Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror det varierer fra hva du går. Kan feks se for meg at mange bruker pc til å notere med om det er snakk om it-studier, sikkert mange på BI som sitter med macen sin også (kan ikke si dette sikkert da jeg ikke har gått der). På sv fakultetet var det kanskje 20% som noterte med pc, jeg foretrekker papir da det er altfor distraherende å ha dette internettet tilgjengelig. Facebook, forum osv stjeler oppmerksomheten. Takker. Regner med jeg vil bruke PC, har ikke skrevet på annet siden jeg gikk i 10. klasse. Gruer meg helt forferdelig mye til jeg må bruke penn og papir på eksamen da. Det er grusomt. Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent. Orker ikke å lage tråd om dette, de/dere som studerer/ har studert på universitet, er det vanlig å ta notater på PC eller på papir. Bare nysgjerrig. Du er ikke kul før du sitter med hvite bukser, rosa bånd og Mækkbokken foran deg. Eller hva? Ja... Ser ikke helt problemet. Gjør da det til vanlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg trodde først det var Gavekort Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hallooooooooo, hva skjer? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Å skrive på ark er såååååå 1800 tallet daaah. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent. Kanskje du burde øve deg da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent. Kanskje du burde øve deg da. Jeg har jo egentlig ikke noe valg. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://www.xmarkjenkinsx.com/outside.html Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Det ser ut som noen har voldtatt og plyndret arket når jeg har skrevet med penn. Ikke pent. Kanskje du burde øve deg da. Jeg har jo egentlig ikke noe valg. Joda, du kan søke om å bruke pc på eksamen. Om du virkelig vil finner man alltid en måte å lyve til legen på. Er uansett ganske greit å notere om du printer ut powerpointpresentasjonen til foreleseren i forveien. Bare å føre til noen stikkord her og der underveis. Er fryktelig forstyrrende for de som sitter bak deg om du surrer med pcen under forelesningen også. Husker en som satt å så film noen rader foran meg og endte med at jeg stort sett satt å så på den. Endret 15. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://apps.facebook.com/likebubble/248498 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vowels, er du klar for dagens Paradise episode? Den starter straksolini! Må rigge meg til foran TVen nå. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Viss det er så ille, ikke se på det! :O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Slapp av og ta kolesterolmedisinen din. Jeg ser på det fordi det er underholdning. Ikke fordi jeg får intellektuell input av programmet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg føler jeg blir dummere bare av å overhøre reklamen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vowels, er du klar for dagens Paradise episode? Den starter straksolini! Må rigge meg til foran TVen nå. Jepp, jepp! Tatt på meg morgenkåpe og satt frem cashewnøtter. NU! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Viss det er så ille, ikke se på det! :O Jeg så to halve episoder i fjor, for noe forbanna møkk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Du klager over mainstream piss og taster din forferdelse på et Logitech G15 tastatur. Søten 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Paradise Hotel er faen meg bortkasta tid! Helvete jeg blir så forbanna. Forbanna mainstream piss. Viss det er så ille, ikke se på det! :O Jeg så to halve episoder i fjor, for noe forbanna møkk. dumskapen dems er utrolig morsomt Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 DEADMAU5 TIL HOVE !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg