Petter Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Petter: Oslo idag da! 14 hours ago Masseslagsmål på bar i Oslo Var ikke meg, var ikke i stand til og komme meg på toget. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Når det gjelder vanlig styrketrening skal skal musklene hviles i ca 48 timer før de belastes pånytt. Dette for å gjennoppbygge nedbrutt muskelmasse. This. Romis, du kjem til å slite vekk musklane i staden for å byggje dei opp om du tar hundrevis av pushups og situps kvar dag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Så det betyr at folk som driver med styrketrening gjør dette i 2-3 dager i uken? Kan jeg fortsatt få bra resultater uten noe utstyr? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Slik eg har forstått det, må ein trene ulike muskelgrupper 5-6 dagar kvar veke. Eg har ingen praktisk erfaring though, men har lest litt rundt om i trenings-delen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå ble jeg glad Hadde forresten vært morsomt med et forumtreff igjen, mange her jeg ville likt å møtt. Skal mest sannsynelig flytte til Tromsø til høsten, og da blir det lenge til jeg skal tilbake til Oslo. Jeg er med engang. Just tell me when. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Also, jeg stikker til Oslo nå for å fornye garderoben. Jeg skal være på utkikk etter narkiser og horer, som alle bygdefolk mener det florerer av der nede. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Helg er overvurdert, jeg kjeder meg og har ingenting å gjøre. Forslag? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Er blakk. Ei har jeg heller PC til å spille det på, så det å finne det andre steder er utelukket. Frister faktisk ikke så mye å spille heller, jeg er visst syk. Lenke til kommentar
9090 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Sov eller gjør nyttige ting? Jeg har søsken tid i dag jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Woo, kjøpte meg to nye gensere. Filippa K på Steen og Strøm. Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP? Tja, vi får se. Kommer vel bilder i kveld. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har ingen nyttige ting å gjøre. Har ryddet nerdebula, sovet i alt for mange timer, får ikke kontakt med noen og jeg har ingen bøker å lese. Bro tip: Ikke gå til helg uforberedt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har ingen nyttige ting å gjøre. Har ryddet nerdebula, sovet i alt for mange timer, får ikke kontakt med noen og jeg har ingen bøker å lese. Bro tip: Ikke gå til helg uforberedt. The Big Bang Theory? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hmm, hørtes kjedelig ut. Ta deg en tur ut, få frisk luft og prat med tilfeldige du møter på Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hmm, hørtes kjedelig ut. Ta deg en tur ut, få frisk luft og prat med tilfeldige du møter på Hahaha, jeg prater såvidt med folk jeg kjenner. Angst ftw Jaja, har heldigvis ikke sett den siste episoden av The Big Bang Theory Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg skal også på shopping i dag! Ai ai Tør jeg poste bilde i motetråden og RPP? Du må. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hmm, hørtes kjedelig ut. Ta deg en tur ut, få frisk luft og prat med tilfeldige du møter på Yo! hvordan står det til med de skulder ronkene vennene dine? Lenke til kommentar
9090 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hmm, hørtes kjedelig ut. Ta deg en tur ut, få frisk luft og prat med tilfeldige du møter på Hahaha, jeg prater såvidt med folk jeg kjenner. Angst ftw Jaja, har heldigvis ikke sett den siste episoden av The Big Bang Theory Åhh, kanskje ikke helt tingen for deg daa Vet nesten ikke jeg, gjør ikke stort selv. Ser på broren min spille playstation mens jeg gjør engelsk lekse.. kjedelig lørdag! men han er nok ferdiig snart hmm, hørtes kjedelig ut. Ta deg en tur ut, få frisk luft og prat med tilfeldige du møter på Yo! hvordan står det til med de skulder ronkene vennene dine? Halloen Nei, det vet jeg ikke. Er ingen av dem her, de har det nok veldig braa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg