Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 JEG ER FAKTISK SEKS ÅR ELDRE ENN ALDERSGRENSEN. Så det så. SÅ UTROLIG FINT FOR DEG! FYLL BADEKARET MED RED BULL - SAVE A WHALE! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det aldersgrense på redbull? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg ga Knut-Datasmurf en ballerinakjeks sånn at han skulle sitte stille å gnage litt på den, men han løp over gulvet og hoppa inn i buret med hele kjeksen i munnen!! Kjeksen er større enn hode hans! Og når jeg prøvde å ta den fra han(siden det ikke er sunt for deguser med sukker og sånn) så hang han fast i den! ..... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det må være knut-siden. Datasmurf er ikke glad i godteri. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 JEG ER FAKTISK SEKS ÅR ELDRE ENN ALDERSGRENSEN. Så det så. Men gratulerer med dagen da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Egil har en lei tendens til å stjæle gulrot fra meg. Gulrot som gjerne er større enn hele han. På tvers i kjeften, løpende over til buret og klatre oppi igjen. Det er sære ting Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er ikke ballerina-kjeks laget av papp, mel og tørt vann? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er Egil? Ser for meg en rotte, siden de er skummelt sterke.. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Slutt å snakke om marie kjeks, blir så sulten Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er det aldersgrense på redbull? Ja, men det er opp til butikken. Vi tar det på skjønn, hvis det er en liten drittunge på syv år som hamstrer red bull, så nekter vi(jeg) han salg. Spar har blant annet en side de får opp når de selger red bull, i motsetning til Ica, hvor dette kun forekommer på alkohol, tobakk og lighter/fyrstikker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er Egil? Ser for meg en rotte, siden de er skummelt sterke.. Egil er en fremavling av Rattus Norvegicus som er kjent for sin hette 10 poeng til deg Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg er rottesyk... Ålså, jeg har ikke svartedauen men jeg ventet på at et royal suite bur skal komme seg til norge og jeg lager leker av brusflasker og jeg har minst en million hengekøyer og jeg finner ikke dobbelrex rotter! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er Egil? Ser for meg en rotte, siden de er skummelt sterke.. Egil er en fremavling av Rattus Norvegicus som er kjent for sin hette Hehe. Merka det skurra no voldsomt til å begynne med når jeg leste Egil Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hehe. Merka det skurra no voldsomt til å begynne med når jeg leste Egil Kan jeg absolutt ikke skjønne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Alle rotter bør hete Halvorsen. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Rottene mine het Jenny og Penny. Jenny etter hun i the L word og Penny etter hun i the big bang theory Jenny prøvde å drepe både meg og Penny, Penny prøvde bare å drepe alt som ikke var rotter Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hansern:Spilte Happiness på treningstudioet i stad, rimelig digg. Nå over til og tunfisksalat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hansern:Spilte Happiness på treningstudioet i stad, rimelig digg. Nå over til og tunfisksalat Jeg spiller Pretty Girl Rock her! Wooo! Håper på å bli frisk til i morgen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hårløse rotter ? Nasty ... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Pretty Girl Rock er blir man jævelig hektet på, kom over den nå for noen dager siden. Nylig puttet inn i dusje-lista Syk? Om jeg ikke husker helt feil skrev du for noen uker siden at du _aldri_ ble syk og var ubermensch osv. Løgner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg