Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor du bor, hvorfor mennesker ikke kan komme seg dertil uten helikopter, SWAT-team og kaniner, da det likevel er 5 minutter fra Oslo sentrum!

Neinei, Det ligger 5 min. utenfor Grensen til Oslo. :)

Her kan du se hvor jeg bor. Grunnen til at ingen klarer å komme seg hit er fordi det er så tettpakket med skog at man vil snu og kjøre tilbake fordi man tror man har kjørt feil. Om du faktisk kommer fram så er du fortsatt usikker på om du faktisk er framme... Det vil kanskje gå opp for dem når de ser den eneste butikken som eksisterer her, men de vil muligens bare tro at noen har hengt opp et Rimi-skilt bare for å kødde med dem.

Jeg ønsker deg lykke til om du noen gang kommer for å ta en titt.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Noen måte å ha enkeltfiler på Windows over 4gb? Er det noe jeg kan stille på som gjør at jeg kan ha enkeltfiler over 4gb? ( Bruker Windows 7 )

Gå vekk fra Fat32 og over til NFTS som vi andre har gjort siden 2001

Lenke til kommentar

Noen måte å ha enkeltfiler på Windows over 4gb? Er det noe jeg kan stille på som gjør at jeg kan ha enkeltfiler over 4gb? ( Bruker Windows 7 )

Gå vekk fra Fat32 og over til NFTS som vi andre har gjort siden 2001

Jeg har jo selfølgelig NFTS harddisk, men filmer fra fraps er kun 4gb, og stopper der, så lager den en ny fil. Why?

Lenke til kommentar

Fraps har alltid gjort det slik. Det er fordi hvis man plutselig går tom for plass på disken, så blir opptaket ufullstendig og filen blir ødelagt. Så derfor deler den opp slik at man får lagret mest mulig i tilfelle det skulle skje.

Lenke til kommentar

Hvor du bor, hvorfor mennesker ikke kan komme seg dertil uten helikopter, SWAT-team og kaniner, da det likevel er 5 minutter fra Oslo sentrum!

Neinei, Det ligger 5 min. utenfor Grensen til Oslo. :)

Her kan du se hvor jeg bor. Grunnen til at ingen klarer å komme seg hit er fordi det er så tettpakket med skog at man vil snu og kjøre tilbake fordi man tror man har kjørt feil. Om du faktisk kommer fram så er du fortsatt usikker på om du faktisk er framme... Det vil kanskje gå opp for dem når de ser den eneste butikken som eksisterer her, men de vil muligens bare tro at noen har hengt opp et Rimi-skilt bare for å kødde med dem.

Ha-ha, jeg har faktisk hørt om Siggerud. :p

Det har blitt nevnt i noen bøker jeg har lest, og samtaler med andre. :p

Lenke til kommentar

Når våren springer skal jeg kjøre til Siggerud, høres ut som et fantastisk sted. Er ikke så langt hjemmefra, faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...