TMB Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som har en god film å anbefale? Catch Me if You Can Den er awesome Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg satt på Piranha. Den er sikkert dritdårlig, men passer bra til min mentale tilstand som er at jeg er fullstendig kokt i hodet... American History X er sett. En av de virkelig bedre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 JA, hva skjer HER DA!? Morra di! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Eh, jeg vender tilbake. Noen som har en god film å anbefale? Dancer in the Dark e:Eller som jeg sa i går, Lost in Translation eller Amelie Endret 14. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som har en god film å anbefale? Catch Me if You Can Den er awesome Sett den 4 ganger ellernoe. Den er fantastisk ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Uhuuu. Senebetennelse på gang, tror jeg. /whinewhine 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 tunfiskkjøttkaker var jo rimelig digg miks og triks med det man har 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? Lag mat. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? Mange kiddo - noe spesiellt dere pleier å ha eller dere liker? Lunsj, middag? komplisert? lett? sunt? usunt? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Yøøøøøw, skal til en jente imorgen som jeg pleier og være med på tirsdager og vi lager mat. Men vi vet ikke hva vi skal lage. Noe tips? Mange kiddo - noe spesiellt dere pleier å ha eller dere liker? Lunsj, middag? komplisert? lett? sunt? usunt? Heey, lenge siden sist Hva som helst, ikke noe komplisert Lag mat. Små hender .. Endret 14. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Heey, lenge siden sist Hva som helst ikke noe komplisert Lag mat. Små hender .. Nå hadde jeg faktisk tenkt til å gi deg et veldig godt forslag, men fordi du kommer med personangrep her, så får du bare ha det så godt! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Heey, lenge siden sist Hva som helst ikke noe komplisert Lag mat. Små hender .. Nå hadde jeg faktisk tenkt til å gi deg et veldig godt forslag, men fordi du kommer med personangrep her, så får du bare ha det så godt! De er søte, kom igjen <3 Endret 14. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Damn - ikke komplisert Hvis dere spiser rød fisk så er Laks på pasta eller bakt laks veldig godt (og latterlig enkelt). En artig salat, med hva enn dere liker er jo også lett. Kjøttmat er jeg ikke så gærande god på gitt, ikke når det skal være lett å lage. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Damn - ikke komplisert Hvis dere spiser rød fisk så er Laks på pasta eller bakt laks veldig godt (og latterlig enkelt). En artig salat, med hva enn dere liker er jo også lett. Kjøttmat er jeg ikke så gærande god på gitt, ikke når det skal være lett å lage. Usunt, ikke noe fisk dritt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Siden når ble Fisk dritt? Fisk er det nydeligste som finnes, en ordentlig ovnsbakt laks med salt og pepper som er akkurat passe stekt er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Siden når ble Fisk dritt? Fisk er det nydeligste som finnes, en ordentlig ovnsbakt laks med salt og pepper som er akkurat passe stekt er helt fantastisk. Blæ. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg