Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Men hun er jo så søt! Ser for meg å ha hu i lomma og snike pikken inn der en gang om dagen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. Hva er forskjellen? Menn som aldri får seg noe er strengt talt jomfruer. Endret 15. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. Letttjente 20 kroner. ( er det 3 t'er i letttjente? ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Gentlementlemen, nå må vi roe ned 4channingen. Hold dere til non-memes, f eks Milhouse og Bateman-dubs. Romis: 2 t-er. Lettjente. Kan evt bruke "lett-tjente" slik at man ikke tror man snakker om en jente som ikke veier noe særlig. Endret 15. mars 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. Hva er forskjellen? Menn som aldri får seg noe er strengt talt jomfruer. "Menn som aldri får seg noe" kan ha fått ved en tidligere anledning og er dermed ikke lengre jomfruer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Glad i min Steelseries Ikari jeg . Synes den er 10 ganger mer komfortabel enn MX518 og G5. Eneste kjipe med den er at den noen ganger dobbelt- om ikke trippelklikker når jeg skal åpne linker med skrollhjulet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. Hva er forskjellen? Menn som aldri får seg noe er strengt talt jomfruer. Menn som aldri får seg noe kan være horekunder. Da er de ikke jomfruer, men de får seg egentlig ingenting (without spendin' tha dolla'!) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. Letttjente 20 kroner. ( er det 3 t'er i letttjente? ) Aldri tre sammenhengende bokstaver i Norsk, mener jeg å huske. Derfor blir det da "lettjente". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Menn som aldri får seg noe" kan ha fått ved en tidligere anledning og er dermed ikke lengre jomfruer. Meh, jeg tolker det slik at menn som aldri får seg noe, får seg aldri noe. Når du sier aldri, så betyr det aldri. Såklart, det blir mer riktig å se aldri Fått seg noe, men uansett.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg vedder 20 kroner på at du er jomfru. Bare jomfruer og menn som aldri får seg noe snakker sånn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=944488&view=findpost&p=17081364 Det er ikke akkurat bevis, og har hatt sex før denne, men det er bedre enn ingenting. Glad i min Steelseries Ikari jeg . Synes den er 10 ganger mer komfortabel enn MX518 og G5. Eneste kjipe med den er at den noen ganger dobbelt- om ikke trippelklikker når jeg skal åpne linker med skrollhjulet. Har en venn som måtte bytte musa si fordi den åpnet 5 faner når han skulle åpne ny fane. Endret 15. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Menn som aldri får seg noe kan være horekunder. Da er de ikke jomfruer, men de får seg egentlig ingenting (without spendin' tha dolla'!) Hvis man mener horekunder, så sier man horekunder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=944488&view=findpost&p=17081364 Det er ikke akkurat bevis, og har hatt sex før denne, men det er bedre enn ingenting. Du er enten jente, homo eller så har du ikke hørt ordet venninne. Jeg håper på nummer en eller to, tbh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Gentlementlemen, nå må vi roe ned 4channingen. Hold dere til non-memes, f eks Milhouse og Bateman-dubs. If I get dubs steffypants is now a meme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Gentlementlemen, nå må vi roe ned 4channingen. Hold dere til non-memes, f eks Milhouse og Bateman-dubs. If I get dubs steffypants is now a meme. Helveten heller. Endret 15. mars 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Gentlementlemen, nå må vi roe ned 4channingen. Hold dere til non-memes, f eks Milhouse og Bateman-dubs. If I get dubs steffypants is now a meme. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=944488&view=findpost&p=17081364 Det er ikke akkurat bevis, og har hatt sex før denne, men det er bedre enn ingenting. Du er enten jente, homo eller så har du ikke hørt ordet venninne. Jeg håper på nummer en eller to, tbh. Vil heller si at min mangel på å fokusere på en ting om gangen var skylden i akkurat det. Jeg tenker gjerne på en ting, mens hendene gjør en annen ting, mens kroppen gjør en helt annen ting. Men jeg er heteroseksuell og har hørt om ordet veninne før. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hendene gjør en annen ting en hodet? Mao: du runket mens du skrev det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hendene gjør en annen ting en hodet? Mao: du runket mens du skrev det? Ingenting galt med å bli tent av sin egen slash-fanfic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg