Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Så flott. Selv? I'm super, thanks for asking! Norsk og nyrealisme i dag, fett nok. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Awesome! Har litt lyst å prøve litt animering. Har ikke vært borti det siden jeg lagde noe vas på ungdomskolen. Men har ingen form for scanner Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan har vi det i dag, forumfolk? Ganske så fint, faktisk. Rolig start på mandagen er alltid kos. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er så veldig mandag. Til tross for 9 timer søvn i natt så er jeg helt kake. Tar på å være proff idrettsutøver gitt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ida! Jeg er innestengt i et mursteinsfengsel. I denne gamle radiatorfabrikk sitter jeg å leser. Jeg leser om de gamle forfattere, radikale menn og alkoholiserte arbeidere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Awesome! Har litt lyst å prøve litt animering. Har ikke vært borti det siden jeg lagde noe vas på ungdomskolen. Men har ingen form for scanner du trenger ingen scanner. bare et kamera som står stødig over tegningene dine. så tar du bilde for bilde ofc. skal animere i tvpaint vi da, siden vi ikke driver med papir mer for skoleoppgaver. jeg animerer fortsatt på papir though når jeg kan fordi det er awesome Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Forberedelsesdag til prøveeksamen idag. Og alarmen min går tom for strøm iløpet av natta, så jeg forsover meg! OH JOY Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 du trenger ingen scanner. bare et kamera som står stødig over tegningene dine. så tar du bilde for bilde ofc. Det var det vi gjorde på ungdomskolen. Ga et veldig dårlig resultat når det kom til kvalitet. Men det er kanskje fordi vi fargela for hånd og ikke hadde det beste av redigeringsprogrammer For meg er det kun på papir som gjelder. Håndtegnet gir et så mye finere resultat imo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 liker også bedre papir, men på skolen nå så tegner vi på pcen så sånn er det. liker det godt også. resultatet blir jo "likedann" sånn sett. et eksempel: http://vimeo.com/19825157 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Kanskje jeg skulle investert i et tegnebrett. Og jeg har sett den der før. Ganske bra gjennomført Men jeg føler at jeg har mer kontroll når jeg tegner for hånd. Men hadde vært greit med en scanner til fargelegging osv. Ser mye bedre ut da, kanskje jeg skulle kjøpt noen gode tusjer. Noen formening om det? Endret 14. mars 2011 av Sirslask Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er så veldig mandag. Til tross for 9 timer søvn i natt så er jeg helt kake. Tar på å være proff idrettsutøver gitt Jeg fikk rundt en fem timers søvn i natt, og jeg er faktisk ikke kake. Bare litt trøtt i trynet. Men jeg føler deg på det siste. Tar på å være verdensmester i alt òg. Ida! Jeg er innestengt i et mursteinsfengsel. I denne gamle radiatorfabrikk sitter jeg å leser. Jeg leser om de gamle forfattere, radikale menn og alkoholiserte arbeidere. Vettu, det høres egentlig ganske kos ut. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kanskje jeg skulle investert i et tegnebrett. Og jeg har sett den der før. Ganske bra gjennomført Men jeg føler at jeg har mer kontroll når jeg tegner for hånd. Men hadde vært greit med en scanner til fargelegging osv. Ser mye bedre ut da, kanskje jeg skulle kjøpt noen gode tusjer. Noen formening om det? Har du no bra form for pegbar og hullmaskin så du får flippa osv når du animerer da? eller hvordan gjør du det? Du kan eventuelt fargelegge det du scanner inn på pcen. det er en god blanding syns nå jeg en scanner kan vel ikke koste alle verden heller. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Fuck yea, klarte å komme meg tidlig ned på treningstudioet idag. Allerede fått løfta jern med de store gutta på Grønland Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har du no bra form for pegbar og hullmaskin så du får flippa osv når du animerer da? eller hvordan gjør du det? Du kan eventuelt fargelegge det du scanner inn på pcen. det er en god blanding syns nå jeg en scanner kan vel ikke koste alle verden heller. Da jeg gjorde det brukte vi utklipp og brukte disse. Nå ville jeg tegnet hver enkel tegning for hånd. Dette tar tid men det er tingen for meg Jeg har ikke vært borti animering siden det. Men jeg ville nok brukt en form for perm og scanning av hver enkelt side. Men jeg kjenner en lyst til å bare sette meg ned å begynne å tegne på en kortfilm Som fattig student uten penger i verden så koster en scanner endel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Skulle så gjerne vært flink til å tegne. Har lyst å lage "Musikkvideo" til en del konsept-album jeg elsker. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Slimda: Tenkte faktisk å gjøre det samme, dog til et par sanger jeg har skrevet selv. Nei, ikke forvent å hør noe av det på en stund Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har ingen problemer med å legge meg tilbake, lytte på musikk og forestille meg en handling som passer musikken. Hadde jeg kunne tegne og/eller animere, ville det havnet på papiret for lenge siden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Føler med deg, tja jeg kan jo tegne men det er det at jeg er litt giddalaus. Ja jeg lever opp til brukernavnet Herre, jeg kjenner at jeg har drukket nok kaffe. Hendene mine er så rastløse at det er et problem å treffe de riktige tastene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det noen andre enn meg som opplever et klissete lag rundt toppen, på undersiden av korken, på brusflaskene noen ganger? Særlig på Urge-flasker. Hva er grunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg