Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Uansett hvor mye man prøver klarer man ikke å overbevise seg selv om at internet er her når man står opp i morgen... Det er jo så lenge til man står opp. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Søvn er oppskrytt. Om bare man kunne sluppet å sove. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Søvn er oppskrytt. Om bare man kunne sluppet å sove. Helt enig. Du bruker opp alt for mye av livet ditt på å ligge rolig i en seng. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Om bare man kunne sluppet å sove. C10H15N Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 L4r5, kan du banne meg fra forumet til sånn kl 10 imorgen tidlig? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg er så utrent. Gjorde 10 ordentlig push-ups nå, så en veldig kort pause, så 5, så pause, så 5, så pause, så 5, og jeg er helt støl nå. :!: Bad sign, perhaps? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 L4r5, kan du banne meg fra forumet til sånn kl 10 imorgen tidlig? Consider it done. Det blir min fjerde utestengelse i dag. To av de har vært frivillige da. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Svært beleilig at all min arbeids- og skolemoral skulle forsvinne sånn nå på tampen av året. Det tristeste er dog at jeg vurderer å ta meg fri i morgen, for å sitte med skolearbeid. Tjohei. Får gå videre til min nye hobby: Regn ut hvor ræva karakter du kan få i kjemi og fremdeles komme inn på NTNU. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Søvn ja. Lurer på om jeg skal prøve å stikke innom apoteket når jeg kommer ifra jobb og kjøpe sånn sov-i-ro så jeg slipper å våkne av alt mulig faenskap slik som i dag. Hvor har de tilbud på billige gardiner for tiden? Endret 10. mars 2011 av b-real Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Om bare man kunne sluppet å sove. C10H15N Nå har du sett litt for mye på Breaking Bad. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Lurer på om jeg skal prøve å stikke innom apoteket når jeg kommer ifra jobb og kjøpe sånn sov-i-ro så jeg slipper å våkne av alt mulig faenskap slik som i dag. Vær glad du klarer å våkne du.. Jeg klarer tydeligvis å vekke hele huset mitt med vekkerklokka, mens jeg ikke hører den, selv rett vedsiden av øret mitt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det blir min fjerde utestengelse i dag. To av de har vært frivillige da. *skryt skryt* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nå har du sett litt for mye på Breaking Bad. Det er godt mulig. *skryt skryt* Noen må jo ta ansvar når du bare later deg hele tida. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Noen må jo ta ansvar når du bare later deg hele tida. Later meg? Du skulle bare visst hvor mye jeg har gjort de siste dagene! Edit: Daskemann. Endret 10. mars 2011 av Runar Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Consider it done. Det blir min fjerde utestengelse i dag. To av de har vært frivillige da. Bare for å gi deg enda litt mer ekstrajobb; kunne du ha bannet meg og? Innser at jeg begynner å miste kontrollen over de ellers så plettfrie karakterene mine. Hvis du kunne ha utestengt meg ut mars hadde det vært helt fantastisk! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vær glad du klarer å våkne du.. Jeg klarer tydeligvis å vekke hele huset mitt med vekkerklokka, mens jeg ikke hører den, selv rett vedsiden av øret mitt. Tja, du sier noe der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Later meg? Du skulle bare visst hvor mye jeg har gjort de siste dagene! Edit: Daskemann. Fortell gjerne. Bare for å gi deg enda litt mer ekstrajobb; kunne du ha bannet meg og? Innser at jeg begynner å miste kontrollen over de ellers så plettfrie karakterene mine. Hvis du kunne ha utestengt meg ut mars hadde det vært helt fantastisk! Takk på forhånd. Ses første april! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ses første april! Jeg var først! Fortell gjerne. Beklager, men da må jeg drepe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg