Shikaru Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 var mer måten du sa det på Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er det bare jeg som er kald og kynisk og gir en lang faen i hele greia her ? Jeg og. Eller, jeg synes synd på de og sånt, men er jævlig lei av å lese om det nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes det er ufattelig interessant og lese om det jeg... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Noen som har noen gode TED-talks de vil anbefale? Helst noe teknologisk eller noe. LHC er alltid en vinner. Hva med og lage en tråd om "ted" hvor folk kan anbefale gode talks osv? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes det er ufattelig interessant og lese om det jeg... Joa, men du må innrømme. Er du ikke pittelitt lei av å høre japan ditt og japan datt overalt? Altså, det er ett land som i det minste kan stå for bedre økonomi enn Haiti og andre tredje verdensland. Jeg tror helt helt ærlig at japan kommer til å komme seg fint ut av det uten at vi trenger å lese om samma nyheten på 450 forskjellige plasser og bli stappa med den samma infoen igjen og igjen og igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det kan jeg forstå, men personlig sitter jeg og leser igjnnom 3 nettaviser og følger med på 2 nyhetskanaler nesten hele dagen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/14/nyheter/japan/utenriks/jordskjelv/tsunami/15812879/ I det minste så har de verdighet og forståelse selv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sup, kafe? Eg er heime pga ulykke i skibakken. På plastpose... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Bremse. Med foten, i 90 graders vinkel utover, slik at kneet blei fucka sidelengs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hva med og lage en tråd om "ted" hvor folk kan anbefale gode talks osv? Det finnes. Var vel Biril som laga den i sin tid. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg kom nettopp på at jeg har brunost på kaka idag! Fy faen nå gleder jeg meg til lunsj allerede Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg kom nettopp på at jeg har brunost på kaka idag! Fy faen nå gleder jeg meg til lunsj allerede Jeg kom nettopp på at jeg kan legge meg igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg kom nettopp på at jeg har brunost på kaka idag! Fy faen nå gleder jeg meg til lunsj allerede Jeg kom nettopp på at jeg kan legge meg igjen. uuuuu Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det føles ut som om jeg har kreft, aids, lepra, lupus og svartedauden. Hvorfor i pokker er jeg på jobb? Jo jeg er en jævla viking som ikke bukker under for sykdommen. Bidrar til BNP i det norske samfunnet. Fuck yeah. Eat shit and die. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det kan jeg og. Men frokost først. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det føles ut som om jeg har kreft, aids, lepra, lupus og svartedauden. Hvorfor i pokker er jeg på jobb? Jo jeg er en jævla viking som ikke bukker under for sykdommen. Bidrar til BNP i det norske samfunnet. Fuck yeah. Eat shit and die. Du er en viking som har bodd i Afrika Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Det føles ut som om jeg har kreft, aids, lepra, lupus og svartedauden. Hvorfor i pokker er jeg på jobb? Jo jeg er en jævla viking som ikke bukker under for sykdommen. Bidrar til BNP i det norske samfunnet. Fuck yeah. Eat shit and die. Du er en viking som har bodd i Afrika En dødelig kombinasjon av headhunter kannibal og viking ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg