Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du må jo skjønne at hun skal bli fæsjen-designer sånn som Whitney i The City og bare leve jetset livet og dra på fester, så hun trenger ikke vite når berlin-muren falt eller hvorfor, ikke zant? Det er tross alt MYE viktigere å sette sammen korrekt antrekk til ikveld.

Hun trenger heller ikke å vite hva oppsummering er heller (Det var snakk om stortingsvalg i matta) Tror jeg må føre en journal om hvor mye dumt som kommer ut av enkelte folk på skolen

Lenke til kommentar

Da jeg gikk ST1 på vgs gikk jeg i klasse med ei jente som var virkelig blond. Og hun hadde svart hår.

En dag hadde jeg på meg en tskjorte der det sto "If I wanted your opinion, I'd take my dick out of your mouth". Hun spurte meg hva det betydde, siden hun ikke forsto meningen med teksten.

Meg: Det er ment provoserende, det betyr at om jeg ville høre din mening, ville jeg tatt kuken min ut av munnen din først. (Gadd jo ikke å dissikere vitsen heller, med håp om at hun kanskje skulle forstå det og synes det var litt morsomt.)

Hun: Jammen... den er jo ikke der nå?

Lenke til kommentar

Så herlig taktløst av Aftenposten Nettavis.

90% av forsida er dekket med nyheter om tsunami og jordskjelv i Japan, men nederst står en sak fra i går

"OSLO FLOMMER OVER AV ORD DELINGS FEIL - Selv lærerne i "utdannings forbundet" sliter"

*applaus*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...