Vowels Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Blir lektorprogrammet til høsten, norsk/historie. Heldigvis ble jeg ferdig med ex.phil og fac når jeg studerte sosiologi, er deilig å slippe de fagene. Hva med deg? Mener du har skrevet hva du studerer før, men husker dessverre ikke hva.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Vowels: Spennende. Godt å være kvitt de faga, ja...virker som de fleste ikke har noe til overs for dem. Studerer pedagogikk, jeg. Snart ferdig med bachelorgraden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Soleklart nei, all ørepynt til gutter burde være forbudt Det er stor forskjell mellom en kondensator og såkalt "bling". Gutter med "diamanter" i øret gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sidious: Pedagogikk er gøyalt, UiO da eller? Slask: Joda, stor forskjell mellom en kondensator(måtte google hva det er) og en bling, men ser jo ikke kult ut uansett hva det er Mmmmmmm Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kult nok, kanskje ta hull i andre sida også og mekke en med en liten IC-brikke Bildet er en smule uklart fordi det er umulig å ta nærbilde av øret sitt. Jeg skjønner Van Gogh godt... 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Soleklart nei, all ørepynt til gutter burde være forbudt Det er stor forskjell mellom en kondensator og såkalt "bling". Gutter med "diamanter" i øret gjør meg kvalm. Er det noe galt med bling i øret, nå? Jeg har to diamanter i øret, ekte selvfølgelig, og jeg synes det er jævlig fresht. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det noe galt med bling i øret, nå? Jeg har to diamanter i øret, ekte selvfølgelig, og jeg synes det er jævlig fresht. Jeg håper du kødder. Du ser vel ikke på Jersey Shore og Paradise Hotel også? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det fortsatt sånn at "gutter med ørepynt i kun høyre øret - er bi/homo"? Husker det var sånn en gang i tiden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det noe galt med bling i øret, nå? Jeg har to diamanter i øret, ekte selvfølgelig, og jeg synes det er jævlig fresht. Jeg håper du kødder. Du ser vel ikke på Jersey Shore og Paradise Hotel også? Don't hate me cause I'm beautiful Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Gee-zus, eg held på å daua. Sååå trøtt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Don't hate me cause I'm beautiful Dagens ungdom... Jeg hater deg ikke fordi du er "beautiful" ( ) Men fordi du tydeligvis er en av disse homogrill-ungdommene med bleiket hår diamanter i ørene og boblejakke dyrere 2-3 par marsjstøvler Endret 14. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg er tradisjonell og syns at ørepynt er forbeholdt kvinner. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Don't hate me cause I'm beautiful Dagens ungdom... Det var en spøk. Jeg har ikke ørepynt. Ble litt redd noen trodde det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det var en spøk. Jeg har ikke ørepynt. Ble litt redd noen trodde det. Takk, ganske sikker på at de fleste her inne er intelektuelle typer med sære meninger om mye og mangt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg hørte rykter om et forumtreff 2. April? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Blir ikke det action nå til helga da, grunnet bursdag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Blir ikke det action nå til helga da, grunnet bursdag? Å? Hvor/når og hvem kan man låne sofa hos? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg vil ha bling i øret! Jeg vil dekke ørene mine med hvitt gull og platina. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg vil ha bling i øret! Jeg vil dekke ørene mine med hvitt gull og platina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg