Petter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Blir trist over så mange dumme mennesker: http://www.facebook.com/event.php?eid=204825709529196&index=1 Eh, det er jo genius. Det er ikke akkurat slik at folk vil kjøre like mye den dagen, og derfor måtte fylle like mye bensin enten dagen før eller etter. ja han som har laget gruppa må være leder for mensa eller noe sånt, men tenker egentlig mer på alle luringene som kommenterer at dette er det lureste i hele verden osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er fordi facebook-folk er en gedigen saueflokk som tror at man kan endre ting ved å joine ei random facebook-gruppe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg tenkte akkurat det samme. Svenskedamedyrelegen sa det flere ganger, og det krevde alt jeg hadde for å ikke smile. Hvis det først er slutt for Snick-snack så er det kanskje like greit at det måtte AIDS til. Jeg hadde nok hatt store problemer med å holde maska selv. Uansett hvor alvorlig det måtte være. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er fordi facebook-folk er en gedigen saueflokk som tror at man kan endre ting ved å joine ei random facebook-gruppe. Det er trist Noen ganger er jeg flau over å være menneske. Ikke at jeg skal være bedre en alle andre, men det finnes bare alt for mange idioter der ute Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Deilig, stod akkurat opp. Fri fra skolen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ok. Ting du må vite om idag: Tsunami rammer veldig mange land. Dette pga det kraftig jordskjelv. Veldig kraftig. Som en konsekvens av jordskjelvet, har fler atomkraftverk i Japan tatt fyr, og man vet ikke hva som vil skje enda. En vulkan (husker ikke hvor) har hatt utbrudd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dommedag altså. Jaja, greit jeg skeiet ut med en kebab i lunsjen da, når vi alle skal dø allikevel. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Vulkanen ligger også i Japan. Shinmoedake-vulkanen. De sa for noen uker siden at den var veldig ustabil og at de forventet utbrudd snart. Kalles James Bond-vulkan, fordi det var en James bond film som ble spilt inn der. Maks uflaks at den bryter ut nå, men jordskjelvet var nok den lille ekstra dytten den trengte for å komme igang. Edit: eller tar jeg feil nå? Endret 11. mars 2011 av HanAndreTomaten Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dommedag altså. Jaja, greit jeg skeiet ut med en kebab i lunsjen da, når vi alle skal dø allikevel. Da er det eneste som gjenstår at vi alle har sex. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dommedag altså. Jaja, greit jeg skeiet ut med en kebab i lunsjen da, når vi alle skal dø allikevel. Da er det eneste som gjenstår at vi alle har sex. Faen og at damen har mensen, da Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Heu, jeg hadde en liten diskusjon på skolen om nedlasting og hastighet. Dem mente at dette ikke er mulig siden det står 1 MB/s på nedlastingen og 12 mb/s på speedtest. Kan noen forklare? Endret 11. mars 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det er forskjell på Mb/s og MB/s. Det er 8bits i en Byte så når hastigheten på nettet er 12Mb så vil en teoretisk nedhastighet bli ca. 1.5 MB/s. 12/8=1,5 Endret 11. mars 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen som ikke klarer å vente til å se I am legend? Bra film, skjønner deg godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er katten din katte-prostituert? Hvis ja, gjør ikke det deg til en kattehallik som gir den husrom og mat? KatteAIDS får man tydeligvis av å bli bitt av andre katter. Katte-zombier. I går var det maurzombier, i dag er det kattezombier. Det blir liksom ikke bedre. Det er fordi facebook-folk er en gedigen saueflokk som tror at man kan endre ting ved å joine ei random facebook-gruppe. Vel, vi fikk i det minste tilbake pæreisen (selv om den ikke smaker slik jeg husker den) og vi fikk Urge på 1,5-litersflasker. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen som ikke klarer å vente til å se I am legend? Bra film, skjønner deg godt Har sett den før, men tenkte at det var bra og laste ned den pga hastigheten. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da er det eneste som gjenstår at vi alle har sex. Hei! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 En av oss måtte jo sitere og kommentere det der. Jeg er fornøyd med at det var deg, Mikkel. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er fordi facebook-folk er en gedigen saueflokk som tror at man kan endre ting ved å joine ei random facebook-gruppe. Vel, vi fikk i det minste tilbake pæreisen (selv om den ikke smaker slik jeg husker den) og vi fikk Urge på 1,5-litersflasker. Jepp, jeg tipper det neste blir verdensfred og kurering av kreft. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er fordi facebook-folk er en gedigen saueflokk som tror at man kan endre ting ved å joine ei random facebook-gruppe. Vel, vi fikk i det minste tilbake pæreisen (selv om den ikke smaker slik jeg husker den) og vi fikk Urge på 1,5-litersflasker. Jepp, jeg tipper det neste blir verdensfred og kurering av kreft. Det er ikke så vikttig. Urge-saftis derimot ... Og Urge på glassflaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg