Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Huff.. jeg føler at dette kan gi meg Ban..vil ikke sende den videre! Jeg vet at modder kan sjekke PM boks. Kva med MSN då? Eg vil lese! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. haha så det er det du fantaserer om hva skjedde når han åpna munnen? xD Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Huff.. jeg føler at dette kan gi meg Ban..vil ikke sende den videre! Jeg vet at modder kan sjekke PM boks. Vell .. 1 til kan vell aldeles ikke skade. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg fikk lyst å legge den ut bare for å få rulleblad her inne. Jeg vil være bad. x)Tviler på at du noensinne kommer til å slå rullebladet mitt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. haha så det er det du fantaserer om hva skjedde når han åpna munnen? xD Bruk fantasien! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men jeg kan godt dele den, Zealuu. Bare. Snakk til meg på MSN eller noe. x) Mine bange anelser var velbegrunnede. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vil noen sende den novellen til meg? Blir dritnysgjerrig jeg nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Moderatorer kan for the record ikke sjekke pm-er og slikt. Kun administratorer som vet hvor de skal lete, og da kun om det er svært spesifikke ting som personangrep, trusler og reklame de skal titte etter. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 tror du seriøst det bli ban av den? var ikke så sterke saker da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Altså, grunnen til at jeg skrev den var pga. en samtale med Nie på msn.. så tok det litt av for å si det slik.. Endte med at jeg satt det sammen til en fortelling. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. haha så det er det du fantaserer om hva skjedde når han åpna munnen? xD Bruk fantasien! helst ikke.. tror jeg bare dropper hele historien Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er jeg den eneste som skriver skikkelige noveller som ikke er skremmende her? : Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ågud.. Denne historien skulle aldri forbi de 3 innerste i novelle kretsen! Jeg føler at jeg kommer til å få svi for dette. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hahaha hva faen Rasch? XD. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Send pm til Hylo med denne herrens novelle. Få lese dette som skaper hysteri. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vil noen sende den novellen til meg? Blir dritnysgjerrig jeg nå. Det er mest kroppsvæsker som i den forventede sammenhengen er noe urtodokse, i skjønn forening med ymse dagligvarer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva faen, må få sjekka synet! er 100% på at jeg så loveless i grønt nick! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Loveless: I told you.. Jeg har funnet ut at jeg er ganske god til å fornærme folk også! ting som: ''Faen, du skylde mæ nytt tastatur, du e så stygg at æ spontanspydde over tastature mitt!'' ''I helvette! DU e så stygg at øyan mine imploderte å æ fikk en hjerneskade! Æ skal saksøke dæ ditt rakkel!'' ''Åherregud.. Åherregud... Familien min satt samla rundt PC-en å surfa.. Så kom bilde av dæ opp, skjermen eksploderte som en granat å tok livet av hele familien min.. nu sett æ her, delvis blind å lide av blodtap.. SATAN du e stygg! '' Det er jo greie ting å si til en person? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er jeg den eneste som skriver skikkelige noveller som ikke er skremmende her? : Kanskje? . Du skriver nå gode noveller iallefall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva faen, må få sjekka synet!er 100% på at jeg så loveless i grønt nick! Rawr. Jeg liker fantasiene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg