Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjør det. Og så deler du de beste med oss etter hvert.

Noen jeg aldri kommer til å glemme:

- Var det busser på Jesus sin tid?

- Hvem oppfant oksygenet?

:D

 

Har en jeg og. Tentamen i engelsk i 10. klasse:

- Rekker opp handa: "Duuu, ska mi skrive på norsk ellå engelsk?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og i dette øyeblikk, mens dere snakker om katte-aids og rompa til bazukh, blir titusenvis av hardcore gamere, anime/manga forfattere og andre i Japan husløse og/eller drept i tsunamien etter jordskjelvet. Sender noen tanker til mine med-Pokemon spillere der borte nå, jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge dyrelegen ser det ut som katten vår, Snickers, tidenes katt, har fått katte-AIDS.

 

Så tydeligvis finnes det katte-AIDS. Alt man lærer.

Unnskyld. Men det er faktisk litt fantastisk. At det i det hele tatt finnes.

Jeg tenkte akkurat det samme. Svenskedamedyrelegen sa det flere ganger, og det krevde alt jeg hadde for å ikke smile. Hvis det først er slutt for Snick-snack så er det kanskje like greit at det måtte AIDS til.

Lenke til kommentar

Tragisk det som skjer i Japan selvsagt... Men når man blir servert videoklipp av vannmassen med "ting og tang" som bare skyller ustoppelig over landskapet... Da klarer jeg ikke å la være å lire ut en "... kult!..."

 

Enig, det er veldig skremmende og trist, men utrolig fasinerende og spennende å se på samtidig. Sitter med hjemmeeksamen nå, men blir litt for opptatt med Japan til å klare å jobbe effektivt. Lurer på hvor lang tid de vil bruke på å rydde opp og bygge ting opp igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...