Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide med middag. Biffkarbonader med bacon og poteter. Åpner en flaske Marqués de Monistrol Reserva Privada 2006 tenker jeg.

På den vingården var jeg for en del år tilbake, nå ser jeg tilbake og synes det er utrolig synd at jeg ikke var gammel nok til å få smake.

Har fortsatt vinflasken jeg fikk på kjøla :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Tja, joda... nå var det også flere andre der og det var første gang de hadde omvisning på vingården, så lurer på om de også ikke vil gi meg.

Og nei, tror ikke foreldrene mine hadde vært så happy på den tiden, var en del vin som gikk ned etterhvert som de dro frem flaske etter flaske.

Lenke til kommentar

Hør, hør!

bilka drar jeg ikke til med mindre jeg har bil sia det er et lite stykke herifra å gå. er jo så mange matbutikker rundt over alt uansett. har ikke eti på jensens før, men åt på arthurs om du så den i sentrum der ved sidenav sushishappa. var god mat, men fint at modern og fadern var med fordi det var dyrt :p

edit: sjur, hvor blei av jordbæra te meg? får ikke jeg noe? :/

Klart du får. Du må bare komme til Stavanger mens jeg er der. :)

Åpner en flaske Marqués de Monistrol Reserva Privada 2006 tenker jeg.

De har de beste cavaene! :D

Ah, hvor mange ganger har jeg ikke vært sanseløst beruset mens jeg har vandret rundt i Stavanger takket være dem ... *mimre med glede*

Lenke til kommentar

Til dessert, en meget velsmakende og kjent kake.

Nemlig bukkake.

hm.. ingem dum idè :)

Søk på f.eks gigantic bukkake party så får du mange gode oppskrifter på en vellykket bukkake. I denne retten er det en regel som gjelder: Timing is everything!

Dette er en eldgammel rett fra Japan som jeg synes du bør servere i solidaritet med våre Japanske venner i dag.

Forøvrig er det boksing på Tv2 sport nå.

Akk som jeg elsker å se to mennesker slå hverandre helseløse mens jeg sitter å ruser meg på etanol i sofaen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...