L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg kom nettopp på at jeg har brunost på kaka idag! Fy faen nå gleder jeg meg til lunsj allerede Jeg kom nettopp på at jeg kan legge meg igjen. uuuuu Jeg skal bare på dass for å legge en kabel først. Så kanskje en røyk. Kanskje jeg like gjerne skal stå opp siden jeg er våken nå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det føles ut som om jeg har kreft, aids, lepra, lupus og svartedauden. Hvorfor i pokker er jeg på jobb? Jo jeg er en jævla viking som ikke bukker under for sykdommen. Bidrar til BNP i det norske samfunnet. Fuck yeah. Eat shit and die. Du er en viking som har bodd i Afrika En dødelig kombinasjon av headhunter kannibal og viking ja. Da må du anlegge helskjegg og drite i å klippe håret tror jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva med og lage en tråd om "ted" hvor folk kan anbefale gode talks osv? Det finnes. Var vel Biril som laga den i sin tid. Link? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tok litt tid, men jeg fant til slutt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922948&st=0&p=10734605&fromsearch=1entry10734605 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://www.google.com/search?q=site%3Adiskusjon.no+TED.com&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Tok meg 10 sek. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg tenkte ikke på google.Fortsatt tidlig på morran. Her leita jeg meg gjennom profilen til Biril. Og siden IPS ikke skjønner at det kan være en ide å sortere oversikten over innlegg/emner kronologisk tar sånt tid. Endret 15. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Fyyy, det suger å ha prøve Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Oh mah gawd fantastisk vær ute! Fyyy, det suger å ha prøve Hadde akkurat prøve, slutta 10:30 Endret 15. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 The white man marches on! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kan noen forklare meg hva en helikopter forelder er? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tipper du får svaret om du trykker på artikkelen... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Foreldre som kjører helikoptere vel (du'h) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tipper du får svaret om du trykker på artikkelen... Det er ikke en link Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvor lang ventetid er det på MR og EEG? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 EGG - ca. seks minutter, om de er store. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kan noen forklare meg hva en helikopter forelder er? Jeg syntes det der var morsom da jeg så det men så gjorde jeg heftig FBI research og fant en artikkel om det </h2> <h2 class="fontB">Helikopterforeldre Helikopterforeldre gir ikke barna mulighet til å lære av feil og motstand. Helikopterforeldre sirkler over barna og griper inn mot alle som gir barna motstand. Det være seg foreldrene som ikke gir gode nok karakterer, eller idrettsledere som ikke tar med barnet på laget . Denne overvåkningen fortsetter opp i barnets voksne liv. Ifølge Dagens Næringsliv blir det stadig vanligere at foreldre blander seg inn i sønnens eller datterens jobbkarriere eller kontakter arbeidsgiver for å diskutere lønn på podens vegne. - Mange mødre klipper aldri navlestrengen. Men den må kuttes, oppfordrer Tone Strømøy. - Det er helt essensielt at barna får gjøre feil, for å lære å stå på egne bein. Hun erfarer at særlig en del mødre kan ha problemer med å gi slipp, og kanskje særlig i forhold til voksne sønner. - At enkelte mødre tar kontakt med sønnens studiested eller arbeidsgiver i forsøk på å ”ordne opp”, eller følger sønnen med inn på jobbintervju, er helt hårreisende, kommenterer Strømøy, som kjenner til flere tilfeller hvor dette har blitt gjort. EGG - ca. seks minutter, om de er store. hardkokte : 9 minutter. de skal være i vannet under kokingen. Når det fosskoker slår du av varmen på plata. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvor lang ventetid er det på MR og EEG? Ventetid som i hvor lang tid før du får time? Det kommer jo helt an på hvilket sykehus og hvor mye pågang de har for øyeblikket. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) EGG - ca. seks minutter, om de er store. Nei, ikke egg. Det er sånn greie for å finne ut om jeg er en psykopatisk seriemorder (eller noe, jeg var trøtt og hørte ikke helt etter) Aleks: Det er i stavanger Endret 15. mars 2011 av Nochan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg