Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig.

Jeg har allerede skrevet ferdig foredraget for deg, sjekk spoileren.

Greetings fellow students. I am going to talk about the movie "Fight Club". There are two rules in the fight club. 1) Do not talk about the fight club. 2) DO NOT talk about the fight club.

Thus i cannot talk about it. Thank you for your patience, you have been an excellent crowd

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig.

Jeg har allerede skrevet ferdig foredraget for deg, sjekk spoileren.

Greetings fellow students. I am going to talk about the movie "Fight Club". There are two rules in the fight club. 1) Do not talk about the fight club. 2) DO NOT talk about the fight club.

Thus i cannot talk about it. Thank you for your patience, you have been an excellent crowd

haha, god ide laugh.gif

Lenke til kommentar

Og mens du føler deg skikkelig smug og smart, har ikke læreren sett filmen og gir deg stryk for null innsats, og du ender opp med kassajobb på den lokale bensinstasjonen i 20 år fordi norskkarakteren ødela vitnemålet. Ellernoe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai

Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm.

Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP?

Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld.

Nice! Fikk kjøpt meg en sånn superstram cheap monday bukse jeg. Pluss litt vinylstuff. Synes Steen og Strøm er hakket pinlig, altfor seriøst sted og partysvensker bak alle kassene

Superstramme bukser er jo elsk det da.

Du har så rett ang. partysvensker bak kassene. Var innom alle butikker på S&S og det var kun 1 butikk som ikke hadde en partysvenske bak kassen. Det var Filippa K. Ironisk? Yes.

Lenke til kommentar

Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai

Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm.

Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP?

Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld.

Nice! Fikk kjøpt meg en sånn superstram cheap monday bukse jeg. Pluss litt vinylstuff. Synes Steen og Strøm er hakket pinlig, altfor seriøst sted og partysvensker bak alle kassene

Jeg finner aldri klær på sten og strøm :hm:

Hvordan ser disse partysvenskene ut? Partille Johnny-aktig?

Lenke til kommentar

Millattack: Ja, er allrighte de. Har et par stykker nå, koster jo ingenting heller. Beste buksene du finner til 400kr

Tsjuden:

. De har mye fint på steen og strøm, men er ofte jævelig dyrt. Kjøper kun om det er salg der, fant en fin acne skjorte der til halv pris en gang :--D Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...