Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Når våren springer skal jeg kjøre til Siggerud, høres ut som et fantastisk sted. Er ikke så langt hjemmefra, faktisk.

Siggerud tar omtrent 2 min å kjøre igjennom :p

Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført :)

Skulle ønske jeg kunne stille opp men..vel..stuck@farcking work.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført :)

Irriterer meg over at jeg ikke kunne komme. Jeg hadde så lyst til å treffe de som sa de skulle komme ...

Du skulle vært der, jeg tror du er morsom fyr!

Likte de jeg traff i dag! Hadde gruet meg bittelitt, men det var slettes ikke verst! Desverre for de som møtte opp drakk jeg to glass rødvin og er på en snurr - beklager så meget! :p Nå tar jeg kveld.

Ja, jeg kunne tenkt meg å treffe deg. Hadde vært morsomt.

Jeg er veldig morsom om jeg får i meg et par glass / flasker vin. ^^

Er i alle fall da kjeften går.

Lenke til kommentar

Litt av en tråd på gang her. :p

Kjære hw.no dagbok... idag holdt eg på å gi en kvinnfolk heftig juling på veien hjem. Var noen vakter som stoppet meg og fikk slengt drittkjerringen ut av bybanen før hun fikk smake SnowDOG's vrede!

:)

I alle dager da Mario,er du premenstruell for tiden? :p

Lenke til kommentar

Jeg er tilbake fra min kjørerunde ihvertfall.

Først slækken i sofaen med noen venner og så på film.

Flørtet intenst med ei som jeg vet jeg ikke kan få siden typen hennes satt rett bortafor (som også er en buddy av meg riktignok) :p

Så kjøre til et utsatt julebord med jobben, og jeg er glad jeg valgte å egentlig ikke bli med, for der var det ville tilstander :ph34r:

Etterhver kom jeg meg ut derifra og dro med et par kollegaer + sjefen og fikk dem hjem :innocent:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Litt av en tråd på gang her. :p

Kjære hw.no dagbok... idag holdt eg på å gi en kvinnfolk heftig juling på veien hjem. Var noen vakter som stoppet meg og fikk slengt drittkjerringen ut av bybanen før hun fikk smake SnowDOG's vrede!

:)

I alle dager da Mario,er du premenstruell for tiden? :p

Nei.... men man skulle tro det etter et slikt innlegg. I'm just back bitches... taking no prisoners and knocking the bitches out og greier! :p

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...