b-real Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Når våren springer skal jeg kjøre til Siggerud, høres ut som et fantastisk sted. Er ikke så langt hjemmefra, faktisk. Siggerud tar omtrent 2 min å kjøre igjennom Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Skulle ønske jeg kunne stille opp men..vel..stuck@farcking work. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 DA SIER JEG HEI OG HOPP OG FADERULLANDEI! SNOKER I DNFK PÅ NATTA TJOHEI Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg er kaptein sortebillfrafemntenhundreogfjorten.......heeeeeeeeeyfaderiogfaderullandei! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Irriterer meg over at jeg ikke kunne komme. Jeg hadde så lyst til å treffe de som sa de skulle komme ... Du skulle vært der, jeg tror du er morsom fyr! Likte de jeg traff i dag! Hadde gruet meg bittelitt, men det var slettes ikke verst! Desverre for de som møtte opp drakk jeg to glass rødvin og er på en snurr - beklager så meget! Nå tar jeg kveld. Ja, jeg kunne tenkt meg å treffe deg. Hadde vært morsomt. Jeg er veldig morsom om jeg får i meg et par glass / flasker vin. ^^ Er i alle fall da kjeften går. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Noe er galt med meg idag, har ei jente som er så desp at hun vil betale diesel for at jeg skal hente hun. men nei jeg gidder ikke Endret 13. mars 2011 av Petter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hu samme som du preka om på Skype for et par uker siden elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Få henne til å betale for drivstoffet for å så baile? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hu samme som du preka om på Skype for et par uker siden elns? ja Få henne til å betale for drivstoffet for å så baile? Ja hun sier jeg skal få full tank hvis jeg henter hun og tar hun med tilbake hit XD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Litt av en tråd på gang her. Kjære hw.no dagbok... idag holdt eg på å gi en kvinnfolk heftig juling på veien hjem. Var noen vakter som stoppet meg og fikk slengt drittkjerringen ut av bybanen før hun fikk smake SnowDOG's vrede! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Dette krever utdypning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Litt av en tråd på gang her. Kjære hw.no dagbok... idag holdt eg på å gi en kvinnfolk heftig juling på veien hjem. Var noen vakter som stoppet meg og fikk slengt drittkjerringen ut av bybanen før hun fikk smake SnowDOG's vrede! I alle dager da Mario,er du premenstruell for tiden? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg er tilbake fra min kjørerunde ihvertfall. Først slækken i sofaen med noen venner og så på film. Flørtet intenst med ei som jeg vet jeg ikke kan få siden typen hennes satt rett bortafor (som også er en buddy av meg riktignok) Så kjøre til et utsatt julebord med jobben, og jeg er glad jeg valgte å egentlig ikke bli med, for der var det ville tilstander Etterhver kom jeg meg ut derifra og dro med et par kollegaer + sjefen og fikk dem hjem Endret 13. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Og da har jeg hatt et gledelig gjensyn med "A Fistful of Dollars" og "A Clockwork Orange". Og i farten oppdaget at klokken straks er fem og at jeg burde lagt meg for 2 timer siden. Ja ja. 1 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Litt av en tråd på gang her. Kjære hw.no dagbok... idag holdt eg på å gi en kvinnfolk heftig juling på veien hjem. Var noen vakter som stoppet meg og fikk slengt drittkjerringen ut av bybanen før hun fikk smake SnowDOG's vrede! I alle dager da Mario,er du premenstruell for tiden? Nei.... men man skulle tro det etter et slikt innlegg. I'm just back bitches... taking no prisoners and knocking the bitches out og greier! Endret 13. mars 2011 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nei.... men man skulle tro det etter et slikt innlegg. I'm just back bitches... taking no prisoners and knocking the bitches out og greier! Awsome Jeg kreperer snart av kjedsomhet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor har jeg ikke lagt meg enda?! :| Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hvorfor er det så digg å våkne halv sju på en søndag ? Dere får denne ok på kjøpet! http://www.youtube.com/watch?v=B3zvzfAIsqc&feature=player_embedded Endret 13. mars 2011 av Mikkel™ 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor er det så digg å våkne halv sju på en søndag ? Det ér ikke det. Hvorfor er jeg oppe? Jo, turnering. Trøtt og fæl, og skal kaste tung ball (sannsynlig i alle retninger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg