Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Siden når ble Fisk dritt? Fisk er det nydeligste som finnes, en ordentlig ovnsbakt laks med salt og pepper som er akkurat passe stekt er helt fantastisk. Blæ. <3 <3 Noe forslag til noe jeg kan lage? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 <3 <3 Noe forslag til noe jeg kan lage? Lag en grandis, så får dere tid til å gjøre andre ting også. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) <3 <3 Noe forslag til noe jeg kan lage? Lag en grandis, så får dere tid til å gjøre andre ting også. Drittsekk mot bestevennen min, det skjer ikke. Endret 14. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Siden når ble Fisk dritt? Fisk er det nydeligste som finnes, en ordentlig ovnsbakt laks med salt og pepper som er akkurat passe stekt er helt fantastisk. Eller en pittelitt mindre sunn versjon - med poteter, gressløk, purreløk, gulrot og kryddersmør! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kyllingsalat med fetaost og karridressing eller tzatziki. Kan tilberedes i forveien, spises kald rett fra kjøleskapet, er kjempeenkelt og kjempegodt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva mener dere om å sende blomster til ei jente som man har såret ? Very long story short : jeg sa ting i kampens hete som jeg egentlig ikke mente, det samme gjorde hun. Resultat A : Hun blir enda mer sur og forbannet Resultat B : Hun skjønner hvertfall at jeg bryr meg Resultat C : ? vil bare gjøre det bra mellom oss igjen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hva mener dere om å sende blomster til ei jente som man har såret ? Very long story short : jeg sa ting i kampens hete som jeg egentlig ikke mente, det samme gjorde hun. Send hvite nelliker. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hva mener dere om å sende blomster til ei jente som man har såret ? Ringe henne er kanskje lurt og ? Noe forslag til noe jeg kan lage? Det jeg fant i farten: http://collegecandy.com/2009/08/09/intro-to-cooking-oreo-balls/ http://www.beckybakes.net/2011/01/20/oreo-stuffed-chocolate-chip-cookies/ http://bakersdaughter.typepad.com/the_bakers_daughter/2010/04/polka-dot-cheesecake.html Send henne en sko. Put shoe on head! Endret 14. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg kunne gått meg tur bortom henne og ringt på døren sikkert, men jeg er ganske sikker på jeg hadde blitt avvist akkurat nå. Nyttesløst å ringe ! Som dere sikkert skjønner er hun ikke blid ! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg kunne gått meg tur bortom henne og ringt på døren sikkert, men jeg er ganske sikker på jeg hadde blitt avvist akkurat nå. Nyttesløst å ringe ! Som dere sikkert skjønner er hun ikke blid ! Prøv! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg bestilte blomster jeg, de ankommer døren hennes på fredag ettermiddag. Så kan jeg evt dukke opp på døren litt senere på fredag for å sjekke forholdene Eller så har jeg bare tabbet meg skikkelig ut nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Håper du fulgte rådet mitt og bestilte hvite nelliker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Håper ikke du bestilte roser. De har torner og kan brukes som et våpen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ikke roser , ikke nelliker . Det får bare gå som det går Edit : Le cafe got broken Endret 15. mars 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Facepalm... http://www.facebook.com/pages/How-To-Get-Justin-Biebers-Mobile-NumberNO-SURVEY/115338441839749 herregud så dumme de menneskene er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg