Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? :D

Mange kiddo - noe spesiellt dere pleier å ha eller dere liker? Lunsj, middag? komplisert? lett? sunt? usunt?

Lenke til kommentar

Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? :D

Mange kiddo - noe spesiellt dere pleier å ha eller dere liker? Lunsj, middag? komplisert? lett? sunt? usunt?

Heey, lenge siden sist :p Hva som helst, ikke noe komplisert :p

Lag mat.

Små hender ..

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Heey, lenge siden sist :p Hva som helst ikke noe komplisert :p

Lag mat.

Små hender ..

Nå hadde jeg faktisk tenkt til å gi deg et veldig godt forslag, men fordi du kommer med personangrep her, så får du bare ha det så godt! :mad:

De er søte, kom igjen <3

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Damn - ikke komplisert :p Hvis dere spiser rød fisk så er Laks på pasta eller bakt laks veldig godt (og latterlig enkelt). En artig salat, med hva enn dere liker er jo også lett. Kjøttmat er jeg ikke så gærande god på gitt, ikke når det skal være lett å lage.

Lenke til kommentar

Damn - ikke komplisert :p Hvis dere spiser rød fisk så er Laks på pasta eller bakt laks veldig godt (og latterlig enkelt). En artig salat, med hva enn dere liker er jo også lett. Kjøttmat er jeg ikke så gærande god på gitt, ikke når det skal være lett å lage.

Usunt, ikke noe fisk dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...