Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Når våren springer skal jeg kjøre til Siggerud, høres ut som et fantastisk sted. Er ikke så langt hjemmefra, faktisk. Greit nok. Bare husk at jeg ikke tar ansvar for konsekvensene det vil medføre. Heller ikke for bortkastet bensin. Gjerne kom på besøk, ta meg med, og få meg langt bort derifra. Forresten, kan du gi meg en god grunn til å komme hit? Endret 12. mars 2011 av kammizez Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Faen, ser at jeg glemte å barbere meg på bildene jeg la ut i RPP og motetråden. Homelessperson.jpg. Tredagersskjegg er awsome. Er selv godt på vei, men gror for tiden bare jerndun. kammizez: Siggerud høres da flott ut. Skal du flytte neste år, forresten? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Faen, ser at jeg glemte å barbere meg på bildene jeg la ut i RPP og motetråden. Homelessperson.jpg. Tredagersskjegg er awsome. Er selv godt på vei, men gror for tiden bare jerndun. Haha, så du det på close-up bildene av kragen? Var ikke helt optimalt skjegg nei. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 kammizez: Siggerud høres da flott ut. Skal du flytte neste år, forresten? Nope, hvordan det? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Når jeg kommenterer nå, får dere opp et bilde av Steve Ballmer med nisselue som min avatar, eller Bill Gates? :!: Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Jepp, det var hyggelig :-) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 kammizez: Siggerud høres da flott ut. Skal du flytte neste år, forresten? Nope, hvordan det? Forresten, kan du gi meg en god grunn til å komme hit? Liker små tettsteder langt inne i skauen. Så noen bilder derfra. Så harmonisk ut. Også vedder jeg på at det finnes masse rånere der, altid mange av dem på slike steder. Rånere er morsome dyr. Trodde du var ferdig på VGS til våren, og det virker ikke som du liker deg særlig godt der ute. Tenkte kanskje du ville bort og vekk Hansemann: Jeg har sett langt verre. Når jeg titter meg i speilet f. eks. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvordan kan jeg endre det? Det kan man ikke, dessverre Joda: http://www.google.no/#hl=no&xhr=t&q=convert+fat+to+ntfs&cp=13&pf=p&sclient=psy&safe=off&site=&source=hp&aq=0&aqi=&aql=&oq=convert+fat+t&pbx=1&fp=d736bffaa4ea0146 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Til dessert, en meget velsmakende og kjent kake. Nemlig bukkake. hm.. ingem dum idè Søk på f.eks gigantic bukkake party så får du mange gode oppskrifter på en vellykket bukkake. I denne retten er det en regel som gjelder: Timing is everything! Dette er en eldgammel rett fra Japan som jeg synes du bør servere i solidaritet med våre Japanske venner i dag. Forøvrig er det boksing på Tv2 sport nå. Akk som jeg elsker å se to mennesker slå hverandre helseløse mens jeg sitter å ruser meg på etanol i sofaen. KONGE! Får se hva jeg mekker neste gang jeg har damen her : )) btw, forslag til stille musikk any1? Liksom, nå mener jeg ikke at jeg skal søke opp på acoustic version av alle bandene jeg hører på, men forslag til sanger liksooom. Takker på forhånd s0tinger :love: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Liker små tettsteder langt inne i skauen. Så noen bilder derfra. Så harmonisk ut. Også vedder jeg på at det finnes masse rånere der, altid mange av dem på slike steder. Rånere er morsome dyr. Trodde du var ferdig på VGS til våren, og det virker ikke som du liker deg særlig godt der ute. Tenkte kanskje du ville bort og vekk Hansemann: Jeg har sett langt verre. Når jeg titter meg i speilet f. eks. Du kan vel si det finnes rånere her ja. Du finner vel egentlig det meste her. Nei du, har nok 1 år igjen etter det.. Når jeg er ferdig der så skal jeg etter all sansynlighet i militæret så da har jeg igrunn ikke noe valg. Når jeg er ferdig der så aner jeg ikke hva jeg gjør, men regner med at kommer meg vekk herfra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Irriterer meg over at jeg ikke kunne komme. Jeg hadde så lyst til å treffe de som sa de skulle komme ... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 KONGE! Får se hva jeg mekker neste gang jeg har damen her : )) btw, forslag til stille musikk any1? Liksom, nå mener jeg ikke at jeg skal søke opp på acoustic version av alle bandene jeg hører på, men forslag til sanger liksooom. Takker på forhånd s0tinger :love: Bobby Brown - Rock Wit'cha Bobby Brown - Take it Slow Du finner ikke bedre love songs. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvordan kan jeg endre det? Det kan man ikke, dessverre Joda: http://www.google.no/#hl=no&xhr=t&q=convert+fat+to+ntfs&cp=13&pf=p&sclient=psy&safe=off&site=&source=hp&aq=0&aqi=&aql=&oq=convert+fat+t&pbx=1&fp=d736bffaa4ea0146 Han spurte om man kunne endre slik at Fraps lagret filer større enn 4GB Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Meg og noen venner som spiller Rainbow Six Vegas 2, det er jeg som rager på slutten av videoen. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da var et lite men vellykket trondheimforumtreff gjennomført Irriterer meg over at jeg ikke kunne komme. Jeg hadde så lyst til å treffe de som sa de skulle komme ... Du skulle vært der, jeg tror du er morsom fyr! Likte de jeg traff i dag! Hadde gruet meg bittelitt, men det var slettes ikke verst! Desverre for de som møtte opp drakk jeg to glass rødvin og er på en snurr - beklager så meget! Nå tar jeg kveld. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 KONGE! Får se hva jeg mekker neste gang jeg har damen her : )) btw, forslag til stille musikk any1? Liksom, nå mener jeg ikke at jeg skal søke opp på acoustic version av alle bandene jeg hører på, men forslag til sanger liksooom. Takker på forhånd s0tinger :love: Kråkesølv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg