L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, jepp! Tatt på meg morgenkåpe og satt frem cashewnøtter. NU! Grilldress. Det er grilldress du må ha når du først skal være tacky. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Du klager over mainstream piss og taster din forferdelse på et Logitech G15 tastatur. Søten Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Am I wrong? Du har G15, har du ikke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 DEADMAU5 TIL HOVE !!!!!!!!!!! FUCK YEA! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Am I wrong? Du har G15, har du ikke? Det stemmer det, spør du meg så har det ingenting med mainstream å gjøre, men jeg elsker tastaturet. Har prøvd forskjellige fra andre produsenter, men bruker tastaturet fordi tastaturet er stort ( et must imo ) og skjermen er utrolig viktig for meg som kobler den opp til en sensor som måler temperaturen på skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jepp, jepp! Tatt på meg morgenkåpe og satt frem cashewnøtter. NU! Grilldress. Det er grilldress du må ha når du først skal være tacky. Har ikke grilldress og er aldri tacky Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva er betydningen av ordet Tacky? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det stemmer det, spør du meg så har det ingenting med mainstream å gjøre, men jeg elsker tastaturet. Har prøvd forskjellige fra andre produsenter, men bruker tastaturet fordi tastaturet er stort ( et must imo ) og skjermen er utrolig viktig for meg som kobler den opp til en sensor som måler temperaturen på skjermkortet mitt. Den lille skjermen er bare tacky, og Logitech har voldsomt med mainstream popularitet Og det meste av det Logitech har lurva fra seg de siste åra er ren søppel, så da er det vel på tide for meg å ta på flamesuit. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva er betydningen av ordet Tacky? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tacky Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva er betydningen av ordet Tacky? F.eks smakløst prangende Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Folkens, skidag på voss på torsdag. To ski or not to ski? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Not ski, vil du virkelig bruke musklen til noe så ubrukelig som å stå på ski, vil du virkelig bli svett ute i kulda, vil du virkelig drasse med deg 2 kg klær ekstra fordi du skulle på ski? Nei du, sitt heller inne med en varm kopp kakao og les avisa mens du nyter roen og freden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Folkens, skidag på voss på torsdag. To ski or not to ski? To ski! blir litt kaldt viss du ikke er i aktivitet Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det stemmer det, spør du meg så har det ingenting med mainstream å gjøre, men jeg elsker tastaturet. Har prøvd forskjellige fra andre produsenter, men bruker tastaturet fordi tastaturet er stort ( et must imo ) og skjermen er utrolig viktig for meg som kobler den opp til en sensor som måler temperaturen på skjermkortet mitt. Den lille skjermen er bare tacky, og Logitech har voldsomt med mainstream popularitet Og det meste av det Logitech har lurva fra seg de siste åra er ren søppel, så da er det vel på tide for meg å ta på flamesuit. Logitech illuminated er ikke crap imho Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Logitech illuminated er ikke crap imho Du tar feil afaik. Vel, i alle fall er meningen min det at Logitech ikke har kommet med noe som har vært nogenlunde solid og holdbart på i alle fall 5 år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Folkens, skidag på voss på torsdag. To ski or not to ski? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du tar feil afaik. Vel, i alle fall er meningen min det at Logitech ikke har kommet med noe som har vært nogenlunde solid og holdbart på i alle fall 5 år Logitech G5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Logitech MX518. *love is in the air* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Logitech illuminated er ikke crap imho Du tar feil afaik. Vel, i alle fall er meningen min det at Logitech ikke har kommet med noe som har vært nogenlunde solid og holdbart på i alle fall 5 år Holdbarheten kan jeg ikke si noe på, men jeg har ikke noe negativt å si om tastaturet. Det produktet er forrsten det eneste fra logitech jeg har, for det er mye de har laget som er rein skit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg