OlafG Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tacky! Foreslår at du lager masse bubble photos og poster de her! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Eller x-ray'er klærne til alle RPP-horene (de mannlige inkludert). Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg kjeder meg, og vil lage noe moro i photoshop. Noen som har forslag? Du kan ta et bilde du har av en by eller noe, og et helt annet motiv, sette de sammen og dele det med en glidelås. "Bakom", altså "inni" glidelåsen kommer det fram en elv. Aaaaand action! Forresten; det er det jeg har tenkt å gjøre nå.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg kjeder meg, og vil lage noe moro i photoshop. Noen som har forslag? Du kan ta et bilde du har av en by eller noe, og et helt annet motiv, sette de sammen og dele det med en glidelås. "Bakom", altså "inni" glidelåsen kommer det fram en elv. Aaaaand action! Forresten; det er det jeg har tenkt å gjøre nå.. Ill give it a try. Edit: Post resultatet ditt her, da. Så kan vi sammenligne resultater Se hvor vi endte opp, med utgangspunk i samme idé. Edit2: Kan ta litt tid. Ser ut som jeg må lage glidelåsen selv. Endret 15. mars 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 KAFÉPARDEY! http://www.youtube.com/watch?v=KbtHOwj90t8&feature=mfu_in_order&list=UL Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er det bare jeg som er kald og kynisk og gir en lang faen i hele greia her ? Seint svar, men nei. Føler akkurat det samme Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er det bare jeg som er kald og kynisk og gir en lang faen i hele greia her ? Jeg vet at folk på Internett synes det er kult å ikke la påvirke av noe, men det er ingenting "kynisk" i å ikke bry seg om en naturkatastrofe som ikke påvirker deg i det hele tatt, det er deg bare likegyldig. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Om du ikke føler deg påvirket kan du jo prøve å sette deg inn i det og faktisk bry deg.. : P Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 KAFÉPARDEY! Oh-la-la, har du nummeret hennes? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ill give it a try. Edit: Post resultatet ditt her, da. Så kan vi sammenligne resultater Se hvor vi endte opp, med utgangspunk i samme idé. Jeg gav opp, jeg fant ut at jeg enkelt og greit ikke har sjans, er ikke god nok enda.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg kjeder meg, og vil lage noe moro i photoshop. Noen som har forslag? Lag en avatar til meg. http://www.beckybakes.net/2011/01/20/oreo-stuffed-chocolate-chip-cookies/ Det ble godt, men litt for mye av det gode når jeg spiser mange. Bilder kommer <3 Endret 15. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ill give it a try. Edit: Post resultatet ditt her, da. Så kan vi sammenligne resultater Se hvor vi endte opp, med utgangspunk i samme idé. Jeg gav opp, jeg fant ut at jeg enkelt og greit ikke har sjans, er ikke god nok enda.. Jeg stuker litt jeg også. Ikke fordi jeg ikke kan nok, men grunnet mangel av bilder og kreativitet. Kommer med et forslag snart. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 10t jobb med feber og hodepine. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du er skamheit. Vet du det? 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Not good McHansern Ill give it a try. Edit: Post resultatet ditt her, da. Så kan vi sammenligne resultater Se hvor vi endte opp, med utgangspunk i samme idé. Jeg gav opp, jeg fant ut at jeg enkelt og greit ikke har sjans, er ikke god nok enda.. (Hadde jobba mer med bakgrunnen osv.. menne orka ikke mer) Endret 15. mars 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du er skamheit. Vet du det? Nei, men takk for å gjøre meg ukomfortabel og flau på internett! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://open.spotify.com/track/5fp7kk8pt2kEuEy9WOLWOr Jeg fortsetter i den vanlige listepop stilen min her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Du er skamheit. Vet du det? Nei, men takk for å gjøre meg ukomfortabel og flau på internett! Om jeg husker rett så ser du ganske business ut. Ble du mere flau nå ? Endret 15. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 I are the businessman. Uansett, jeg legger meg ned for å dø nå. Hoster så mye at jeg er 167% at jeg har svartedauden eller AIDS. Sistnevnte er relativt usannsynlig da jeg ikke har ligget med noen thailandske gutteprostituerte i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg