kanin333 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 MIKKÆLLLL! Habba babba? Habba babba! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 MIKKÆLLLL! Habba babba? Habba babba! HABBA! BABBA!!! Lenke til kommentar
9090 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Millattack: Ja, er allrighte de. Har et par stykker nå, koster jo ingenting heller. Beste buksene du finner til 400kr Har bare en for øyeblikket, men de er gode og billige skal inn til oslo siste helga i mars, blir nok en tur innom Weekday for å kjøpe meg noen flere da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå skal jeg snart spise biff og se på god film hva er deres planer? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hørtes deilig ut Jeg skal spise indrefilet, med bacon og masse annet nam til sammen med familien Så kommer kjæresten min på besøk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hørtes deilig ut Jeg skal spise indrefilet, med bacon og masse annet nam til sammen med familien Så kommer kjæresten min på besøk Hvorfor ødelegge en god indrefilet med bacon? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hørtes deilig ut Jeg skal spise indrefilet, med bacon og masse annet nam til sammen med familien Så kommer kjæresten min på besøk Hvorfor ødelegge en god indrefilet med bacon? Ødelegge du liksom, bacon er himmelsk Men ikke jeg som står for matlaging her i huset dessverre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå skal jeg snart spise biff og se på god film hva er deres planer? Habba babba? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal heller ikke ha fri før påske. Så vi er both in the same boat then : D Du har hatt vinterferie tidligere da. Noe jeg ikke har hatt. Har heller ikke hatt vinterferie ; ) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kjapt spørsmål, noen som vet om det går å stille opp hastigheten på vifta, på en dell bærbar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har glemt hva vinterferie var for noe. For meg er det en merkelig uke der det flyr masse småunger rundt på jobb, fordi foreldrene ikke vil la dem være alene hjemme. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kjapt spørsmål, noen som vet om det går å stille opp hastigheten på vifta, på en dell bærbar? Anbefaler å åpne den og rense for støv/legge på ny kjølepasta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå skal jeg se Lord of War. Jeg elsker slike filmer og jeg har høye forventninger. Prækæst. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kjapt spørsmål, noen som vet om det går å stille opp hastigheten på vifta, på en dell bærbar? Anbefaler å åpne den og rense for støv/legge på ny kjølepasta. allerede gjort problemet er at viften hele tiden har litt for lav hastighet :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Prøvd å dekke til kjøleåpningene? Hvis ikke vifta spinner opp noe voldsomt da, er det noe galt med den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Har glemt hva vinterferie var for noe. For meg er det en merkelig uke der det flyr masse småunger rundt på jobb, fordi foreldrene ikke vil la dem være alene hjemme. Trodde ikke jobben din var et sted for småunger. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg