Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 I are the businessman. Uansett, jeg legger meg ned for å dø nå. Hoster så mye at jeg er 167% at jeg har svartedauden eller AIDS. Sistnevnte er relativt usannsynlig da jeg ikke har ligget med noen thailandske gutteprostituerte i det siste. Trodde du reiste mye. Kanskje du har kommet borti en av dem eller noe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ingen thailandske gutteprostituerte? Hva med nå på Søndag, Hans? Husker du ikke det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ingen thailandske gutteprostituerte? Hva med nå på Søndag, Hans? Husker du ikke det? Nei nei, han var fra Filippinene! BIG DIFFERENCE OK!? OK!?!? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Forbanna skjøre møkksamfunn Helvetes møkkanett som skal være utilgjengelig halve måneden, vurderer å kreve avslag på husleien ganske så snart om dette ikke bedrer seg. Alt er møkk i dag ! Hvordan har resten av kafen det ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Alt er møkk i dag ! Hvordan har resten av kafen det ? Sånn passe, bortsett fra at jeg nesten ikke klarer å gå. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 hva i allverden har du drevet med lars? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Alt er møkk i dag ! Hvordan har resten av kafen det ? Sånn passe, bortsett fra at jeg nesten ikke klarer å gå. Slapp av, vi er to! DET SKAKKE VÆRRA MUUUULIG. Kjøpte meg ny fancy bandasje til kneet i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 hva i allverden har du drevet med lars? Bar to bæreposer med varer og så bestemte kneet seg for å svikte totalt. Slapp av, vi er to! DET SKAKKE VÆRRA MUUUULIG. Kjøpte meg ny fancy bandasje til kneet i dag. Skal vi kjøpe oss matchende, rosa rullatorer? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Total kollaps av kneet alså , vridd det eller ? Fortell meg meningen med å bli syk 2 ganger på under 1 mnd . Skulle tro jeg hadde spist influensabæsj Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Heh, jeg så akkurat at TAKE THAT m/Robbie Williams har solgt ut 8 konserter på Wembley. Får nok fylt opp pengepungen sin da. Er første turneen han er med på siden 90-tallet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Forbanna skjøre møkksamfunn Helvetes møkkanett som skal være utilgjengelig halve måneden, vurderer å kreve avslag på husleien ganske så snart om dette ikke bedrer seg. Alt er møkk i dag ! Hvordan har resten av kafen det ? Har det piss. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Slapp av, vi er to! DET SKAKKE VÆRRA MUUUULIG. Kjøpte meg ny fancy bandasje til kneet i dag. Skal vi kjøpe oss matchende, rosa rullatorer? Det hadde vært passe kult. Dessverre er målet mitt å bli en innbitt grinebiter som Dr. House så jeg må holde meg til stokk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg har det egentlig jævlig chill. Er på besøk og chiller. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvordan har resten av kafen det ? Fantastisk, rett og slett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Total kollaps av kneet alså , vridd det eller ? Bare samme gamle plagene. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Rimelig bra her også. Hatt fri idag så har kun lest bok og spilt random skiver fra samlinga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fortell meg meningen med å bli syk 2 ganger på under 1 mnd . Skulle tro jeg hadde spist influensabæsj Det er Gud som straffer deg for at du tar på deg selv på en skitten måte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det er Gud som straffer deg for at du tar på deg selv på en skitten måte. Tell me. Tar du noen gang på deg selv på en måte som ikke er skitten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg