sunnivamari Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det frister så lite å stå opp for å ha tysk de to første timene på skolen nå... Det vil svare seg på lengere sikt. Du slipper kleinheten av å være full og prøve å snakke tysk med fulle tyskere, og slenge på "jahhh" bak det du sier på tysk-engelsken for å kompansere for manglende tysk-kunnskaper. Düsseldorf edit: Neeeei, jobb. Haha, off. Hørtes ut som om det var erfaringer der Neidu, jeg er så dårlig i tysk at det er et fag jeg bare prøver å komme gjennom nå, for å få en ståkarakter i alle fall. Verste er at jeg kan å snakke tysk, jeg er bare fullstendig håpløs til å skrive det jeg tenker Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Morgenstund har en jævla bitter smak i munn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Prøv å puss tennene. Det fjerner smaken. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har allerede gjort det. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Er farlig enig i det akkurat nå... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Morgenstund har tannkrem i munn! 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Mmm. wow, læreren måtte akuratt forklare hva hun mente med "muren", vi har om kommunismens fall i historie i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) "Mener'u den kinesiske muren eller?" (tvinne blondinehåret og tenke på Lady Gaga-tekster og den kewle festen til helga lizzm) Endret 11. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Yes jeg tryna nettop i trappa det var så godt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Bravo Petter! Det har ikke jeg gjort på vel så mange år. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Smerten av å tryne i en trapp er ingenting i forhold til å bli ydmyket av at noen ser på mens du tryner Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) kommer helt ann på hvordan du tryner da. om du tråkker feil på et trinn og bare "hopper" ned et par trinn så er det ikke så ille, men om du stuper med hodet først, er det en anna sak. Endret 11. mars 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tryna på vei oppover! langa ut helt på toppen innover på gulvet med en kaffekopp i hånda( var tom) så gjorde alt jeg kunne for at den ikke skulle knuse så.... AU! Så rimelig godt rundt meg etterpå for og se om noen så det ^^ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Smerten av å tryne i en trapp er ingenting i forhold til å bli ydmyket av at noen ser på mens du tryner Da er det bare å reise seg fort opp igjen og vippe henda opp i været á la sånn som turnere gjør når de tryner, og rope "Nitten og en halv, nitten, nitten og en halv!". Får folk til å le hver gang Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Action i klasserommet! Batterilader eksploderte TRE ganger, noe som skyldtes en defekt ledning. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 "Mener'u den kinesiske muren eller?" (tvinne blondinehåret og tenke på Lady Gaga-tekster og den kewle festen til helga lizzm) Det som skremmer meg er at gjennomsnittsalderen i klassen er godt over 20. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Men du må jo skjønne at hun skal bli fæsjen-designer sånn som Whitney i The City og bare leve jetset livet og dra på fester, så hun trenger ikke vite når berlin-muren falt eller hvorfor, ikke zant? Det er tross alt MYE viktigere å sette sammen korrekt antrekk til ikveld. Endret 11. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://english.aljazeera.net/watch_now/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Japan ligger jo midt oppå 4 tektoniske plater, så de har alltid vært veldig utsatt for jordskjelv. Er sikkert ikke uten grunn at disaster monster-filmer er så populært der borte. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Fodi99l6S2o Mulig den er old som faen, men jeg ler godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg