L4r5 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg krever detaljer.Alkohol var involvert. In other news: Yes! Endelig klarte jeg 6-15 på Angry Birds! Har holdt på med det siden i går. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg krever detaljer.Alkohol var involvert. In other news: Yes! Endelig klarte jeg 6-15 på Angry Birds! Har holdt på med det siden i går. Highscore: 121570 Og du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Vi fant endelig ut hvem som stod bak mensen opplegget. Wtf? Så dere bestemte dere for å legge et dødt ekorn i dynen deres :!: ? Et ekornhode nederst i senga. Sånn som de gjør på Gufaren, bare at de bruker et hestehode. Men vi fikk det ikke til siden hun våknet. Vil egentlig si at den pranken er mildere i forhold til andre ting som har skjedd. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Et ekornhode nederst i senga. Sånn som de gjør på Gufaren, bare at de bruker et hestehode. Men vi fikk det ikke til siden hun våknet. Vil egentlig si at den pranken er mildere i forhold til andre ting som har skjedd. Drepte dere et ekorn ? (Hvordan klarte dere det ?) Skulle jo bare hatt en bøtte med møkk/gjørme og kastet over de :!: Endret 14. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Highscore: 121570 Og du? Bare 108760, men jeg er fornøyd med endelig bare å ha kommet meg forbi det. Var så jævlig irriterende åhele tida ha en liten jævel som ikke blei kverka. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Et ekornhode nederst i senga. Sånn som de gjør på Gufaren, bare at de bruker et hestehode. Men vi fikk det ikke til siden hun våknet. Vil egentlig si at den pranken er mildere i forhold til andre ting som har skjedd. Drepte dere et ekorn ? (Hvordan klarte dere det ?) Skulle jo bare hatt en bøtte med møkk/gjørme og kastet over de :!: Det var et roadkill som noen kamerater kjørte forbi. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Da stakk jeg på speideren for å lære om skiens historie. God Pi-dag videre alle sammen Bygg et helsikens stort legoslott! Har ikke noe plass å bygge det, det er det som er problemet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har ikke noe plass å bygge det, det er det som er problemet Bygg en oppbevaringseske til LP-ene dine. Utformet som et slott. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bare 108760, men jeg er fornøyd med endelig bare å ha kommet meg forbi det. Var så jævlig irriterende åhele tida ha en liten jævel som ikke blei kverka. Du har oppsummert Angry Birds ganske så bra i den siste setninga der. Eg er heldigvis ferdig med Angry birds + seasons. Har installert emulator og Firered slik at eg har noko å gjere på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lars: Fortell Dere hadde trodd jeg trollet. Eller så hadde dere rista på hodet. Eller så hadde dere ønsket dere var meg.Uansett; I had fun. Hvor bor du lars ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Et sted rundt Bergen bor han. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nord for bergen, og et sted rundt bergen. Hordaland med andre ord Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jepp. "Verdens navle" som det også er kjent som. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 lærern min er nesten for bra nå erre tiiiii for maat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Intens hodepine etter 8t med hard work og kneet mitt fucker seg som aldri før. Svetta som en same i Sahara under antiluksasjons-bandasjen i dag. Jeg setter på en god film, tar meg ett glass eller to og våkner frisk og rask i morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Eh, jeg vender tilbake. Noen som har en god film å anbefale? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 What? I sahara? Jeg svettet som en same i Sahara på benet under bandasjen i dag. Figure of speech. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg svettet som en same i Sahara på benet under bandasjen i dag. Figure of speech. Du har herved retten til å kalle meg for en idiot... Anyway, har du sett American History X? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg