TMB Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Alle her bør vite at Microsoft Outlook er superior mailprogram. Office 2010 absolutt gruser alt av gratis kontorprogramvare, dessverre. Ja, jeg ejakulerer fem ganger daglig til Officepakken 2010 som vi har på jobben. What, trodde det bare var meg... *high five* Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Må til Oslo. Hater Oslo. Når skal du inn i tigerstaden? Klokken 10. kammizez: For mange mennesker, rett og slett. Liker heller ikke skitten snø, narkomane og brostein. Det er så deilig å være negativ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er så deilig å være negativ. Er det ikke deilig å ha noen å hate Føles det ikke godt å ha noen å hate Er det ikke herlig å slå dem flate Er det ikke deilig å ha noen å hate Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer å utvide vokabularet mitt fra kun "Überkönig" til enda en signaturfrase, nemlig "DET SKAKKE VÆRRA MUUUULIG!!". Jeg føler denne er sånn passe harry og humoristisk. Pros: Humor. Cons: Harry, folk kan tro jeg er fra Drammen o.l. Nicht gut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Eller at du bare kopierer Tore. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Eller at du bare kopierer Tore. Det var der jeg fikk det fra ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Men slettes ingen uvane. Ble litt irritert i morgest (eller strengt tatt ettermiddag hvis man først skal pirke på det) da det ikke var noe podcast til jeg kom på at det var fredag Dyrt å spise sunt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg greide ikke å følge med på live chat om Japan i mer enn 1min. Da tok kreften meg. Så mange jævlig dumme mennesker. "HERP DERP KOMMER FLORIDA TIL Å BLI RAMMET!??! og "Hva skjer med Thailand og Phuket?!" Plz, sjekk et kart, spør deretter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hva liker du med dette forumet egentlig? For meg er det motsetningene. Hva mener du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308811 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Så jo den sinnsyk-pene jenta på butikken idag. Sa aldri hei eller noe, faen så jeg angrer på det - så dog på hu, og smilte litt, oppnådde øyekontakt;p tror hu rødma elns. Men, det suger alltid at en ikke griper sjangser når en kanskje har det. Y NO ONE LAG TIDSMASKIN? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 kammizez: For mange mennesker, rett og slett. Liker heller ikke skitten snø, narkomane og brostein. Det er så deilig å være negativ. Om du ikke liker mange mennesker tror jeg kanskje du burde holde deg unna det meste av russetreff. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Så jo den sinnsyk-pene jenta på butikken idag. Sa aldri hei eller noe, faen så jeg angrer på det - så dog på hu, og smilte litt, oppnådde øyekontakt;p tror hu rødma elns. Men, det suger alltid at en ikke griper sjangser når en kanskje har det. Y NO ONE LAG TIDSMASKIN? Quakery, the womanizer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kaffe smaker godt på kvelden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke siden ingenting skjedde. Jeg er rett og slett for feig til å si hei og slikt;P redd for å virke teit også videre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg er også forever alone Quakecry. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 kammizez: For mange mennesker, rett og slett. Liker heller ikke skitten snø, narkomane og brostein. Det er så deilig å være negativ. Om du ikke liker mange mennesker tror jeg kanskje du burde holde deg unna det meste av russetreff. Satser på å bedøve nervene med alkohol. Fungerer bra. Mennesker med promille er dessuten mye mer likbare, det samme gjelder vel meg og. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg er også forever alone Quakecry. Atleast vi er together forever alone : ( Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg er også forever alone Quakecry. Skulle ikke du til asia? du får drive litt import 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Vi som er forever alone bør opprette ein forever alone klubb, slik at vi kan vere forever alone med kvarandre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Men da er vi jo ikke forever alone lengre! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg