Lord Britishface Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Over til noe helt annet: Det er morsomt å se hvordan NGC rasjonaliserer M16-valget over M14 bare pga. rekylen 7,62 gir vs. 5,56 på 150 meters avstand ved full auto. Det er to våpen som er designet ut fra helt forskjellig specs, men NGC gir automatisk US Army sitt valg førsteplassen. Det er mange situasjoner jeg kunne tenkt meg tyngre ammo foran lavere rekyl. De får det til å høres ut som det er enten eller. Det er ikke det. Man velger våpen ut fra situasjon. lol, hvorfor bruker ikke alle bare awp? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hadde vært gøy med et forumtreff, dumt jeg er en fattig 17-åring som ikke har lappen eller mulighet til å kjøpe bilett til tog. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå ble jeg glad Hadde forresten vært morsomt med et forumtreff igjen, mange her jeg ville likt å møtt. Skal mest sannsynelig flytte til Tromsø til høsten, og da blir det lenge til jeg skal tilbake til Oslo. Hva skal du helt oppi der å gjøre? Vi østlendinger er ikke skapt for slike ekstreme værforhold som finnes i Tromsø. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Når jeg tenker meg om kan jeg jo likesågodt gjøre 40 situps og 40 pushups for hver time etter jeg kommer hjem fra skolen. Det blir da 240 situps og 240 pushups hver eneste dag. Jeg kan også lett kutte ut å drikke brus og spise godterie uten problemer, og vann drikker jeg nok av allerede. Spiser også veldig sunt. Jeg lurer virkelig på hvor dette kan gå. Noen som har erfaringer de vil dele? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Nå ble jeg glad Hadde forresten vært morsomt med et forumtreff igjen, mange her jeg ville likt å møtt. Skal mest sannsynelig flytte til Tromsø til høsten, og da blir det lenge til jeg skal tilbake til Oslo. Burde vel være mulig å få til det vel? Hva med f.eks Lørdag 2. april-ish? Hadde vært gøy med et forumtreff, dumt jeg er en fattig 17-åring som ikke har lappen eller mulighet til å kjøpe bilett til tog.Ikke mulighet til å kjøpe togbillett en gang? Men hvorfor har du ikke det? Vi østlendinger er ikke skapt for slike ekstreme værforhold som finnes i Tromsø.Myte som søringene selv har skapt det der Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 @b-real Fordi jeg er lutfattig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Du får donere bort en nyre eller kanskje sperm og se om du kan få betalt for det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Når jeg tenker meg om kan jeg jo likesågodt gjøre 40 situps og 40 pushups for hver time etter jeg kommer hjem fra skolen. Det blir da 240 situps og 240 pushups hver eneste dag. Jeg kan også lett kutte ut å drikke brus og spise godterie uten problemer, og vann drikker jeg nok av allerede. Spiser også veldig sunt. Jeg lurer virkelig på hvor dette kan gå. Noen som har erfaringer de vil dele? Åjda. Uten hvile vil ikke musklene dine vokse. Om du spiser mindre enn du allerede gjør, vil hvertfall ikke musklene dine vokse. Vann gjør deg utørst. hjelper heller ikke å spise sunt om du ikke spiser nok. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hva skal du helt oppi der å gjøre? Vi østlendinger er ikke skapt for slike ekstreme værforhold som finnes i Tromsø. Skal studere ved UiT. Forhåpentligvis. B-real: Hadde vært gøy det, men de foregående gangene har bare alle meldt avbud noen dager før, hadde sikkert vært bedre å tatt det opp mot feriepengene, da har folk hvertfall penger Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Myte som søringene selv har skapt det der Jeg er ikke villig til å ta sjansen på at det er sant... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Når jeg tenker meg om kan jeg jo likesågodt gjøre 40 situps og 40 pushups for hver time etter jeg kommer hjem fra skolen. Det blir da 240 situps og 240 pushups hver eneste dag. Jeg kan også lett kutte ut å drikke brus og spise godterie uten problemer, og vann drikker jeg nok av allerede. Spiser også veldig sunt. Jeg lurer virkelig på hvor dette kan gå. Noen som har erfaringer de vil dele? Åjda. Uten hvile vil ikke musklene dine vokse. Om du spiser mindre enn du allerede gjør, vil hvertfall ikke musklene dine vokse. Vann gjør deg utørst. hjelper heller ikke å spise sunt om du ikke spiser nok. Jeg er helt uvitende om akkurat dette, så jeg vet ikke. Hvor mange situps og pushups bør jeg ta hver dag? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg er helt uvitende om akkurat dette, så jeg vet ikke. Hvor mange situps og pushups bør jeg ta hver dag? Vanskelig å si. Har ikke mye kunnskap når det gjelder sit-ups og push-ups. Det optimale ville jo vært å trene hele kroppen. Når det gjelder vanlig styrketrening skal skal musklene hviles i ca 48 timer før de belastes pånytt. Dette for å gjennoppbygge nedbrutt muskelmasse. For å bygge muskler må du også spise mer enn du forbrenner. Altså du må ha et kaloriinntak som overstiger det du bruker på en dag. Vet ikke hvor mange push-ups og sit-ups du burde da, men om det er det eneste du skal gjøre, så ville jeg vel kanskje tatt 3-5 sett. Ikke kjør på til du ikke klarer lenger, men start på et litt lavere nivå og øk antallet for hver uke. Og da sier vi god natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 B-real: Hadde vært gøy det, men de foregående gangene har bare alle meldt avbud noen dager før, hadde sikkert vært bedre å tatt det opp mot feriepengene, da har folk hvertfall penger Jau,er gjerne slik men det skal litt til for at det klaffer for alle og når en påmeldt melder avbud så skaper det gjerne dominoeffekt og så kommer man ikke fordi den og den ikke kommer og den og den går ikke sammen fordi de har kranglet på internet og..og..og.. Skal se iløpet av morgendagen om jeg kanskje ikke oppretter en tråd eller noe..får sjå.. Ferier ja..må vel snart ta en bestemmelse på om når jeg skal ha ferie men det er ganske vanskelig når min arbeidskontrakt snart renner ut og jeg ikke vet 100% sikker om jeg kommer til å forsette i like stor stilling som i skrivende øyeblikk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Burde vel være mulig å få til det vel? Hva med f.eks Lørdag 2. april-ish? Nei, da er jeg på skogstur Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvilket forumet kan opprette en tråd i: Jeg ser etter Playstation 1 / 2 kobling til pc, samt en Nintendo 64 kobling til pc, muligens også det samme med en nes kontroller Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Petter: Oslo idag da! 14 hours ago Masseslagsmål på bar i Oslo Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Morgen, folkens. \o God morgen Sidious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg