svelemoe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Lol i dunno i'm just 14 and female-> Mac It's as simple as that. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Spille -> Stasjonær Facebook -> Bærbar It's as simple as that. Lenge siden jeg har satt sammen en stasjonær 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! homo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! Jeg kunne godt tenkt meg en iPad selv. Om jeg fikk den gratis. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! Da venter jeg heller på Asus sin men da må jeg også kjøpe ny pc, da bilderedigering/spill er umulig på slikt 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! homo RAPPORTERT HAHEHEHHEHEA. Neida, jeg bare tuller med deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 iPad er relativt ubrukelig. Jeg lånte en her om dagen, men det ble bare til at jeg ble sittende og tenke over hva jeg skulle gjøre med den. Det endte med at jeg dro fram den bærbare. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! Jeg kunne godt tenkt meg en iPad selv. Om jeg fikk den gratis. Jeg prøver å lure jobben til å sponse enten en iPad eller Blackberry hehe. Lobbyvirksomheten er høy for øyeblikket. Hadde vært digg med en av de to. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Spille -> Stasjonær Facebook -> Bærbar It's as simple as that. Lenge siden jeg har satt sammen en stasjonær Unnskyld meg? - Sett inn hovedkortet, hvor du setter standoffs står i manualen eller kabinettet. - Sett inn CPU'en - Sett på kjøleren - Sett in RAM - Sett in skjermkort, harddisk, cdrom - Sett in strømforsyning og koble til ledninger Ferdig. Absolutt ikke vanskelig. Endret 11. mars 2011 av Romis 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Oslofolk. Represent. Unite. Take over the world https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308801&pid=17070080&st=0entry17070080 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 iPad er relativt ubrukelig. Jeg lånte en her om dagen, men det ble bare til at jeg ble sittende og tenke over hva jeg skulle gjøre med den.Angry Birds, film og sofasurfing er det eneste iPad duger til. Og den er ikke ideell til noen av delene. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det absolutt eneste jeg ville brukt iPad til er å bruke som papirvekt på sommeren, når jeg må ha opp vinduer fordi det er for varmt ute. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 iPad er relativt ubrukelig. Jeg lånte en her om dagen, men det ble bare til at jeg ble sittende og tenke over hva jeg skulle gjøre med den.Angry Birds, film og sofasurfing er det eneste iPad duger til. Og den er ikke ideell til noen av delene. Mail også. Kunne vel slått ihjel et par timer med litt film på flyet med en iPad. En kollega som har den sier han kan se to spillefilmer før batteriet dør ut, og da er du jo over Grønland hvis du flyr til NYC herfra f.eks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Mail også. Kunne vel slått ihjel et par timer med litt film på flyet med en iPad. En kollega som har den sier han kan se to spillefilmer før batteriet dør ut, og da er du jo over Grønland hvis du flyr til NYC herfra f.eks. Det er fullstendig sant. Men den gjør ingenting bedre enn hva andre har gjort før. Ja, jeg skal innrømme EN ting. De har designet på sin side. Men det er også alt i mine øyne. Som sagt så hadde jeg ikke sagt neitakk til den om jeg fikk den. Men jeg kan ikke forsvare å bruke de pengene på et så begrenset leketøy. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Spille -> Stasjonær Facebook -> Bærbar It's as simple as that. Lenge siden jeg har satt sammen en stasjonær Unnskyld meg? - Sett inn hovedkortet, hvor du setter standoffs står i manualen eller kabinettet. - Sett inn CPU'en - Sett på kjøleren - Sett in RAM - Sett in skjermkort, harddisk, cdrom - Sett in strømforsyning og koble til ledninger Ferdig. Absolutt ikke vanskelig. Jo men handle liste, med ting som er bra i forhold til pris osv...... ting som er lett å oppgradere i fremtiden.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderer en iPad. /flamesuit on! homo RAPPORTERT HAHEHEHHEHEA. Neida, jeg bare tuller med deg. Du la opp til det Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg har sykt lyst til å lage "lommelykt" med 100w LED Nå har jeg til slutt funnet ut hvordan jeg kan gjøre det også (om en noe dodgy løsning) 8000 Lumen anyone? this... (elsker at google serch ikke har noen størrelse å velge mellom på ikon (mini) og middels (500x500) ) Endret 11. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Spille -> Stasjonær Facebook -> Bærbar It's as simple as that. Lenge siden jeg har satt sammen en stasjonær -snip- Jo men handle liste, med ting som er bra i forhold til pris osv...... ting som er lett å oppgradere i fremtiden.... Vi har et eget forum dedikert til å spørre om folk kan sette opp en PC for deg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da har man sett "Black Swan". Må si at den falt i smak, selv om dama ikke likte den så godt. Mørkere film enn jeg hadde trodd, men det hadde jeg ikke noe imot, selv om den var litt creepy nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg