Aleks Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er på Mikkel sin side. Selv om jeg la meg i 2 tiden eller noe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg gjespa nesten kjeven ut av ledd @ Aleks; jeg la meg 3 selv.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 HAH! Jeg er 100% uthvilt og så full av energi at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til ... Det jeg SKAL gjøre er å tafse på nytelefonen min . Den er så herlig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg måtte bruke nesten ett helt minutt på å forstå hva du mente med nytelefon. Jeg klarte ikke skjønne hva det kunne bety. wæææh. Jeg er trøtt jeg Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Say Goodbye to No work life Siste dagen idag før ny uke med ..... jobb Editz : Noen som har noe gladmusikk å anbefale ? Som man blir oppstemt av Endret 13. mars 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 La meg for å se på film i går, våknet halv 7 fullt påkledd med xboxen som fortsatt duret og 7 facebookmeldinger av ei veninne. Jeg hater døgnrytmen min Lenke til kommentar
9090 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 La meg for å se på film i går, våknet halv 7 fullt påkledd med xboxen som fortsatt duret og 7 facebookmeldinger av ei veninne. Jeg hater døgnrytmen min Hvor sent var det da du la deg? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvor sent var det da du la deg? La meg i halv 11 tia for å se på film, sovna nok en time etter det Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm. Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP? Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld. Nice! Fikk kjøpt meg en sånn superstram cheap monday bukse jeg. Pluss litt vinylstuff. Synes Steen og Strøm er hakket pinlig, altfor seriøst sted og partysvensker bak alle kassene Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvis jeg lager en tråd, kan jeg be om å få den slettet etter en stund da? I frykten for å bli gjenkjent:p Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvis jeg lager en tråd, kan jeg be om å få den slettet etter en stund da? I frykten for å bli gjenkjent:p Det vil jeg da tro... Med mindre du skrev noe skikkelig dumt som admins vil kunne plage deg med en stund fremover. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvis jeg lager en tråd, kan jeg be om å få den slettet etter en stund da? I frykten for å bli gjenkjent:p Ikke egentlig, men du har mulighet for å poste anonym i noen deler av forumet Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Vil ikke en admin slette en tråd for deg om du ber om det? D: edit: Som er din egen, vell å merke. Endret 13. mars 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
awezum Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hu samme som du preka om på Skype for et par uker siden elns? ja Få henne til å betale for drivstoffet for å så baile? Ja hun sier jeg skal få full tank hvis jeg henter hun og tar hun med tilbake hit XD Bare du som sier nei til full tank og sex. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vil ikke en admin slette en tråd for deg om du ber om det? D: edit: Som er din egen, vell å merke. Hvis du har en god begrundelse burde dette gå. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Usikker på om de sletter den. Tror de bare stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg