Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 En av oss måtte jo sitere og kommentere det der. Jeg er fornøyd med at det var deg, Mikkel. Hmm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Faen og at damen har mensen, da Da er det bakdørsuke. Problem solved. Du skal ikke lide fordi hun springer lekk i musa en gang hver fjerde uke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da har jeg ringt og bedt dyrelegen avlive. For en samtale å ha. Jaja. RIP lille Snickers. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da synes jeg vi skal ta to minutters postepause til ære for pusen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Hell no, jeg ble sulten på all snickerssnakket + at jeg ikke liker katter så godt unasett Endret 11. mars 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hell no, jeg ble sulten på all snickerssnakket + at jeg ikke liker katter så godt unasett Katt kunne jeg i grunn tenke meg å spise, bare for den bizarro-følelsen. Har spist hund, og det var like bisarrt som jeg tenkte meg. Det mest bisarre jeg har gjort i matveien er å drikke slangeblod og spise et dunkende slangehjerte. Passe alpha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da har jeg ringt og bedt dyrelegen avlive. For en samtale å ha. Jaja. RIP lille Snickers. Du er vel der når Snickers avlives? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da har jeg ringt og bedt dyrelegen avlive. For en samtale å ha. Jaja. RIP lille Snickers. Du er vel der når Snickers avlives? Vi tok farvel på forhånd, var egentlig klar over hva vi gikk til. Mor fikk dårlig samvittighet fordi vi ikke var der, men vi er ikke en sånn familie egentlig. Godta det, gå videre, ikke henge seg opp i det for mye. De tilba oss å være der og å få urne etterpå og all slags, men det slo meg bare som makabert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Edit: For slemt Endret 11. mars 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det er alltid så kult når jeg kommer inn på en kebabsjappe og bestiller kebab på arabisk. Da flipper de folka helt ut, i og med at jeg ser norsk ut og er 100% skandinavisk. Endret 11. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tja, jeg er ikke stø på grammatikken egentlig. Jeg kan kun snakke og ikke skrive. Alfabetet er helt forjævlig. Åpner alltid med en høflighetsfrase ala "asalam aleykum" og avslutter med "insallah". Jeg skal prøve å finne ut hvordan det skrives, men sitter på jobb nå. Stay tuned i kveld. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er alltid så kult når jeg kommer inn på en kebabsjappe og bestiller kebab på arabisk. Da flipper de folka helt ut, i og med at jeg ser norsk ut og er 100% skandinavisk. God damn it, også kan du arabisk? Det ligger langt fremme i rekka over språk jeg vil lære meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg balanserer mellom å humre og være skremt hver gang jeg hører folk fra midtøsten snakke. Høres ut som en blanding mellom å kjefte på folk og hylle allah. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det er alltid så kult når jeg kommer inn på en kebabsjappe og bestiller kebab på arabisk. Da flipper de folka helt ut, i og med at jeg ser norsk ut og er 100% skandinavisk. God damn it, også kan du arabisk? Det ligger langt fremme i rekka over språk jeg vil lære meg. Jeg kan ca. 1% arabisk. Og kun muntlig, så jeg kan ikke skryte over at jeg har doktgrad der nei. Man lærer litt når man bor der. Jeg bodde jo ca. 2 år i Algerie. Endret 11. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tja, jeg er ikke stø på grammatikken egentlig. Jeg kan kun snakke og ikke skrive. Alfabetet er helt forjævlig. Åpner alltid med en høflighetsfrase ala "asalam aleykum" og avslutter med "insallah". Jeg skal prøve å finne ut hvordan det skrives, men sitter på jobb nå. Stay tuned i kveld. Hehe. "Inshallah" må være det mest brukte ordet i Oslo. Hører det overalt, uansett hvor jeg går. Ordboka neste? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tja, jeg er ikke stø på grammatikken egentlig. Jeg kan kun snakke og ikke skrive. Alfabetet er helt forjævlig. Åpner alltid med en høflighetsfrase ala "asalam aleykum" og avslutter med "insallah". Jeg skal prøve å finne ut hvordan det skrives, men sitter på jobb nå. Stay tuned i kveld. Hehe. "Inshallah" må være det mest brukte ordet i Oslo. Hører det overalt, uansett hvor jeg går. Ordboka neste? Insallah er viktig i det arabiske språk ja. Blir brukt i annenhver setning eller no. Ser du på cricket eller? Er Bangladesh - Irland nå. GOGO Bangladesh! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ser du på cricket eller? Er Bangladesh - Irland nå. GOGO Bangladesh! Nope, men jeg ser på Bangladesh-England. Håper Bangla tar seieren ja, alltid gøy når underdogs vinner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 England selvfølgelig... Og ja, underdogs er alltid funny! Jeg vet at forumkafeen hater all form for sport, men kan vi gjøre et unntak for den u-norske sporten cricket? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Nei. Sport er sport. Endret 11. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg