Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe! men da lurer jeg litt på, hvem var det som sendte Novellen til Mod med en gang? Fint å vite hvor man har folk. Jeg har ikke sendt den til noen... Driver ikke med tortur Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har ikke lest novelle. Jeg føler meg utafor her. Hvor er den? *flashback til **cup* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 i innboksen din!Gud så tent jeg ble. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe! men da lurer jeg litt på, hvem var det som sendte Novellen til Mod med en gang? Fint å vite hvor man har folk. Hmm.. fikk litt lyst å poster i ''Hva skjuler seg bak din ctrl+v'' tråden. Men DA blir det ban/warn! sendte den til Hylo og L4r5, ville aldri svikte en ekte forfatter! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Har ikkje sendt han til nokon. Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er fremdeles litt rådvill etter alle inntrykkene som raste gjennom mitt til dess uskyldsrene sinn i det jeg leste novellen. Noe må ha kortsluttet, jeg har ikke nok finmotorikk igjen til å høre på musikk og drikke cola samtidig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gud så tent jeg ble. Lyst til å komme på besøk ? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe! men da lurer jeg litt på, hvem var det som sendte Novellen til Mod med en gang? Fint å vite hvor man har folk. Jeg har ikke sendt den til noen... Driver ikke med tortur slemming.. syntest du ikke den var bra? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gud så tent jeg ble. Lyst til å komme på besøk ? Øyh - JEG ble bare avvist med "du er ikke Espen". . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe se så uskyldig dere er! Zealuu: Flott å høre at jeg har vakt følelser i folk me den historien. Føler virkelig at jeg har bidratt til noe viktig. Jeg vil informere om at det der er ikke det verste jeg sitter på.. Jeg føler en novelle til er på sin plass? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) slemming.. syntest du ikke den var bra? Jo, men jeg tåler egentlig det meste. En sart sjel ville hatt store psykiske problemer etter noe sånn.... Alastor: Du skulle vært på hytta med meg i ferien, men du kom ikke Er litt fornærmet Men du kan komme på besøk du også Endret 23. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hehe se så uskyldig dere er! Zealuu: Flott å høre at jeg har vakt følelser i folk me den historien. Føler virkelig at jeg har bidratt til noe viktig. Jeg vil informere om at det der er ikke det verste jeg sitter på.. Jeg føler en novelle til er på sin plass? Kom med meir! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Noen - send meg den novellen, please! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lyst til å komme på besøk ?lover du å etterligne novellen da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Åh så godt! MMMMmm Så godt! MSN kontaktene mine har slått seg sammen! De er ikke lenger kategorisert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 slemming.. syntest du ikke den var bra? Jo, men jeg tåler egentlig det meste. En sart sjel ville hatt store psykiske problemer etter noe sånn.... Hvem som helst ville fått psykiske problemer av det der klokka 7 om morgenen. Når man var uforbredt. Jeg sliter fremdeles med traumene, skal jeg si deg. x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Lyst til å komme på besøk ?lover du å etterligne novellen da? Hmm.. Nei? Men kan finne på masse annet rart Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) slemming.. syntest du ikke den var bra? Jo, men jeg tåler egentlig det meste. En sart sjel ville hatt store psykiske problemer etter noe sånn.... skal jeg komme over så kan vi live out the fantasy? Endret 23. februar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hmm.. Nei? Men kan finne på masse annet rart Da er det klart jeg kommer. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 skal jeg komme over så kan vi live out the fantasy? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg