Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Alle her bør vite at Microsoft Outlook er superior mailprogram.

Office 2010 absolutt gruser alt av gratis kontorprogramvare, dessverre.

Ja, jeg ejakulerer fem ganger daglig til Officepakken 2010 som vi har på jobben.

What, trodde det bare var meg...

*high five*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må til Oslo. Hater Oslo.

Når skal du inn i tigerstaden?

Klokken 10.

kammizez: For mange mennesker, rett og slett. Liker heller ikke skitten snø, narkomane og brostein. Det er så deilig å være negativ.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å utvide vokabularet mitt fra kun "Überkönig" til enda en signaturfrase, nemlig "DET SKAKKE VÆRRA MUUUULIG!!".

Jeg føler denne er sånn passe harry og humoristisk.

Pros: Humor.

Cons: Harry, folk kan tro jeg er fra Drammen o.l. Nicht gut.

Lenke til kommentar

Så jo den sinnsyk-pene jenta på butikken idag. Sa aldri hei eller noe, faen så jeg angrer på det - så dog på hu, og smilte litt, oppnådde øyekontakt;p tror hu rødma elns. Men, det suger alltid at en ikke griper sjangser når en kanskje har det. Y NO ONE LAG TIDSMASKIN?

Lenke til kommentar

Så jo den sinnsyk-pene jenta på butikken idag. Sa aldri hei eller noe, faen så jeg angrer på det - så dog på hu, og smilte litt, oppnådde øyekontakt;p tror hu rødma elns. Men, det suger alltid at en ikke griper sjangser når en kanskje har det. Y NO ONE LAG TIDSMASKIN?

Quakery, the womanizer. :ph34r:

Lenke til kommentar

kammizez: For mange mennesker, rett og slett. Liker heller ikke skitten snø, narkomane og brostein. Det er så deilig å være negativ.

Om du ikke liker mange mennesker tror jeg kanskje du burde holde deg unna det meste av russetreff. :p

Satser på å bedøve nervene med alkohol. Fungerer bra. Mennesker med promille er dessuten mye mer likbare, det samme gjelder vel meg og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...