Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart tema, hvor store hender har dere i cm?

Har 19.5. Husker da jeg skulle kjøpe et par skinnhansker. Damen bak disken ga meg den minste størrelsen, så på meg og sa at jeg hadde små hender.

Hevnen var søt. Jeg så surt på hun, betalte og gikk uten å si hade. Badass :cool:

Lenke til kommentar

Jævla elendig busstilbud. Jeg skal forflytte meg en avstand som tilsvarer 10 minutter med bil. Det vil ta meg omlag en time. Heia nettbuss. Nesten så jeg er keen på å ikke dra ut at all i kveld pga det. Først må jeg gå 20 min, ta en buss i 5 min, så må jeg vente ute i 30 til, før jeg tar buss i 10 min igjen.

Lenke til kommentar

Giganten Shikaru: 1.plass

Meg: 2.plass

Sirslask: 3. plass

Jævla elendig busstilbud. Jeg skal forflytte meg en avstand som tilsvarer 10 minutter med bil. Det vil ta meg omlag en time. Heia nettbuss. Nesten så jeg er keen på å ikke dra ut at all i kveld pga det. Først må jeg gå 20 min, ta en buss i 5 min, så må jeg vente ute i 30 til, før jeg tar buss i 10 min igjen.

Gå?

Lenke til kommentar

Funker dårlig å gå en avstand som tar 15 min med buss. Hadde jeg startet å gå nå, ville jeg vært der... tja. 3 timer?

Gått fra skolen og hjem et par ganger. Tok halvannen time eller noe. nesten 3 da jeg skulle gå hjem fra samme sted på søndags "morran"

Lenke til kommentar

Funker dårlig å gå en avstand som tar 15 min med buss. Hadde jeg startet å gå nå, ville jeg vært der... tja. 3 timer?

Gått fra skolen og hjem et par ganger. Tok halvannen time eller noe. nesten 3 da jeg skulle gå hjem fra samme sted på søndags "morran"

Lol. Hvor går du på skole? :)

Skal du på en fest, eller til en jente?

Begge. Fest hos en venninne.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...