Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skal jeg ta meg en liten tysk urtedram? Selvsagt skal du det! Underberg eller jegermesteren? Jeg derimot, tar meg en Sake i solidaritet med gulingene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Selvsagt skal du det! Underberg eller jegermesteren? Ble mesteren. Jeg derimot, tar meg en Sake i solidaritet med gulingene. Skulle tatt en japansk whisky om jeg hadde hatt. Men jeg har ikke hatt. Jeg har lue da. Og du vet hva de sier i sangen: Ikke storme inn i i stua før du har tatt av deg lua. Derfor blir det tysk sprit i dag. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke mye som skjer i kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig. Jeg har fått en henvisning til knespesialist. I det siste så har kneet begynt å skrangle mer og mer, som en Lada Riva 1969 modell. Det er da denne knespesialisten som skal kalle meg inn, og jeg skal bare vente på brev i posten. Noen mulighet for å få det raskere tror dere? Ringe legen mon tro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja for faen, jeg har jo 12 year Yamazaki japansk whiskey stående i skapet. Må vel ta en klunk for mine med-pokemon geeks der borte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig. Jeg har fått en henvisning til knespesialist. I det siste så har kneet begynt å skrangle mer og mer, som en Lada Riva 1969 modell. Det er da denne knespesialisten som skal kalle meg inn, og jeg skal bare vente på brev i posten. Noen mulighet for å få det raskere tror dere? Ringe legen mon tro. Finn en privat spesialist. Det koster skjorta, høyre arm, en testikkel (valgfritt hvilken) og din førstefødte sønn, men du slipper å vente i to tiår. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig. Jeg har fått en henvisning til knespesialist. I det siste så har kneet begynt å skrangle mer og mer, som en Lada Riva 1969 modell. Det er da denne knespesialisten som skal kalle meg inn, og jeg skal bare vente på brev i posten. Noen mulighet for å få det raskere tror dere? Ringe legen mon tro. Finn en privat spesialist. Det koster skjorta, høyre arm, en testikkel (valgfritt hvilken) og din førstefødte sønn, men du slipper å vente i to tiår. Ja, jeg vurdere å ta operasjonen privat. Da må jeg jo selge sex på gaten i 16 år for å få råd. Tja, vi får se. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg vurdere å ta operasjonen privat. Da må jeg jo selge sex på gaten i 16 år for å få råd. Tja, vi får se. Det der VIP-fly opplegget du jobber ved. Flyr dere ofte lettsjarmerte, rike enker med dårlig hjerte? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Ja, jeg vurdere å ta operasjonen privat. Da må jeg jo selge sex på gaten i 16 år for å få råd. Tja, vi får se. Det der VIP-fly opplegget du jobber ved. Flyr dere ofte lettsjarmerte, rike enker med dårlig hjerte? Hehe, var en gang en flyvertinne hos oss som fikk 10.000€ i tips av en rik russer. Hun gjorde faktisk ingenting seksuelt. Jobbet bare helt vanlig og russeren var jo selvsagt dritings og kåt. Endret 11. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tipper hu var fornøyd med dagslønna si den dagen. Jeg hadde tolerert mye slibrigheter i en begrenset periode for sånne tips. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du har vel ikke trynet på sykkel som liten Mchansern ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du har vel ikke trynet på sykkel som liten Mchansern ? Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hmmm kjøpe ny pc bærbar eller ikke bærbar........ 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøp en ordentlig bærbar. Jeg føler at det er litt best, men da må den være ordentlig. Anbefaler ikke HP Elitebook 8730w, får ikke den riktige feelingen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har sykt lyst til å lage "lommelykt" med 100w LED Nå har jeg til slutt funnet ut hvordan jeg kan gjøre det også (om en noe dodgy løsning) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Kjøp en ordentlig bærbar. Jeg føler at det er litt best, men da må den være ordentlig. Anbefaler ikke HP Elitebook 8730w, får ikke den riktige feelingen. Ja det var det jeg gjordet sist, har faktisk holdt i 3 år, uten formatering :O 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Hvordan er de bærbare med "ordentlige" høyttalere iforhold til vanlige bærbare høyttalere? Må innrømme at de ser litt snæksy ut. Har også lyst på de alt-i-ett-pc'ene. Endret 11. mars 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Spille -> Stasjonær Facebook -> Bærbar It's as simple as that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg