HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tenkte noen hadde lyst på en kald og nypresset juice istedenfor en for varm kaffe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tar kaffe over juice hvilken som helst dag i uken. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen andre som spiller Poker i kveld? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen andre som spiller Poker i kveld? Nei, men jeg spiller gal. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Er i sogn og fjordane for øyeblikket og plutselig kom det en liten klikke lyd utenfor etterfulgt av det sykeste flashet inn i stuen og lyste hele opp, etterfulgt av brakende torden.. Trodde et øyeblikk det var noen med kamera utenfor. Lynet må jo ha slått ned rett ved siden av huset... Det værste er at jeg er midt i huttiheiti og huset er på en stor mark... Hvem vet hva/hvem som er her? Endret 12. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Brb, skal ta 20 pushups. BRB. Skal ta 20 CL jägermeister 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Brb, skal ta 20 pushups. BRB. Skal ta 20 CL jägermeister Prøver et prosjekt for tida, skal ta 40 situps hver dag og 80 pushups hver dag i to måneder, så skal jeg se om trening er oppskrytt eller ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Og med riktig kosthold har du anlagt vaskebrett og superstore biceps? Gute nacht, meine guten Freunde. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Og med riktig kosthold har du anlagt vaskebrett og superstore biceps? Gute nacht, meine guten Freunde. Er 1.77 høy og veier 60 kg, er vel godt anlagt til å gå sixpacks. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Prøver et prosjekt for tida, skal ta 40 situps hver dag og 80 pushups hver dag i to måneder, så skal jeg se om trening er oppskrytt eller ikke. Ikke for å ødelegge prosjektet ditt, men tviler på at du vil ha stor fremgang ved å ta 40 situps og 80(?) pushups hver dag.. Btw, alle er vel igrunn anlagt til å få six-pack. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Prøver et prosjekt for tida, skal ta 40 situps hver dag og 80 pushups hver dag i to måneder, så skal jeg se om trening er oppskrytt eller ikke. Ikke for å ødelegge prosjektet ditt, men tviler på at du vil ha stor fremgang ved å ta 40 situps og 80(?) pushups hver dag.. Btw, alle er vel igrunn anlagt til å få six-pack. Bryr meg egentlig ikke noe om det, men det er interessant å se om det gjør noen synlig forskjell overhodet. Edit: Skulle jeg gått inn for å få sixpack så hadde jeg jo gått på et treningsstudio f.eks. Endret 12. mars 2011 av Romis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) FYI: Jarmo er en jævlig kul fyr å ha på MSN. Han anbefales sterkt. Endret 12. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 80 push-ups hver dag kan fort bli for mye om man nettopp har begynt å trene; restitusjon er viktig. Videre er sixpac tilnærmet umulig å få med så ensidig trening, da det er alfa og omega å redusere fettprosenten, og det er fysisk umulig å bare trene bort fett på ett sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg hadde 8-pack en gang i tida. Fordi jeg var undervektig. 6/8-pack er ikke alt. Om man er sykelig tynn hjelper det lite. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Satser på å bedøve nervene med alkohol. Fungerer bra. Mennesker med promille er dessuten mye mer likbare, det samme gjelder vel meg og. Du var da ganske likelig selv om du bare drakk cola Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Over til noe helt annet: Det er morsomt å se hvordan NGC rasjonaliserer M16-valget over M14 bare pga. rekylen 7,62 gir vs. 5,56 på 150 meters avstand ved full auto. Det er to våpen som er designet ut fra helt forskjellig specs, men NGC gir automatisk US Army sitt valg førsteplassen. Det er mange situasjoner jeg kunne tenkt meg tyngre ammo foran lavere rekyl. De får det til å høres ut som det er enten eller. Det er ikke det. Man velger våpen ut fra situasjon. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Satser på å bedøve nervene med alkohol. Fungerer bra. Mennesker med promille er dessuten mye mer likbare, det samme gjelder vel meg og. Du var da ganske likelig selv om du bare drakk cola Nå ble jeg glad Hadde forresten vært morsomt med et forumtreff igjen, mange her jeg ville likt å møtt. Skal mest sannsynelig flytte til Tromsø til høsten, og da blir det lenge til jeg skal tilbake til Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg