Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Andre har fri imorgen, vinterferie..Mens jeg må jobbe <.< IT SUCKS Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Siste dagen jeg hadde fri (utover helgen) var vel 2 jan. og jeg skal ikke ha fri før påske. Stop whining plz. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal heller ikke ha fri før påske. Så vi er both in the same boat then : D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal heller ikke ha fri før påske. Så vi er both in the same boat then : D Du har hatt vinterferie tidligere da. Noe jeg ikke har hatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva skjer her? Jeg ser på skihopp og koser meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig. Du burde sikkert ha med at den er basert på en bok og litt om forfatteren. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) har lagt til det det er boka det er snakk om her forresten Jeg er så glad for å ha fått den oppgaven. Endret 13. mars 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan legge til at jeg anbefaler dere alle å lese edn. Også hvis du har sett filmen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hovedpersonen i Fight Club er Tommy fra Tommy og Tigeren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig. Jeg har allerede skrevet ferdig foredraget for deg, sjekk spoileren. Greetings fellow students. I am going to talk about the movie "Fight Club". There are two rules in the fight club. 1) Do not talk about the fight club. 2) DO NOT talk about the fight club. Thus i cannot talk about it. Thank you for your patience, you have been an excellent crowd 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skal snart begynne å skrive om fight Club til prøvemuntlig. Jeg har allerede skrevet ferdig foredraget for deg, sjekk spoileren. Greetings fellow students. I am going to talk about the movie "Fight Club". There are two rules in the fight club. 1) Do not talk about the fight club. 2) DO NOT talk about the fight club. Thus i cannot talk about it. Thank you for your patience, you have been an excellent crowd haha, god ide Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Og mens du føler deg skikkelig smug og smart, har ikke læreren sett filmen og gir deg stryk for null innsats, og du ender opp med kassajobb på den lokale bensinstasjonen i 20 år fordi norskkarakteren ødela vitnemålet. Ellernoe. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm. Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP? Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld. Nice! Fikk kjøpt meg en sånn superstram cheap monday bukse jeg. Pluss litt vinylstuff. Synes Steen og Strøm er hakket pinlig, altfor seriøst sted og partysvensker bak alle kassene Superstramme bukser er jo elsk det da. Du har så rett ang. partysvensker bak kassene. Var innom alle butikker på S&S og det var kun 1 butikk som ikke hadde en partysvenske bak kassen. Det var Filippa K. Ironisk? Yes. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm. Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP? Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld. Nice! Fikk kjøpt meg en sånn superstram cheap monday bukse jeg. Pluss litt vinylstuff. Synes Steen og Strøm er hakket pinlig, altfor seriøst sted og partysvensker bak alle kassene Jeg finner aldri klær på sten og strøm Hvordan ser disse partysvenskene ut? Partille Johnny-aktig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=B3zvzfAIsqc 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Millattack: Ja, er allrighte de. Har et par stykker nå, koster jo ingenting heller. Beste buksene du finner til 400kr Tsjuden: . De har mye fint på steen og strøm, men er ofte jævelig dyrt. Kjøper kun om det er salg der, fant en fin acne skjorte der til halv pris en gang :--D Endret 13. mars 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg