Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært beleilig at all min arbeids- og skolemoral skulle forsvinne sånn nå på tampen av året. Det tristeste er dog at jeg vurderer å ta meg fri i morgen, for å sitte med skolearbeid. Tjohei. Får gå videre til min nye hobby: Regn ut hvor ræva karakter du kan få i kjemi og fremdeles komme inn på NTNU.

Lenke til kommentar

Søvn ja.

Lurer på om jeg skal prøve å stikke innom apoteket når jeg kommer ifra jobb og kjøpe sånn sov-i-ro så jeg slipper å våkne av alt mulig faenskap slik som i dag.

Hvor har de tilbud på billige gardiner for tiden?

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal prøve å stikke innom apoteket når jeg kommer ifra jobb og kjøpe sånn sov-i-ro så jeg slipper å våkne av alt mulig faenskap slik som i dag.

Vær glad du klarer å våkne du..

Jeg klarer tydeligvis å vekke hele huset mitt med vekkerklokka, mens jeg ikke hører den, selv rett vedsiden av øret mitt.

Lenke til kommentar

Consider it done. Det blir min fjerde utestengelse i dag. To av de har vært frivillige da.

Bare for å gi deg enda litt mer ekstrajobb; kunne du ha bannet meg og? Innser at jeg begynner å miste kontrollen over de ellers så plettfrie karakterene mine.

Hvis du kunne ha utestengt meg ut mars hadde det vært helt fantastisk! Takk på forhånd. :new_woot:

Lenke til kommentar

Later meg? Du skulle bare visst hvor mye jeg har gjort de siste dagene!

Edit: Daskemann.

Fortell gjerne. ;)

Bare for å gi deg enda litt mer ekstrajobb; kunne du ha bannet meg og? Innser at jeg begynner å miste kontrollen over de ellers så plettfrie karakterene mine.

Hvis du kunne ha utestengt meg ut mars hadde det vært helt fantastisk! Takk på forhånd. :new_woot:

Ses første april!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...