Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer en iPad.

/flamesuit on!

Jeg kunne godt tenkt meg en iPad selv. Om jeg fikk den gratis.

Jeg prøver å lure jobben til å sponse enten en iPad eller Blackberry hehe. Lobbyvirksomheten er høy for øyeblikket.

Hadde vært digg med en av de to.

Lenke til kommentar

Spille -> Stasjonær

Facebook -> Bærbar

It's as simple as that.

Lenge siden jeg har satt sammen en stasjonær :p

Unnskyld meg?

- Sett inn hovedkortet, hvor du setter standoffs står i manualen eller kabinettet.

- Sett inn CPU'en

- Sett på kjøleren

- Sett in RAM

- Sett in skjermkort, harddisk, cdrom

- Sett in strømforsyning og koble til ledninger

Ferdig. Absolutt ikke vanskelig.

Endret av Romis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPad er relativt ubrukelig. Jeg lånte en her om dagen, men det ble bare til at jeg ble sittende og tenke over hva jeg skulle gjøre med den.

Angry Birds, film og sofasurfing er det eneste iPad duger til. Og den er ikke ideell til noen av delene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPad er relativt ubrukelig. Jeg lånte en her om dagen, men det ble bare til at jeg ble sittende og tenke over hva jeg skulle gjøre med den.

Angry Birds, film og sofasurfing er det eneste iPad duger til. Og den er ikke ideell til noen av delene.

Mail også.

Kunne vel slått ihjel et par timer med litt film på flyet med en iPad. En kollega som har den sier han kan se to spillefilmer før batteriet dør ut, og da er du jo over Grønland hvis du flyr til NYC herfra f.eks.

Lenke til kommentar

Mail også.

Kunne vel slått ihjel et par timer med litt film på flyet med en iPad. En kollega som har den sier han kan se to spillefilmer før batteriet dør ut, og da er du jo over Grønland hvis du flyr til NYC herfra f.eks.

Det er fullstendig sant. Men den gjør ingenting bedre enn hva andre har gjort før. Ja, jeg skal innrømme EN ting. De har designet på sin side. Men det er også alt i mine øyne. Som sagt så hadde jeg ikke sagt neitakk til den om jeg fikk den. Men jeg kan ikke forsvare å bruke de pengene på et så begrenset leketøy.
Lenke til kommentar

Spille -> Stasjonær

Facebook -> Bærbar

It's as simple as that.

Unnskyld meg?

- Sett inn hovedkortet, hvor du setter standoffs står i manualen eller kabinettet.

- Sett inn CPU'en

- Sett på kjøleren

- Sett in RAM

- Sett in skjermkort, harddisk, cdrom

- Sett in strømforsyning og koble til ledninger

Ferdig. Absolutt ikke vanskelig.

Jo men handle liste, med ting som er bra i forhold til pris osv...... ting som er lett å oppgradere i fremtiden....

Lenke til kommentar

Jeg har sykt lyst til å lage "lommelykt" med 100w LED :D

Nå har jeg til slutt funnet ut hvordan jeg kan gjøre det også (om en noe dodgy løsning)

8000 Lumen anyone? :dribble:

this...

Okay-meng.jpg

(elsker at google serch ikke har noen størrelse å velge mellom på ikon (mini) og middels (500x500) :no: )

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Spille -> Stasjonær

Facebook -> Bærbar

It's as simple as that.

-snip-

Jo men handle liste, med ting som er bra i forhold til pris osv...... ting som er lett å oppgradere i fremtiden....

Vi har et eget forum dedikert til å spørre om folk kan sette opp en PC for deg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...