Vowels Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Helvete, forsov meg. Mamma kommer på besøk om en halvtime og jeg må ha ryddet hele leiligheten Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Men du må jo skjønne at hun skal bli fæsjen-designer sånn som Whitney i The City og bare leve jetset livet og dra på fester, så hun trenger ikke vite når berlin-muren falt eller hvorfor, ikke zant? Det er tross alt MYE viktigere å sette sammen korrekt antrekk til ikveld. Hun trenger heller ikke å vite hva oppsummering er heller (Det var snakk om stortingsvalg i matta) Tror jeg må føre en journal om hvor mye dumt som kommer ut av enkelte folk på skolen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hater den nye anonymiseringsgreia. Gjestefunksjonen var bedre. Nå kan jeg jo ikke skille innleggene. Før var det jo "Gjest_Ole", men nå er alt "AnonymDiskusjon". Pokker... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da jeg gikk ST1 på vgs gikk jeg i klasse med ei jente som var virkelig blond. Og hun hadde svart hår. En dag hadde jeg på meg en tskjorte der det sto "If I wanted your opinion, I'd take my dick out of your mouth". Hun spurte meg hva det betydde, siden hun ikke forsto meningen med teksten. Meg: Det er ment provoserende, det betyr at om jeg ville høre din mening, ville jeg tatt kuken min ut av munnen din først. (Gadd jo ikke å dissikere vitsen heller, med håp om at hun kanskje skulle forstå det og synes det var litt morsomt.) Hun: Jammen... den er jo ikke der nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hater den nye anonymiseringsgreia. Gjestefunksjonen var bedre. Nå kan jeg jo ikke skille innleggene. Før var det jo "Gjest_Ole", men nå er alt "AnonymDiskusjon". Sjekk nyheten på forsiden, de skal endre på nettopp det der. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du vet at om du hadde gitt henne et kontantkort så hadde den vært der på noen sekunder. 3 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg tryna i trappa med en stor bolle frokostblanding i fjor høst. DIGG. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tryna tre ganger i trappa på under en halvtime en gang. Slo meg samme sted på foten hver eneste gang. Brista foten, vagla rundt på krykker og missa klasseturen. Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. Pics or it didn't happend 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. Pics or it didn't happend Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvem her har peil på hvordan buttons fungerer i Flash CS5? Jeg får ikke mine til å fungere for fem flate øre. Satt med det i 10-12 timer i går. Er frista til å bare skrive det opp som en bug når jeg leverer eksamen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Du vet at om du hadde gitt henne et kontantkort så hadde den vært der på noen sekunder. :!: Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Da var forum bannet over Hva skjer her inne da? Endret 11. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. Pics or it didn't happend :!: Du er nå søt, da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hva skjer her inne da? Vi prøver å få bilder av rumpa til bazukh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Så herlig taktløst av Aftenposten Nettavis. 90% av forsida er dekket med nyheter om tsunami og jordskjelv i Japan, men nederst står en sak fra i går "OSLO FLOMMER OVER AV ORD DELINGS FEIL - Selv lærerne i "utdannings forbundet" sliter" *applaus* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Da var forum bannet over Hva skjer her inne da? Rullekebab til lunsj på jobb i dag. I dag er det fettdag og jeg skal ikke tenke over noe av hva jeg spiser eller drikker. WhadduP! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen musikkforslag innenfor rock/heavy? Trenger å utvide mine horisonter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jo, også "akte" jeg ned trappa en gang. Fortsatt et lite merke på rumpa. Pics or it didn't happend :!: Du er nå søt, da. Ikke sant han er det ja? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen musikkforslag innenfor rock/heavy? Trenger å utvide mine horisonter Ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg