Aleks Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fortell meg meningen med å bli syk 2 ganger på under 1 mnd . Skulle tro jeg hadde spist influensabæsj Det er Gud som straffer deg for at du tar på deg selv på en skitten måte. Eventuelt fordi han har mellomrom mellom siste ord i setningen og punktum. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det hadde vært passe kult. Dessverre er målet mitt å bli en innbitt grinebiter som Dr. House så jeg må holde meg til stokk. Matchende stokker da? Det er vel passe swag. Sånne svarte med rundt sølvhode på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Heh, jeg så akkurat at TAKE THAT m/Robbie Williams har solgt ut 8 konserter på Wembley. Mad world. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det hadde vært passe kult. Dessverre er målet mitt å bli en innbitt grinebiter som Dr. House så jeg må holde meg til stokk. Matchende stokker da? Det er vel passe swag. Sånne svarte med rundt sølvhode på. Fett. It's a deal. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tell me. Tar du noen gang på deg selv på en måte som ikke er skitten? Jeg gjør aldri noe som er skittent. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg gjør aldri noe som er skittent. Åååhhhh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fett. It's a deal. Jeg har faktisk vurdert å kjøpe sånn stokk. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal kjøpe det. Hadde vært lurt å kjøpe det i en fysisk butikk tenker jeg. Sånn at jeg får testa lengden. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fortell meg meningen med å bli syk 2 ganger på under 1 mnd . Skulle tro jeg hadde spist influensabæsj Det er Gud som straffer deg for at du tar på deg selv på en skitten måte. Eventuelt fordi han har mellomrom mellom siste ord i setningen og punktum. Karma slår til pga et feilplassert punktum . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte en awesome stokk når jeg var i Israel. Synd jeg ikke fikk den med tilbake til Norge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte en awesome stokk når jeg var i Israel. Synd jeg ikke fikk den med tilbake til Norge. Hmmz du har vært i Israel nylig? Suger at du ikke kan komme inn i et arabisk land da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte en awesome stokk når jeg var i Israel. Synd jeg ikke fikk den med tilbake til Norge. Hmmz du har vært i Israel nylig? Suger at du ikke kan komme inn i et arabisk land da. bestille nytt pass, så går det vel? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjøpte en awesome stokk når jeg var i Israel. Synd jeg ikke fikk den med tilbake til Norge. Hmmz du har vært i Israel nylig? Suger at du ikke kan komme inn i et arabisk land da. bestille nytt pass, så går det vel? Joda sant det, men det er jo kjipe 900kr da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Joda sant det, men det er jo kjipe 900kr da. Men viss man på død og liv vil inn i et arabisk land, så er det nok verd det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pluss at det er møkkakjedelig å dra ned på politistasjonen. Hater plasser som oser av venting, posten, banken, politistasjonen, alt med kølappsystem. Esj Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Flyplasser er der verste av det verste. Blir kvalm bare av tanken. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Pluss at det er møkkakjedelig å dra ned på politistasjonen. Hater plasser som oser av venting, posten, banken, politistasjonen, alt med kølappsystem. Esj Jeg er heller ikke spesielt begeistra for plasser som oser av posten eller banken. Ting kan godt ose av politistasjonen, venting eller alt med kølappsystem for min del Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 I overskriften til vg nett: "SISTE: Forskergruppe i USA tror en atomsky vil nå Tokyo." Trodde da at de fleste var overbevist at det finnes atomer i skyene... men fra spøk til alvor; - skremmende hva som skjer i Japan.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du er så teit! Superlol Hei! De kaller meg SnittLeif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg