Tunky Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Gjør det. Og så deler du de beste med oss etter hvert. Noen jeg aldri kommer til å glemme: - Var det busser på Jesus sin tid? - Hvem oppfant oksygenet? Har en jeg og. Tentamen i engelsk i 10. klasse: - Rekker opp handa: "Duuu, ska mi skrive på norsk ellå engelsk?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ifølge dyrelegen ser det ut som katten vår, Snickers, tidenes katt, har fått katte-AIDS. Så tydeligvis finnes det katte-AIDS. Alt man lærer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 hadde ei i klassen som trudde sola var en planet, gulrøtter vokste på trær og at om man varma opp pizza fra dagen i forveien og lot litt av fettet renne av, så blei den sunnere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Og i dette øyeblikk, mens dere snakker om katte-aids og rompa til bazukh, blir titusenvis av hardcore gamere, anime/manga forfattere og andre i Japan husløse og/eller drept i tsunamien etter jordskjelvet. Sender noen tanker til mine med-Pokemon spillere der borte nå, jeg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 All den potensielle hentaien som aldri ble laget. Nah, jeg hater anime osv. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Og i dette øyeblikk, mens dere snakker om katte-aids og rompa til bazukh, blir titusenvis av hardcore gamere, anime/manga forfattere og andre i Japan husløse og/eller drept i tsunamien etter jordskjelvet. Sender noen tanker til mine med-Pokemon spillere der borte nå, jeg. +1 http://www.vgtv.no/#id=38263 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Greit jeg kom meg hjem fra øya jeg var på i Indonesia da... Hvis det skulle vises seg at de får bølger så skal det ikke mer enn 4 meter før bølgen skyller over hele øya, untatt "fjellet" som stikker nesten 100m opp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Mangler bare en nuclear meltdown også nå.. "Nødsituasjon på atomkraftverk - klarer ikke å kjøle ned reaktoren etter jordskjelvet" Hiroshima #2? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Altså, at katten min er syk er mye viktigere enn at folk jeg ikke kjenner dør. Ikke at jeg er stolt av det, men det er klart jeg tenker mer på Snickers. Er bare sånn folk fungerer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Flere atomkraftverk står i brann nå. Det er erklært nasjonal atomkrise. Vi vil ikke ha svære skyer med radioaktivt nedfall bortover til oss. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ifølge dyrelegen ser det ut som katten vår, Snickers, tidenes katt, har fått katte-AIDS. Så tydeligvis finnes det katte-AIDS. Alt man lærer. Unnskyld. Men det er faktisk litt fantastisk. At det i det hele tatt finnes. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ifølge dyrelegen ser det ut som katten vår, Snickers, tidenes katt, har fått katte-AIDS. Så tydeligvis finnes det katte-AIDS. Alt man lærer. Unnskyld. Men det er faktisk litt fantastisk. At det i det hele tatt finnes. Jeg tenkte akkurat det samme. Svenskedamedyrelegen sa det flere ganger, og det krevde alt jeg hadde for å ikke smile. Hvis det først er slutt for Snick-snack så er det kanskje like greit at det måtte AIDS til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er katten din katte-prostituert? Hvis ja, gjør ikke det deg til en kattehallik som gir den husrom og mat? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tragisk det som skjer i Japan selvsagt... Men når man blir servert videoklipp av vannmassen med "ting og tang" som bare skyller ustoppelig over landskapet... Da klarer jeg ikke å la være å lire ut en "... kult!..." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er katten din katte-prostituert? Hvis ja, gjør ikke det deg til en kattehallik som gir den husrom og mat? KatteAIDS får man tydeligvis av å bli bitt av andre katter. Katte-zombier. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Blir trist over så mange dumme mennesker: http://www.facebook.com/event.php?eid=204825709529196&index=1 Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tragisk det som skjer i Japan selvsagt... Men når man blir servert videoklipp av vannmassen med "ting og tang" som bare skyller ustoppelig over landskapet... Da klarer jeg ikke å la være å lire ut en "... kult!..." Enig, det er veldig skremmende og trist, men utrolig fasinerende og spennende å se på samtidig. Sitter med hjemmeeksamen nå, men blir litt for opptatt med Japan til å klare å jobbe effektivt. Lurer på hvor lang tid de vil bruke på å rydde opp og bygge ting opp igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Blir trist over så mange dumme mennesker: http://www.facebook.com/event.php?eid=204825709529196&index=1 Eh, det er jo genius. Det er ikke akkurat slik at folk vil kjøre like mye den dagen, og derfor måtte fylle like mye bensin enten dagen før eller etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg