Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det frister så lite å stå opp for å ha tysk de to første timene på skolen nå...

Det vil svare seg på lengere sikt. Du slipper kleinheten av å være full og prøve å snakke tysk med fulle tyskere, og slenge på "jahhh" bak det du sier på tysk-engelsken for å kompansere for manglende tysk-kunnskaper. :love: Düsseldorf :love:

 

edit: Neeeei, jobb.

 

Haha, off. Hørtes ut som om det var erfaringer der :p Neidu, jeg er så dårlig i tysk at det er et fag jeg bare prøver å komme gjennom nå, for å få en ståkarakter i alle fall. Verste er at jeg kan å snakke tysk, jeg er bare fullstendig håpløs til å skrive det jeg tenker :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smerten av å tryne i en trapp er ingenting i forhold til å bli ydmyket av at noen ser på mens du tryner :p

Da er det bare å reise seg fort opp igjen og vippe henda opp i været á la sånn som turnere gjør når de tryner, og rope "Nitten og en halv, nitten, nitten og en halv!".

 

Får folk til å le hver gang :)

Lenke til kommentar

Men du må jo skjønne at hun skal bli fæsjen-designer sånn som Whitney i The City og bare leve jetset livet og dra på fester, så hun trenger ikke vite når berlin-muren falt eller hvorfor, ikke zant? Det er tross alt MYE viktigere å sette sammen korrekt antrekk til ikveld.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...