handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Not ski, vil du virkelig bruke musklen til noe så ubrukelig som å stå på ski, vil du virkelig bli svett ute i kulda, vil du virkelig drasse med deg 2 kg klær ekstra fordi du skulle på ski? Nei du, sitt heller inne med en varm kopp kakao og les avisa mens du nyter roen og freden. To ski! blir litt kaldt viss du ikke er i aktivitet -bilde- Hmm, usikker nå. Tror jeg får se det an på været og om jeg gidder. Men har liksom ikke stått siden skidagen i 9. klasse eller noe slikt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. Siste gode tingen de har laget Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. Jeg bruker den der enda. Kjøpte den til min første pc i 8 klasse. What! Hatt den i 8 år og bruker den fortsatt Endret 15. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. For lett, og rare materialer som er brukt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har brukt min i 4 år, har brukt den så mye at Logitech merket er slipt bort etter kun å ha brukt den har aldri fysisk prøvd å skrape det vekk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 *bilde* Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. Jeg bruker den der enda. Kjøpte den til min første pc i 8 klasse. What! Hatt den i 8 år og bruker den fortsatt det samme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Liker ikke den musen der. Ser helt skada ut. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 buker logitech g9x, vil si at den er bedre, hadde den dere har bilde av der oppe før ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 [...] Look at this fucking mouse, how can you not love this? It may not look like much but it will strike at you like a fucking tiger at a flock of geese. Min høyre museknapp har sluttet å fungere, så vet ikke helt... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Liker ikke den musen der. Ser helt skada ut. Er ikke utsende som teller det er den nydelige følelsen av og ha den i hånden buker logitech g9x, vil si at den er bedre, hadde den dere har bilde av der oppe før ^^ likte ikke helt åssen den er å holde Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg har en sånn mus, den er digg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Holdbarheten kan jeg ikke si noe på, men jeg har ikke noe negativt å si om tastaturet. Det produktet er forrsten det eneste fra logitech jeg har, for det er mye de har laget som er rein skit. Jeg hadde en gang et logitech tastatur. Det døde og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og hadde gått ut av produksjon, og jeg fikk et annet logitech tastatur på garanti. Det døde og jeg kjøpte meg et tastatur av typen "husker ikke akkurat nå". Det fungerer fortsatt, etter 7 år. Jeg har også gått gjennom det samme med 4 forskjellige mus, og det eneste jeg har igjen av Logitech nå er et 2.1-anlegg, som ikke har dødd på mer enn den ene siden enda @alle dere som sikler over Mx518; Jeg har hatt 3 av dem. Værre drittmus har jeg aldri vært borti. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg hadde en gang et logitech tastatur. Det døde og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og jeg fikk nytt på garanti. Det døde, og hadde gått ut av produksjon, og jeg fikk et annet logitech tastatur på garanti. Det døde og jeg kjøpte meg et tastatur av typen "husker ikke akkurat nå". Det fungerer fortsatt, etter 7 år. Jeg har også gått gjennom det samme med 4 forskjellige mus, og det eneste jeg har igjen av Logitech nå er et 2.1-anlegg, som ikke har dødd på mer enn den ene siden enda @alle dere som sikler over Mx518; Jeg har hatt 3 av dem. Værre drittmus har jeg aldri vært borti. Da er det nok bare du som gjør noe galt. Har ikke ødelagt et eneste produkt fra Logitech. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 You is wrong, MX518 is the best mouse evar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 @alle dere som sikler over Mx518; Jeg har hatt 3 av dem. Værre drittmus har jeg aldri vært borti. Pft. Jeg har to. Begge er like nydelige. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg bruker touchpad, jeg. Bedre enn alle mus på markedet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 You is wrong, MX518 is the best mouse evar. you my good sir are completely correct. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://open.spotify.com/track/2rl9Ukvagkh5rZVqZLE0qO Hentet fra spillelisten til Vowels. Sykt deilig sang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Gahh... sykt ittiterende at det ikke går an å finne en billig drittklokke som er vanntett til 100m Jeg har lyst på en ordentlig fin diver, men har ikke lyst til å betale for det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg