Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 En glowcock er når du sprøyter selvlysende væske inn i penis. Gir en skikkelig kul effekt om man liker rave og slikt. Nie: Hva synes du om min erotiske novelle? Kult, hvor får jeg tak i det? Og hvilken erotisk novelle? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Argh, jeg har forspist meg på gratinerte nachos . Du har forspist deg på hva? oO gratinerte nachos vel... døh.. Ta å stek en hel haug tacokjøttdeig, bland i sopp. Fyll så en tallerken med nachochips, hell kjøttdeig og sopp over, strø over mais og ost. Gratiner i ovn på 200 grader i 10 minutter. Hell over rømme og salsa. Spis. Så blir man jævla mett til slutt . Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gratinerte nachos vel... døh.. Er det... Spiselig? oO Høres ut som noe jeg kunne funnet på å lage når jeg var 6-7 år gammel. Det og muffins med sukker, sirup, nonstop, melis og kakepynt. oO Nie: Hva synes du om min erotiske novelle? Vel. Den får kroppsvæsker til å flyte, da. Bare ikke helt den kroppsvæsken den kanskje var ment for å få til å flyte. Eller.no. x) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er bare å knekke en glowstick, så suger du ut den væsken som er inni der med en spøyte. Om espen hyler av smerte og begynner å blø fra hele kroppen etterpå skal du ikke bry deg om, det er helt normalt. Den erotiske novellen er for grov for dine sarte ører/øyne tror jeg.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 er ikke det som er inni en glowstick giftig? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Pluss at det er små glassbiter inni.. En kompis drakk det en gang, han spydde blod. Men hysj hysj! Jeg vil se før/etter bilder! ^^ Idag fant jeg frem en film fra da jeg var 17/18 år! Gammel jackass film jeg og noen kompiser lagde! Så genialt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hva synes du om min erotiske novelle? Bange anelser, men last opp etter eller annet sted likevel? 8D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det er bare å knekke en glowstick, så suger du ut den væsken som er inni der med en spøyte. Om espen hyler av smerte og begynner å blø fra hele kroppen etterpå skal du ikke bry deg om, det er helt normalt. Den erotiske novellen er for grov for dine sarte ører/øyne tror jeg.. Pft, hva får deg til å tro at noe er for grovt for meg XD Du kjenner ikke meg, for å si det sånn... Og jeg skal prøve det med glowsticken engang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Er ikke giftig, men er ikke sunt heller. Jeg har endelig, endelig tegnet ferdig tatoveringen til en kompis. Tok jo bare en uke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om den erotiske novellen blir offentligjort tror jeg nok det blir utdelt ban. x) Men jeg kan godt dele den, Zealuu. Bare. Snakk til meg på MSN eller noe. x) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Den erotiske novellen er for grov for dine sarte ører/øyne tror jeg.. post den da! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nei, tror jeg dropper å gi ut den novellen altså.. Så dere Norges herligste idag? Han duden med prompelyder osv kunne likt den! Inverno: Det blir instant Ban av det. Endret 23. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei, tror jeg dropper å gi ut den novellen altså.. Så dere Norges herligste idag? Han duden med prompelyder osv kunne likt den! Inverno: Det blir instant Ban av det. pm da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg fikk lyst å legge den ut bare for å få rulleblad her inne. Jeg vil være bad. x) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. Endret 23. februar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. Eg vil også ha han? Kan eg få? Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hærregud for en novelle! hahaha. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Huff.. jeg føler at dette kan gi meg Ban..vil ikke sende den videre! Jeg vet at modder kan sjekke PM boks. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finn; Jeg skulle gjort det, men jeg er for glad i forumet til å ville ta ferie. x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gjør det nie! Join 20% klubben! Nora og Invernu, sjekk mail. Nytenkende og unikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg