Men jeg synes generelt at rotter lukter noe infernalsk

DU lukter noe infernalsk! Rotter er søte!

But but but :cry:

er du som er teit å sier at rotter lukter vondt. Når de ikke gjør det! (foretrekker selv mus over rotter pga halen) men rotter er awesome!

Lenke til kommentar

Ok da så er de litt søte ... Men jeg synes generelt at rotter lukter noe infernalsk

DU lukter noe infernalsk! Rotter er søte!

But but but :cry:

er du som er teit å sier at rotter lukter vondt. Når de ikke gjør det! (foretrekker selv mus over rotter pga halen) men rotter er awesome!

Enn bever da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...