Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt skal du det! Underberg eller jegermesteren?

Ble mesteren.

Jeg derimot, tar meg en Sake i solidaritet med gulingene.

Skulle tatt en japansk whisky om jeg hadde hatt. Men jeg har ikke hatt. Jeg har lue da. Og du vet hva de sier i sangen: Ikke storme inn i i stua før du har tatt av deg lua.

Derfor blir det tysk sprit i dag.

Lenke til kommentar

Forøvrig. Jeg har fått en henvisning til knespesialist. I det siste så har kneet begynt

å skrangle mer og mer, som en Lada Riva 1969 modell.

Det er da denne knespesialisten som skal kalle meg inn, og jeg skal bare vente på brev i posten. Noen mulighet for å få det raskere tror dere? Ringe legen mon tro.

Lenke til kommentar

Forøvrig. Jeg har fått en henvisning til knespesialist. I det siste så har kneet begynt

Det er da denne knespesialisten som skal kalle meg inn, og jeg skal bare vente på brev i posten. Noen mulighet for å få det raskere tror dere? Ringe legen mon tro.

Finn en privat spesialist. Det koster skjorta, høyre arm, en testikkel (valgfritt hvilken) og din førstefødte sønn, men du slipper å vente i to tiår.
Lenke til kommentar

Finn en privat spesialist. Det koster skjorta, høyre arm, en testikkel (valgfritt hvilken) og din førstefødte sønn, men du slipper å vente i to tiår.

Ja, jeg vurdere å ta operasjonen privat. Da må jeg jo selge sex på gaten i 16 år for å få råd.

Tja, vi får se.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vurdere å ta operasjonen privat. Da må jeg jo selge sex på gaten i 16 år for å få råd.

Tja, vi får se.

Det der VIP-fly opplegget du jobber ved. Flyr dere ofte lettsjarmerte, rike enker med dårlig hjerte?
Lenke til kommentar

Tja, vi får se.

Det der VIP-fly opplegget du jobber ved. Flyr dere ofte lettsjarmerte, rike enker med dårlig hjerte?

Hehe, var en gang en flyvertinne hos oss som fikk 10.000€ i tips av en rik russer. Hun gjorde faktisk ingenting seksuelt. Jobbet bare helt vanlig og russeren var jo selvsagt dritings og kåt.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Kjøp en ordentlig bærbar. Jeg føler at det er litt best, men da må den være ordentlig. Anbefaler ikke HP Elitebook 8730w, får ikke den riktige feelingen.

Ja det var det jeg gjordet sist, har faktisk holdt i 3 år, uten formatering :O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...